Strona 107 z 788

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 20:54
autor: Zurwen
Momo pisze:Yhh gdzie te czasy kiedy zamiast mudy.republika.pl byl zeszyt w kratke i dlugopis...
To były takie czasy?
Ja się 'narodziłem' za czasów 'świetności' ea.prv.pl

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 22:43
autor: Aler
wiam

i kolejne pytanie:
co sie dzieje z paczka jak przymusoa kacze gre nie donoszac paczki?
bo na miejscu gdziekonczylem chyba nie zostaje

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 22:49
autor: Iverheim
"kacze" - litosci...

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 23:03
autor: Shakal
Aler pisze:wiam

i kolejne pytanie:
co sie dzieje z paczka jak przymusoa kacze gre nie donoszac paczki?
bo na miejscu gdziekonczylem chyba nie zostaje
Czolem

Tam gdzie konczyles paczka zostaje, bo po zakonczeniu ja odkladasz :)

Ogolnie z tego co pamietam z wlasnego doswiadczenia, to jest ona utracona i chyba tracisz jakos tam pocztyliono-expa

Pozdrawiam

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 23:38
autor: Gerdia
Aler pisze:wiam

i kolejne pytanie:
co sie dzieje z paczka jak przymusoa kacze gre nie donoszac paczki?
bo na miejscu gdziekonczylem chyba nie zostaje
Jeśli masz ja w pojemniku typu plecak to znika i trzeba odczekać jakiś czas
(nie pamiętam ile dokładnie - chyba 24h), żeby móc pobrać nowa paczke.
Oczywiście konsekwencja jest utrata części reputacji na poczcie.

Osobiście polecam odkladanie paczki w miejscu zakończenia -
zawsze jest szansa, że ktoś ja wezmie i zaniesie do adresata
lub ukrycie jej gdzieś na uboczu i powrót po nią jak sie logniesz.

G. :|

Re: Porady dla graczy.

: 10 sty 2010 23:46
autor: Vayneela
W tej notce jest tyle błędów, że nie wiem, czy word by sobie poradził.
Może jakieś dyktando przed przyznaniem konta...?

Co do paczki, pytanie kwalifikujące się pod "sprawdź na arce", bo od tego to mu się akurat krzywda nie stanie.

v.

Re: Porady dla graczy.

: 11 sty 2010 09:56
autor: Eve
Godar pisze:(..)Ale generalnie raczej nie opłaca się ustawiać inaczej niż WWWNNN. Podobno nawet kupcy tak robią. Co jest w sumie bardzo głupie (brak innych dróg rozwoju postaci), ale co zrobić.
Może jacyś tak, ale u kupców bardziej są opłacalne mentale niż to, że wystoję 2 sekundy dłużej zanim mnie ktoś zabije;) - Z tym, że to chyba jeden z nielicznych wyjątków. Zwykle się ustawia wwwnnn.

Re: Porady dla graczy.

: 11 sty 2010 10:10
autor: Rork
Co do paczki, pytanie kwalifikujące się pod "sprawdź na arce", bo od tego to mu się akurat krzywda nie stanie.
Może po prostu nie zna tak dobrze mechaniki muda, jak większość z tutaj zaglądających geniuszy, "zaczynających arkadię w czasach rysowania map ołówkiem na kartce, kiedy trakty miały po 3 lokacje a na expowisku był jeden mob."

Nie jest to aż tak tajemna wiedza dla obeznanych, bo np zdaje się, że przedmioty które nie przetrwają (patrz paczka) a masz je przy zakańczaniu w plecaku, po prostu znikają zamiast znaleźć się na ziemi. Nie jest tak?

Re: Porady dla graczy.

: 11 sty 2010 14:51
autor: Vayneela
Eve: Niektórzy mają tak nadal poustawiane cechy, AŻ tak wielkiej różnicy mentale nie robią na "naszych" poziomach. Wyżej, owszem.

Rork: Wydedukowanie, że -> kończę, nie mam paczki, nie leży tam, gdzie odłożyłem, zniknęła, nie wymaga wiedzy nt. mechaniki muda. Zresztą proszę was, to gra tekstowa, niech chociaż pytania zadaje poprawnie.

v.

Re: Porady dla graczy.

: 12 sty 2010 10:24
autor: Rork
Mam problem mały z forum. Nie wiem czy mi się wydaje, mam złudzenia czy co, ale chyba gdzieś kliknąłem i razem z tym przesunąłem kółeczkiem w myszce i chyba wszystko się lekko zmniejszyło ;P. Jest to możliwe w ogóle?

ps. Nie, nie siedzę dalej od kompa niż zwykle ;P