Strona 102 z 788
Re: Porady dla graczy.
: 06 sty 2010 23:46
autor: Seren
W Arkę grają też kobiety..
Jeszcze a propos tych nieszczęsnych gór - w sumie to może i się mylę, ale przemykanie chyba pozwala uchronić się przed wpadnięciem w przepaść? Czy to może zależy od uma skradania się or sth?
A co do korsarzy - oni to się chyba nie będą specjalnie przejmować..
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 00:31
autor: Coronius
Przemykanie nie chroni przed przepasciami.
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 00:58
autor: Godar
No niestety, od jakiegoś czasu już nie.
Ale przypomniałem sobie, że noszenie światła (w sensie zapalonej pochodni lub lampy) chyba zapobiega pomyleniu kierunków w nocy w imperialnych górach.
Jednak pewien nie jestem, bo starego świata dawno nie zwiedzałem, a u nas, w Mahakamie w cukierkowym Ishtar, to normalnie bajka jest. W dzień czy w nocy, chodzisz jak chcesz, nigdzie się nie zabijesz. Nawet po pijaku można grać, bo obojętnie w którą stronę pójdziesz, to wszędzie to samo. Góry, góry... Jest tutaj dziesięć dostępnych wyjść n, s, e, w, ne, nw, se, sw, gora, dol. Tylko na wilki i niedźwiedzie uważać trzeba, jak masz niski poziom. Tak że zapraszamy.
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:04
autor: Urisiel
Boner pisze:Aler:
Korsarze to bardzo dobry wybor na poczatek, bo maja zamknieta gildie i akurat przyjmuja leszczy byle wspierali i idlowali zawod:)
Pozdrawiam,
...
Odezwał się nie leszcz...
Ładnie określasz nowego gracza na sam początek, bo to można wnioskować po jego pytaniach. Rzeczywiście to dodaje motywacji ;]
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:11
autor: Huggus
Jednak pewien nie jestem, bo starego świata dawno nie zwiedzałem, a u nas, w Mahakamie w cukierkowym Ishtar, to normalnie bajka jest. W dzień czy w nocy, chodzisz jak chcesz, nigdzie się nie zabijesz. Nawet po pijaku można grać, bo obojętnie w którą stronę pójdziesz, to wszędzie to samo. Góry, góry... Jest tutaj dziesięć dostępnych wyjść n, s, e, w, ne, nw, se, sw, gora, dol. Tylko na wilki i niedźwiedzie uważać trzeba, jak masz niski poziom. Tak że zapraszamy.
Bo u nas w Ishtar od gubienia sie sa lasy i pustynia

Ba nawet nocy nie potrzeba.
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:16
autor: Gość
Huggus: Bo odnosnie lasow to musicie brac przyklad z KGKSow - projekt autostrady przez Loren juz gotowy

Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:25
autor: Gwadi
kolejne pytanie. Jeżeli akurat arkadia jest otwarta tylko dla czarodziejów, ile najeży odczekać z kolejną próbą logowania?
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:26
autor: Terb
To wiedzą tylko czarodzieje i sam Odyn

Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:27
autor: Gwadi
Ale przypuszczam, że doświadczenie pozwala szacować ten czas lepiej. Raczej pięć minut czy dwa dni?
Re: Porady dla graczy.
: 07 sty 2010 01:42
autor: Terb
Normalna apoka to nie jest. Wydaje mi się, że jest jakiś problem. I żeby było śmieszniej, z zapamiętywaniem po przedstawieniu (tak mi się zdaje, bo u mnie i jeszcze innej osoby takowy wystąpił). Wątpię żebyś w tą noc pograł, zapewne dopiero rano, ale żeby aż dwa dni to wątpię.