Strona 11 z 13
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 17 sty 2018 22:31
				autor: Ethian
				tylda, na lewo od 1
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 18 sty 2018 10:01
				autor: Werbat
				Znów nie ten dział. Jak piszesz o części pakietu Adremena, to imho o wiele lepiej w tamtym wątku. Tutaj są jakieś luźniejsze dodatki.
A żeby nie było, że tylko brynczę - rzeczywiście nie działa, założyłem 
ticket. Tak najprościej raportować.
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 23 sty 2018 21:37
				autor: Walkirr
				Chcialbym zrobic binda zeby mi siadal przy tym samym stole co ktos z mojej druzyny.
Np:
Kod: Zaznacz cały
Ferd siada za trzecim bogato zdobionym stolem.
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 24 sty 2018 07:53
				autor: Gunnar
				Moze tak?
przysiadz
Przysiadz sie do kogo?
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 24 sty 2018 21:09
				autor: Walkirr
				Dobrze wiedziec, ale mimo wszystko chcialbym zrobic takiego binda, ktos wie jak?
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 26 sty 2018 14:52
				autor: Akali
				#al dosiad {
dosiadz sie do pierwszego czlonka druzyny;
dosiadz sie do 2. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 3. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 4. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 5. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 6. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 7. czlonka druzyny;
dosiadz sie do 8. czlonka druzyny;
}
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 30 sty 2018 23:05
				autor: Orrgar
				juz sobie poradzilem.
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 31 sty 2018 09:13
				autor: Astida
				A gdybym chciała żeby przy starcie automatycznie ustawiała się szerokość głównego okienka lub tych pomocniczych (mapy i kondycji)?
			 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 13 lut 2018 12:15
				autor: Szmups
				Ostatnio napisalem dwa skrypty ulatwiajace komunikacje miedzy postaciami, moze komus sie przydadza. Umozliwiaja skrocone mowienie mowienie/szeptanie do postaci, do ktorej sie ostatnio bezposrednio odezwalismy. 
Kod: Zaznacz cały
Ustawianie celu szeptu przez "szepnij nudnemu czlowiekowi: Ide stad." (rozni sie od standardowej komendy dwukropekiem)
Kolejne szepty przez  "sz tutaj tekst"
szepnij agemowi: Hohoho!
 [ --- NOWY CEL SZEPTU:   [agemowi]    --- ] 
Szepczesz do Agema: Hohoho!
sz Hahaha!
Szepczesz do Agema: Hahaha!
Ustawienie celu mowy wylapuje kod z MUDa.
Mowienie do celu mowy: "po Nudno tu"
'do agema Nudno tu.
Mowisz do Agema: Nudno tu.
 [ --- NOWY CEL MOWY:   Agema    --- ] 
Agem wzrusza ramionami.
po Ale jeszcze chwile zostane.
Mowisz do Agema: Ale jeszcze chwile zostane.
I pytanie czy ktos wie jak wylistowac wszystkie osoby na lokacji? 
Jesli z kim walczymy mozemy uzyc:
ob 1. wroga; ob 2. wroga; itd...
Szukam czegos w stylu:
ob 1. osobe; ob 2. osobe...
Przy czym nie skryptu, a komendy MUDa("ob wszystkich" nie wchodzi w gre - chce tego uzywac w polaczeniu z "porownaj sie z").
 
			
					
				Re: Hacki zyciowe do Mudleta
				: 13 lut 2018 12:24
				autor: Orrgar
				Hmm ktos wie jak zeobic skrypcik... 
By szeptac aktualny stan zmeczenia do prowadzacego?
I druga sprawa.
Zliczanie monet /kamieni
I rozdzielenie ich rowno po czlonkow druzyny.