Strona 2 z 5
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 26 kwie 2015 03:16
autor: Tercoral
Wrzucilem
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 26 kwie 2015 16:19
autor: Galatea
Dzięki raz jeszcze i szybki feedback:
Może by tak wrzucić ten pasek z kondycjami, który jest po prawej, gdzieś na górę? Bo w momencie rozwinięcia mapy do jakiegoś niemikroskopijnego poziomu zaczyna nachodzić na tekst i go zasłaniać.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 26 kwie 2015 16:24
autor: Yves
Tak na szybko:
-możesz zmienić szerokość tekstu arkadyjskiego (chyba w opcjach, nie?)
-możesz tymczasowo schować pasek z kondycjami przyciskiem w prawym górnym rogu: | VVVVV |
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 26 kwie 2015 16:36
autor: Galatea
W pierwszym przypadku robi się u mnie dość tłoczno na ekranie, bo i tak mam ustawioną dość sporą czcionkę do grania z łóżka (hyhy), za to | VVVVV | rozwiązuje częściowo problem, dzięki. (:
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 29 kwie 2015 12:23
autor: Tercoral
Dzis wieczorem spore poprawki.
Trzeba bedzie wyrzucic profil i wgrac jeszcze raz zgodnie z instrukcja.
Ci co byli sprytni zalozyli se folder "moje skrypty" i wyrzuca tylko paczke z moimi skryptami zachowujac swoje ustawienia
\
Konkurs na pelne skrypty

Z checia zobacze obsluge pojemnikow w formacie mniej wiecej takim:
Kod: Zaznacz cały
[TOPORY] | [MIECZE]
[ 2] jakies jakies topory |[ 1] jakis miecz
[ 1] jakis topor |
[WI] kolorowych toporow |
-------------------------------------------------------------
[Kaftany] | [Plyty]
[ ] jakis kaftan | [XX] przepakowanych templarek :P
-------------------------------------------------------------
[Naramienniki] |
-------------------------------------------------------------
[Inne]
[ST] szklanych kulek | [ 3] gnomie binokle
+ Woreczki w formacie:
Kod: Zaznacz cały
[Trujace] | [Leczace]
[ 2] jakies nasionka |[ 1] dziurawiec
[ 1] jakis lodyga |
[WI] kolorowych kwiatow |
-------------------------------------------------------------
[Meczace] | [Zdrowiejace]
[ ] |
-------------------------------------------------------------
[Inne]
[XX] jakis cebulek
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 29 kwie 2015 13:04
autor: Cyzel
Gdzies sie mozna jeszcze zapisac do testowania tego teczowego kombajnu?

Z checia popatrze z czym to sie je i dorzuce swoje dwa miedziaki.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 29 kwie 2015 13:19
autor: Tercoral
Ogolnie to nie dziwie sie i wspolczuje wizom, naprawde to ciezka robota. Jak jeden z drugim nie przeczyta co trzeba i sie dopytuje...
W 1 poscie jest napisane co trzeba zrobic zeby sie dopisac

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 29 kwie 2015 13:27
autor: Cyzel
Lepiej sie zapytac nizby sie mialo okazac ze lista juz zamknieta, a ja na glupca wyszedlem.
PW polecialo w twym kierunku.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 15 cze 2015 01:10
autor: Esze
Fantastycznie mi się tego używa - generalnie, kawał świetnej roboty! Kolosalna dla mnie różnica od czasu zmiany z klienta www, szczególnie jeżeli chodzi o lagi i czas rekcji

Powoli zaczynam pisać własne skrypty i finalnie opanowałem mapowanie, jednakże mam kilka pytań:
1. Od wczoraj mapper zupełnie mi się nie odnajduje, wcześniej przy wyjściu z miasta albo w okolicach granicznego menhiru nie było żadnych problemów. Teraz muszę "biec" z Novigradu do lokacji w której się znajduję. Nie działa chyba od czasu jak kliknąłem któryś z przycisków na lewo od czerwonego paska w GUI.
2. Czasem są takie przejścia do jaskiń, gdzie wchodzi się przez special exit - i o ile nie ma problemów kiedy ja prowadze, to kiedy jestem członkiem drużyny mapper sie gubi. Moment przejścia do jaskini brzmi w stylu "podążasz za X przez otwor" - jest tutaj jakaś możliwość udoskonalenia pracy mappera?
3. Zupełnie nie działa mi VVVVVVV, to już chyba od początku. Wysuwam tylko szarawy pasek ale wygląda to tak jakbym nikogo nie widział na lokacji.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
: 16 cze 2015 19:52
autor: Tercoral
1/
? Zrestartuj mudleta? (Moze tak byc ze koordynaty na mapce wizow sie zmienily wiec sie juz nie odnajduje po starych i trzeba sie znow uprzejsc zebrac nowe)
2/
if matches[9] == "wyjscia" then matches[9] = "wyjscie" end
onEventHandler( event, matches[9] )
3/
Idz na lokacje na ktorej sa npc i kliknij f1 (Moze jakis bug)
--------------------------------------
Ogolnie jest prawie nowa wersja ale przez te nowe formy stan sie rozjechal i trzeba wyexpic forme zeby miec jakies patterny do oskryptowania czego mi sie okrutnie nie chce robic. A tak do duzo poprawilem.
No i znow jest problem z f2.
No i potrzebuje odmienionej listy wszystkich dostepnych przy tworzeniu postaci przymiotnikow. (Nie chce mi sie tego robic.)