Strona 2 z 12

Re: MUSH pomoc

: 06 gru 2011 14:43
autor: Gość
Yh, dawno to to wygrzebalem. Troche tam nieaktualnych rzeczy jest i takie tam. W sumie nie wiem co chce konkretnie, ale dam znaka jak mi cos wpadnie przydatnego do glowy ;P Bo samemu mnie to sie ostatnio nic nie chce dlubac w Mushu. Zrobilem se roze wiatrow, piec aliasow na krzyz, a reszte robie z palca i jest cacy ;P Wieksza przyjemnosc z gry ;D

Edit:
O, moze pochwalicie sie co macie ? Tak bedzie latwiej ! ;D
Uzywacie jakiegos fajnego mappera ? ;D

Re: MUSH pomoc

: 12 lut 2012 20:30
autor: Orror
Witajcie jestem tutaj nowy, ba pierwszy raz gram w mud. Za program mam Musha i mówiąc szczerze nie wiem skąd mogę ściągnąć aktualne mapy arkadii, jak je zainstalować i sprawić by program je pokazywał. Chciałbym skupić się na samej grze ale wpierw raczej powinienem zaopatrzyc się w jakiś standard skryptów itd. Jeśli coś źle napisałem to sorry. Zwyczajnie szukam pomocy jak sprawić by mush dał mi możliwość fajnej gry....

Re: MUSH pomoc

: 24 lut 2012 14:48
autor: Nathan
To nie dobrze, ze temat o mushu lezy martwy. Dlatego ja go nieco odkopie ;)

Otoz dla mojego lotrzyka potrzebny mi jest skrypt, ktory bedzie wyswietlal czas jaki uplynal od ukrycia sie
Chodzi o komunikat wyswietlajacy sie po 15 i 30 sekundach

Sprawdzalem stare tematy na twoj necie, sprawdzalem forum musha i skrypt Liseva "czas_statku_w_porcie"

Niestety nie znam sie kompletnie na skryptowaniu i nie potrafie sobie tego samemu stworzyc lub przerobic

Ktos pomoze? Trzeba to robic osobnym pluginem czy da sie w jakis prosty sposob przez "wbudowane" trigery?

Re: MUSH pomoc

: 26 lut 2012 13:19
autor: Gość
Nathan - nie musisz tworzyc dodatkowego pluginu, jesli nie chcesz/nie umiesz/nie jest to dla Ciebie wygodne, to kwestia indywidualnego wyboru. Najprostsze rozwiazanie to dodanie kilku triggerow, ktore beda wylapywaly informacje ze sie ukryles, przemknales i dodawaly dwa alarmy - jeden po 15 sekundach, drugi po 30 - niestety jesli nie dodasz triggerow ktoe beda informowaly klienta ze np. juz nie jestes ukryty to beda te komunikaty sie wyswietlaly takze gdy np. juz nie jestes schowany, jesli by Ci to przeszkadzalo musialbys stworzyc jeszcze triggery, ktore wylapywaly by czy wciaz jestes ukryty czy juz nie.


Tutaj masz przykladowy trigger na ktorym sie mozesz wzorowac.
<triggers>
<trigger
enabled="y"
keep_evaluating="y"
match="^(?:> )?Chowasz sie najlepiej jak potrafisz\.$"
regexp="y"
send_to="12"
sequence="100"
>
<send>world.addtimer "my_timer_ukrycie_15", 0, 0, 15, "15 sekund", 1+4+16+32+1024+16384+32768, ""
world.addtimer "my_timer_ukrycie_30", 0, 0, 30, "30 sekund", 1+4+16+32+1024+16384+32768, ""
</send>
</trigger>
</triggers>
Pogrubiona 16 w opcjach sprawi ze zawartosc timera bedzie wyslana do outputu

Re: MUSH pomoc

: 26 lut 2012 21:05
autor: Nathan
Dzieki wielkie ;) Zrobilem sobie trigger wykrywajacy ukrycie, ktory uruchamia alias licznika

jeden problem
informacje o czasie ukrycia wysylane sa do arki, a gdy ustawiam send to output, to nie dziala

da sie to jakos rozwiazac?

Re: MUSH pomoc

: 27 lut 2012 11:02
autor: Gość
Moj blad, zapomnialem o dodatkowej opcji...poprawilem to w poprzednim poscie, wiec skopiuj jeszcze raz.

Re: MUSH pomoc

: 27 lut 2012 11:43
autor: Nathan
Swietnie, juz dziala ;) Postaram sie w oparciu o to, rozbudowac sobie bardziej skrypt. Jeszcze raz diekuje ;)

Re: MUSH pomoc

: 03 mar 2012 13:02
autor: Nathan
Mozna prosic o jakis prosty przyklad kolorowania bym mogl go sobie analogicznie przerobic?

Chodzi mi o podmiane opisu, ze unikam czyjegos ciosu. W efekcie chce dostac "unikasz ciosu xxx" np. w kolorze czarnym na bialym tle.

Znalazlem rozwiazanie problemu na TwojNecie. Jesli ktos chcialby cos podobnego, to wklejam tu post Ovviego z opisaniem rozwiazania:
W wersji 4.21 Mushclienta dodano wreszcie możliwość prostej podmiany tekstu.
http://www.gammon.com.au/files/mushclie ... ent421.exe

W triggerem łapiemy jakiś tekst z Muda np: ^Wydaje ci sie\, ze jest wart okolo (.*) (miedziaki|miedziakow)\.$
Zaznaczamy Enabled [x], Omit from output [x], Regular expression [x]
Zmieniamy Send to: Script (after omit)
W okienku Send wpisujemy np: world.colournote "red", "blue", "Ten przedmiot warty jest %1 %2."

Wynikiem będzie widziany tekst na ekranie zamiast standardowego: Wydaje ci sie, ze jest wart okolo 64 miedziaki.
To pojawi sie czerwony tekst na niebieskim tle: Ten przedmiot warty jest 64 miedziaki.

Re: MUSH pomoc

: 04 kwie 2012 12:57
autor: Adelmar
Witam,
miałem kiedyś skrypt wyświetlający kondycje za pomocą [#] i kolorków, ale przy awarii kompa przepadł, a i w necie nie mogę go nigdzie znaleźć.
Dysponuje nim ktoś?
A.

Re: MUSH pomoc

: 23 kwie 2012 19:32
autor: Valgard
Ja używam czegoś takiego, może się ci przyda:

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE muclient>

<muclient>
<plugin
   name="Graficzna_Kondycja"
   id="5fb1a73a51cbd06263ba1dd2"
   language="VBscript"
   requires="3.73"
   version="1.0"
   >
</plugin>

<!--  Triggers  -->

<triggers>
  <trigger
   enabled="y"
   match="^(.*) jest (w swietnej kondycji|w dobrym stanie|lekko ranny|lekko ranna|lekko ranne|ranny|ranna|ranne|w zlej kondycji|ciezko ranny|ciezko ranna|ciezko ranne|ledwo zywy|ledwo zywa|ledwo zywe)\.$"
   name="Czyjas_Kondycja"
   omit_from_output="y"
   regexp="y"
   script="inni3"
   sequence="1"
  >
  </trigger>
  <trigger
   enabled="y"
   match="^Jestes (w swietnej kondycji.|w dobrym stanie.|lekko ranny.|lekko ranna.|ranny.|ranna.|w zlej kondycji.|ciezko ranny.|ciezko ranna.|ledwo zywy.|ledwo zywa.)$"
   name="Moja_kondycja"
   omit_from_output="y"
   regexp="y"
   script="notka1"
   sequence="1"
  >
  </trigger>
</triggers>

<!--  Script  -->


<script>
<![CDATA[


sub notka1 (yn1 , yn2 , yn3)

 Select Case yn3(1) 
	Case "w swietnej kondycji."	world.ColourTell "limegreen", "black", "[7/7] [ ############## ] " 
	Case "w dobrym stanie."		world.ColourTell "seagreen", "black", "[6/7] [ ############-- ] " 
	Case "lekko ranny."		world.ColourTell "gold",  "black", "[5/7] [ ##########---- ] " 
	Case "lekko ranna."		world.ColourTell "gold",  "black", "[5/7] [ ##########---- ] " 
	Case "ranny."			world.ColourTell "orange","black", "[4/7] [ ########------ ] " 
	Case "ranna."			world.ColourTell "orange","black", "[4/7] [ ########------ ] " 
	Case "w zlej kondycji."		world.ColourTell "deeppink",  "black", "[3/7] [ ######-------- ] " 
	Case "ciezko ranny."		world.ColourTell "magenta",   "black", "[2/7] [ ####---------- ] " 
	Case "ciezko ranna."		world.ColourTell "magenta",   "black", "[2/7] [ ####---------- ] " 
	Case "ledwo zywy."		world.ColourTell "black", "red",   "[1/7] [ ##------------ ] " 
	Case "ledwo zywa."		world.ColourTell "black", "red",   "[1/7] [ ##------------ ] " 
	Case Else  	world.note "Nie zyjesz!"
 End Select
 world.ColourNote "limegreen", "black", "JA."

end sub


dim kto,jaka_kondycja
sub inni3 (an1 , an2 , an3)
 kto=an3(1) 
 jaka_kondycja=an3(2)
if kto="Wyglada na to, ze" then
	world.notecolour = 14
	world.note an2
	world.notecolour = 11
	exit sub
end if
 Select Case jaka_kondycja
	Case "w swietnej kondycji"	world.ColourTell "limegreen",  "black", "[7/7] [ ############## ] " 
	Case "w dobrym stanie"		world.ColourTell "seagreen",  "black", "[6/7] [ ############-- ] " 
	Case "lekko ranny"		world.ColourTell "gold",  "black", "[5/7] [ ##########---- ] " 
	Case "lekko ranna"		world.ColourTell "gold",  "black", "[5/7] [ ##########---- ] " 
	Case "lekko ranne"		world.ColourTell "gold",  "black", "[5/7] [ ##########---- ] " 
	Case "ranny"			world.ColourTell "orange",  "black", "[4/7] [ ########------ ] " 
	Case "ranna"			world.ColourTell "orange",  "black", "[4/7] [ ########------ ] " 
	Case "ranne"			world.ColourTell "orange",  "black", "[4/7] [ ########------ ] " 
	Case "w zlej kondycji"		world.ColourTell "deeppink",   "black", "[3/7] [ ######-------- ] " 
	Case "ciezko ranny"		world.ColourTell "magenta",   "black",  "[2/7] [ ####---------- ] " 
	Case "ciezko ranna"		world.ColourTell "magenta",   "black",  "[2/7] [ ####---------- ] " 
	Case "ciezko ranne"		world.ColourTell "magenta",   "black",  "[2/7] [ ####---------- ] " 
	Case "ledwo zywy"		world.ColourTell "black",   "red", "[1/7] [ ##------------ ] " 
	Case "ledwo zywa"		world.ColourTell "black",   "red", "[1/7] [ ##------------ ] " 
	Case "ledwo zywe"		world.ColourTell "black",   "red", "[1/7] [ ##------------ ] " 
 End Select

world.note replace(kto,"> ","")&"."
end sub

]]>
</script>

</muclient>