Strona 2 z 2

Re: Magiki - random

: 06 lis 2010 17:00
autor: Rhar
Niektore magiki maja jakas tam historie i sa rpgowo zwiazane z npcem.

Re: Magiki - random

: 07 lis 2010 16:30
autor: Hasp
Dobrze, ze tylko niektore, bo ten caly pomysl z randomem jeszcze by nie wypalil.

Re: Magiki - random

: 08 lis 2010 08:24
autor: Deli
Historie magików - tych, które są niby przypisane "rodzajowo i terytorialnie" zawsze można zmienić/skasować/napisać od nowa :)

Re: Magiki - random

: 08 lis 2010 08:36
autor: Gość
Uff to kamień z serca.
Pomysł jednak ma szansę!

Re: Magiki - random

: 08 lis 2010 10:46
autor: Visborg
I jeszcze żeby bossowie dropili elementy zestawów! Poznawało by się po tym że nazwa automatycznie kolorowała by się na zielono. Na przykład sztylet+kolczuga+plaszcz. Jak się skompletuje taki zestaw to by dawał zajebiste buffy! I scrolle teleportujace do najbliższgo kowala !

Re: Magiki - random

: 08 lis 2010 11:06
autor: Grrid
A moze po prostu niech otworza gildie? Beda rozne magiki, komplety i wiele innych...

Re: Magiki - random

: 11 lis 2010 20:58
autor: Sanraal
I punkty reputacji z rankingiem na stronie głównej. Ou yea!

Re: Magiki - random

: 29 gru 2010 05:35
autor: Karid
Magiki zabrać npcom, każdy ma czym walczyć (obecnie kiedy nie ma magika),
schować magiki do skrzyń(lub innych zamykanych pojemników/pomieszczeń).
wspomnianym npcom, dać stosowne klucze otwierające owe pojemniki z magikami. Zaś zawartość randomizować.
Niestety zwykle magik jest charakterystycznym elementem dla danego terenu, lub posiadającego go npca.

Można to raczej potraktować jako pomysł na jakąś meline przemytników (najlepiej po jednej lub więcej na domene), w której losowo można zdobyć magik.