Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach
Żądamy godnych stawek dla łapaczy zwierząt!
Re: Porady dla graczy.
Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.Zorrid pisze:Dzięki, a może ktoś stworzy listę nietypowych koment? Najczesciej utyka sie w takich glupich sytuacjach
Polecam uważne czytanie opisów i opisów rzeczy w opisach. Często to żmudna i niewdzięczna robota, nieraz frustruje, bo nie sposób wejść w głowę Kreatora (a w wieeelu przypadkach będziesz musiał stwierdzić, że opis taki już po prostu jest i wskazówki prowadzą do donikąd) i odgadnąć ale gdy się udaje jest satysfakcja.
Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz" ale od tego też jest interakcja z innymi graczami, znajomymi, których z biegiem czasu znajdziesz. Wiele też dają starania do gildii, bo (o ile trafisz na tych wymagających) zmusza do zaglądania w tereny, o których by Ci do głowy nie przyszło, że warto. Szukania rozwiązań nieoczywistych.
Początki łatwe nie są ale jak przetrzymasz, to niechybnie później stwierdzisz, że jesteś uzależniony. ;)
Wiecznym narzekaniem staruszków na forum (w tym niestety mnie) się specjalnie nie przejmuj. We wszystkich RPGach to norma, a od dobrego MG należy wiedzieć, kiedy popuścić, a kiedy odmówić.
Koniec filozofowania starego pierdziela o 3 w nocy.
Inni zawsze mu doradzali, żeby zrobił coś ze swoim życiem. Zgadzał się z tym: chciałby z niego zrobić łózko.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
--------------------
Nieważne, jak żyłeś i umarłeś, ale jak opowiadają to bardowie.
Re: Porady dla graczy.
Tutaj przyklad potwierdzjacy fantazje niektorych wizow:Cannard pisze: Niestety one właśnie są po to nietypowe, żeby nie były oczywiste. Niektóre są naprawdę "z czapy", inne fajne i wynikające z opisów, sensowne. W przypadku bram to IMHO lekka przesada ale cóż.
Polecam uważne czytanie opisów i opisów rzeczy w opisach. Często to żmudna i niewdzięczna robota, nieraz frustruje, bo nie sposób wejść w głowę Kreatora (a w wieeelu przypadkach będziesz musiał stwierdzić, że opis taki już po prostu jest i wskazówki prowadzą do donikąd) i odgadnąć ale gdy się udaje jest satysfakcja.
Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz"
> zakolacz kolatka w brame
Uderzasz kilkukrotnie ciezka kolatka, az po okolicy rozchodzi sie glosne dudnienie. Po chwili brama z glosnym jekiem zostaje otwarta.
Re: Porady dla graczy.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze zostaly pozostawione prawdopodobnie przez grupe pieciu osob i prowadza na polnocny-zachod.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
Takie rzeczy poki co pokazuja mi sie w tropieniu. Mam tropienie zawodu fanatyka.
Ale z tego co widze, osoby z tropieniem GP otrzymuja tylko to drugie, zajmuje im to 2 sekundy dluzej, ale poprawny kierunek otrzymuja.
Moze to pochopny wniosek, ale tropienie fanatyka i partyzanta - pomiedzy GP a mysliwym - stracilo znacznie na znaczeniu, skoro GP pozna konkretny kierunek. Kiedy sie kogos sciga, to przeciez wie sie jaka grupe, a "prawdopodobnie przez grupe pieciu osob" mowi tyle co nic. Ciekaw jestem czy macie podobne czy odmienne przemyslenia.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
Takie rzeczy poki co pokazuja mi sie w tropieniu. Mam tropienie zawodu fanatyka.
Ale z tego co widze, osoby z tropieniem GP otrzymuja tylko to drugie, zajmuje im to 2 sekundy dluzej, ale poprawny kierunek otrzymuja.
Moze to pochopny wniosek, ale tropienie fanatyka i partyzanta - pomiedzy GP a mysliwym - stracilo znacznie na znaczeniu, skoro GP pozna konkretny kierunek. Kiedy sie kogos sciga, to przeciez wie sie jaka grupe, a "prawdopodobnie przez grupe pieciu osob" mowi tyle co nic. Ciekaw jestem czy macie podobne czy odmienne przemyslenia.
Re: Porady dla graczy.
Ja mam odmienne. Informacja o grupie pomaga tropic w miejscach uczeszczanych, w ktorych ktos mogl zatrzec slady. Partyzant, a mysliwy to juz w ogole, tropi duzo szybciej, ma wlasciwie 100% skutecznosci, no i prawie zawsze pokazuje kto lub jaka rasa zostawila slady. Roznica miedzy fanatykiem a gp nie jest przeciez tak duza, a czasowo - skoro mowsiz ze to 2 sekundy - to duzo czasu. Sam wiesz, ze w czasie pogoni 2 sekundy to dlugo Predkosc tropienia mysliwego, o czym przekonalem sie dopiero ostatnio, jest wrecz niesamowita - bardzo przyjemny bonus, ktos taki mimo slabych umiejetnosci bojowych przydaje sie w bojowej gildii.
Re: Porady dla graczy.
Przypomniało mi sie rumowisko w górach szarych.Niektórych rzeczy sam nie "rozkminisz" ale od tego też jest interakcja z innymi graczami, znajomymi, których z biegiem czasu znajdziesz.
Zejdz do rumowiska
zejdz na dol
ob romowisko
zejdz w kierunku rumowiska
zeskocz do rumowiska
powiedz No kurwa...
ogr mowi: Blisko... ku... ku...
zejdz ku rumowisku
działa =P
A teraz kolejne noobowskie pytanie z mojej strony:
Czy jak mam kase w banku w Nuln to moge ją wyciągnąć w banku w Novi? Czy każdy bank ma swoje unikalne konto?
Re: Porady dla graczy.
Nie da się wyciagnąć monet w innym mieście niż się wpłaciło.
Re: Porady dla graczy.
Czesc.
Wiecie jak ma sie teraz sprawa z dopasowywaniem ubran do rasy?
Re:dol teżewe.
Chodzi mi o to, ze chcialbym ubrac kiedys postac w cos innego, niz to z KZ czy GM. Na Arkadii jest naprawde duzo fajnych ubran, ze zbyt duzym rozmiarem jak dla niskiej rasy.
Wiecie jak ma sie teraz sprawa z dopasowywaniem ubran do rasy?
Re:dol teżewe.
Chodzi mi o to, ze chcialbym ubrac kiedys postac w cos innego, niz to z KZ czy GM. Na Arkadii jest naprawde duzo fajnych ubran, ze zbyt duzym rozmiarem jak dla niskiej rasy.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010 14:23 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Porady dla graczy.
Gawicz:
Deja vu?
Wiem tylko tyle, ze w KZ nie kupisz nic dla innej niz halfling/niziol.
Deja vu?
Wiem tylko tyle, ze w KZ nie kupisz nic dla innej niz halfling/niziol.
Re: Porady dla graczy.
Sunird:
nadal masz prawdopodobne tropy na GP (fanatyk juz sie nie myli) wiec nie masz czego narzekac. Dalej tropienie fanatyka jest bardzo przydatne.
nadal masz prawdopodobne tropy na GP (fanatyk juz sie nie myli) wiec nie masz czego narzekac. Dalej tropienie fanatyka jest bardzo przydatne.
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski