Skrypty

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Skrypty

Post autor: Werbat »

Zasłona milczenia też jest lekko patologiczna ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Skrypty

Post autor: Molu »

Haern pisze:Zabij ogra, zabij mutanta! dobre! I bardzo przydatne... Proponuje spojrzec troche szerzej.
Naucz sie czytac ze zrozumieniem. Jesli nie pojmujesz co oznacza skrot "np" - podpowiadam: "na przyklad".
Rennz pisze:Zresztą zabij ogra, krasnoluda czy tam kogokowiek innego jest bez sensu - spóźnisz się z reakcją o ułamek sekundy (skoro bindowane kierunki są dozwolone, a wraz z nimi mappery to nie jest problemem przebiec przez lokację - zresztą jak się zna teren, na którym się kręci to i mapper nie jest potrzebny) i zaatakujesz członka swojej drużyny.
Ni ch... nie zaatakuje czlonka druzyny jednym z tych bindow, ktore podalem jako przyklad :D

A przy okazji - niedawno dowiedzialem sie, ze jedna z osob ma pod numeryczna ustawione bindy: "w;zabij elfa;zabij elfke", "n;zabij elfa;zabij elfke" czy jakos podobnie... :)
Mnie sie pomysl podoba, choc nie jestem pewien czy to prawda, czy zarcik :D
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Gość

Re: Skrypty

Post autor: Gość »

Patologią jest wprowadzanie rozwiązań które wymagają od graczy używania automatów a następnie karanie za nie. Zasłanianie, przełamywanie, zmiana celu ataku przy tak mocnych specach jak tutaj powoduje, że pisanie tych wszystkich komend z palca jest absurdem. Jeżeli ktoś ma tylko proste aliasy zanim zdąży wpisać polecenie stanie się ono nieaktualne (przeciwnik czy członek drużyny padnie).
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Skrypty

Post autor: Haern »

Molu - Twoj przyklad jest bardzo slabym i niereprezentatywnym przykladem, dla 90% graczy bawiacych sie w pvp nieprzydatny.

Rafgarcie - skoro widac, ze temat czytasz, i nawet sie wypowiedziales, to moze cos wiecej? Bo tak jak juz kilka osob tutaj napisalo, aktualna sytuacja jest bardzo niesprecyzowana i niewygodna dla graczy bioracych udzial w pvp. I co by nie mowic - stresujaca, bo kto wie, moze to na nas przyjdzie niedlugo pora beknac za atak na wskazanego przez prowadzacego przeciwnika?...
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Skrypty

Post autor: Rennz »

Rafgart pisze:Nawet sie nie spodziewalem, ze mamy tu do czynienia z takim poziomem patologii.
I tyle w tym temacie. Muszę przyznać, że jest to najbardziej rzeczowa notka w aktualnej dyskusji.

PS. A tak na poważnie to wydaje mi się, że stwierdzanie, że gracze są chorzy (bo patologia jak powszechnie wiadomo to nauka zajmująca się zagadnieniami dotyczącymi chorób różnych żyjątek) jest uważaniem się za kogoś lepszego od wszechobecnego ogółu. Ale może tylko mi się wydaje, że ktoś tutaj ma odrobinę przerośnięte ego - jeśli tak to z góry uprzejmie proszę o wybaczenie.
Awatar użytkownika
Gileadrael
Posty: 19
Rejestracja: 13 lut 2009 12:07

Re: Skrypty

Post autor: Gileadrael »

A ja się muszę częściowo zgodzić. Z tym, że ja zawsze byłem przeciwnikiem automatów, czemu dawałem wyraz także w prywatnych rozmowach.
Natomiast faktem jest, że należałoby zacząć od znacznie poważniejszych automatów. Szczególnie pomysły z Zchatem, swego czasu zatrudnionym do prowadzenia drużyn w KG, MC czy Zakonie. (Tam widziałem bądź wiem z 1 reki, u innych nie mam dowodów i świadków ;) )

A za gorsze od podpinania tropienia uważam choćby autowsparcie. Sorry Korki :P
Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Skrypty

Post autor: Molu »

Haern pisze:Molu - Twoj przyklad jest bardzo slabym i niereprezentatywnym przykladem, dla 90% graczy bawiacych sie w pvp nieprzydatny.
Za SJP PWN:
na przykład «wyrażenie wtrącone, poprzedzające wskazanie lub niepełne wyliczenie czegoś»
Ojej... Moje niepełne wyliczenie jest niereprezentatywne? A odkad to przyklady powinny takie byc?

A poki co - nikt nie zna dnia ani godziny kiedy "będzie płacz i zgrzytanie zębów".
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Awatar użytkownika
Ghark
Posty: 9
Rejestracja: 21 lut 2009 12:34

Re: Skrypty

Post autor: Ghark »

ludzie ogarnijcie sie... temat nie jest o automatach, stawianiu kubka na f1, czy atakowaniu wszystkich znanych wrogow co lokacje w chodzeniu... podczas zdarzenia, ktore mialo miejsce wszyscy zainteresowani brali czynny udzial w grze i teoretycznie nie lamali zadnej z zasad. jak sie pozniej okazalo teoria nie za wiele miala wspolnego z praktyka i gracze zostali ukarani... i pytanie ktore bylo zadane na poczatku tematu jest jak najbardziej powazne... czy wolno uzywac biernych trigerrow ktore nie steruja postacia bez udzialu gracza a pozwalaja na szybsze (wygodniejsze) wykonywanie pewnych dzialan.

kazdy moze powiedziec, ze skoro ktos wytropil polnocne-poludnie i to szepnal prowadzacemu to jest botem ... ok, ale rozwazmy inna sytuacje:

wiz wysyla do graczy w druzynie np. zakonnikow sigmara bledna informacje:

Makus z imieniem sigmara na ustach rzuca sie do ataku na TWOJA BABCIE!!!

moge sie zalozyc o co chcecie ze co najmniej polowa druzyny wesprze go w walce z wlasna babcia... i to nawet nie przez autowsparcie, ale dlatego, ze w niektorych sytuacjach nie ma czasu na zastanawianie sie... i czy w tym wypadku tez zostanie stwierdzone, ze skoro ktos nie zadal sobie trudu przeczytania z kim bedzie wspieral Makusa to znaczy, zlamal zasady gry? bo przeciez jakby wiedzial ze bedzie atakowal swoja babcie to by nie wspar.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Skrypty

Post autor: Rafgart »

Tak, zlamal.
Momo
Posty: 45
Rejestracja: 28 cze 2009 08:42

Re: Skrypty

Post autor: Momo »

Ale dlaczego zlamal? Dlaczego musze czytac caly komunikat? Jak ide z kims w druzynie na akcje bojowa, to ufam prowadzacemu. Jezeli atakuje kogos, to mnei nie interesuje kogo (czytam tylko 'prowadzacy atakuje') tylko go wspieram.

Edit: z reszta z mechaniki arkadii (komenda 'wesprzyj') wynika, ze nie wiadomo przeciwko komu wspieram i nie musze tego wiedziec. Wystarczy, ze widze, ze prowadzacy z kims walczy (w walce druzynowej na przyklad 5vs5 dopoki nie przeczytam w zerknij albo prowadzacy nie zada ciosu to nie widze z kim walczy).
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010 21:41 przez Momo, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ