Komentarze do Pytan
Re: Komentarze do Pytan
kolega sie pytal czy sa jeszcze jakies obrony a nie czy sa jeszcze jakies obrony gildii :p
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!
Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Re: Komentarze do Pytan
No niestety
Jak się chce trzymać ciemny lud krotko to trzeba pokazywać ze ten ciemny lud jest od władzy zależny. To już przerabiane było od wieków, a jak już coś się da to "chwalą im za to". Prosty od wieków sprawdzający się PR.
Jak się chce trzymać ciemny lud krotko to trzeba pokazywać ze ten ciemny lud jest od władzy zależny. To już przerabiane było od wieków, a jak już coś się da to "chwalą im za to". Prosty od wieków sprawdzający się PR.
Re: Komentarze do Pytan
Krobelus:
Na te pytania to może ci odpowiedzieć dowolny ogarnięty gracz. Nie musisz zawracać głowy górze.
Na te pytania to może ci odpowiedzieć dowolny ogarnięty gracz. Nie musisz zawracać głowy górze.
O zamknięciu jesteś informowany poprzez 'Arkadia jest dostępna dla czarodziejów/administracji'. Ile zajmie otwarcie nikt ci nie powie, bo nikt tego nie wie. Mogą wystąpić pewne problemy, niektóre rzeczy trzeba pewnie przetestować - te wszystkie rzeczy zajmują płynną ilość czasu. Dlatego warto iść sobie na spacer, z koleżanką do kina czy inne rzeczy które codziennie robią normalni ludzie (a do których my się nie zaliczamy!) licząc, że po powrocie będzie otwarte.Krobelus pisze:Witam,
Czy stoi coś na przeszkodzie, aby poinformować graczy na forum o:
- przerwach technicznych w działaniu serwera( zamkniecie/otwarcie w przybliżeniu)
Nic nie stoi i zazwyczaj są przecież te informacje podawane. Widać są też pewne rzeczy które do odkrycia zostawia się graczom. Na to nie poradzisz i w sumie dobrze.Krobelus pisze:- generalnych zmianach
- i innych ważnych informacji dla graczy, które są możliwe do publikacji
Krobelus pisze:Ps: Co do nowych zmian, jeżeli kiedyś traciło się tylko X bojowego, a z zadań miałeś pewne doświadczenie, które nie traciłeś podczas "zgonów", to czy teraz sytuacja tak wygląda ze tracimy więcej doświadczenia ponieważ doświadczenie z zadań jest wprowadzone do bojowego? Jeżeli wizowie nie mogą odpowiedzieć, to czy zostało wzięte to pod uwagę w ramach nowych zmian?
czytaj - brutalność tudzież limit quexpaRafgart pisze:
- w miejsce, gdzie dotad byl uzywany stosunek dwoch powyzszych
Rafgart pisze: (czyli przy zdobywaniu doswiadczenia z walki i przy smierci)
stosujemy pewna wartosc zalezna od stazu postaci
- wartosc ta dla zdecydowanej wiekszosci postaci (poza nowopowstalymi)
bedzie rowna dotychczasowemu limitowi doswiadczenia zadaniowego
Czyli podsumowujac dla starych postaci nie zmienia sie praktycznie nic,
nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewne
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Komentarze do Pytan
Re up: Wiec po co jest temat, "Sprawy techniczne"(odsyłam cię do 1 notki tam zamieszczonej), a co do pytania w sprawie tracenia doświadczenia chciałem się tylko upewnić, bo przecież mg to też ludzie i mogli przegapić.
Re: Komentarze do Pytan
I znowu zmiana uderzająca w najbardziej żółtych żółtków
Swoją drogą zauważyłem że mobki po tej ostatniej apokalipsie biją tak ze 3x mocniej (to jakaś nowa zmiana czy poprostu mi się tak losuje?)
Swoją drogą zauważyłem że mobki po tej ostatniej apokalipsie biją tak ze 3x mocniej (to jakaś nowa zmiana czy poprostu mi się tak losuje?)
Re: Komentarze do Pytan
Najgorsze ze teraz bez ziol nie ma co biegac. Tak ze dzieki super zmianom dotyczacym biegania, trzeba sie bedzie rozgladnac za woreczkami zielsk dla kazdego.. Chore lecz konieczne ;/
Re: Komentarze do Pytan
Re up: Jeżeli wizowie ustawili przykładowo że męczy cię bieganie gdy reakcja wynosi 0,2 sekundy to myślę że zioła nie będą na gwałt potrzebne, proponuje wpierw pograć z tydzień dwa, a później oceniać zmianę.
K.
K.
Re: Komentarze do Pytan
Brak koniecznosci robienia questow (czesto pozbawionych logiki), uwazasz za zmiane uderzajaca w zoltkow?Magni pisze:I znowu zmiana uderzająca w najbardziej żółtych żółtków
Swoją drogą zauważyłem że mobki po tej ostatniej apokalipsie biją tak ze 3x mocniej (to jakaś nowa zmiana czy poprostu mi się tak losuje?)
Re: Komentarze do Pytan
"nowe nie musza robic zadan, jednak maja przez kilka tygodni pewneIverheim pisze:Brak koniecznosci robienia questow (czesto pozbawionych logiki), uwazasz za zmiane uderzajaca w zoltkow?Magni pisze:I znowu zmiana uderzająca w najbardziej żółtych żółtków
Swoją drogą zauważyłem że mobki po tej ostatniej apokalipsie biją tak ze 3x mocniej (to jakaś nowa zmiana czy poprostu mi się tak losuje?)
ograniczenie do zdobywania doswiadczenia z walki."
Zadanie robi się max z tydzień, a potem jakaś kara... nie widzę w tym sensu.
Re: Komentarze do Pytan
Mud bez konieczności robienia zadań, taki drugi warlock. Obyśmy tylko podobnie nie skończyli. Mogły by przynajmniej jakieś umiejętności być za robienie tych zadań lub sprzęty.
Za chiny ludowe nie pójdę robić zadania z ołtarzem w Nuln ryzykując zgon dla 10 złotych monet. W tym czasie który bym poświecił na organizowanie drużyny zabiję w pojedynkę tyle orków, że zyskam dwa razy tyle doświadczenia.
Ze zmian w doświadczeniu rozumiem tyle, że jak ja dostanę po dupie zaboli dużo mocniej niż tego "starego". Średnio mnie to cieszy. Ktoś z większym stażem po prostu zapłaci mniej za swoją głupotę czy nieuwagę niż ja.
Co do tych zmian utrudniających uciekanie.
Nie grałem przez jakiś czas. Czy mam rację, że została kiedyś wprowadzona zmiana z tym, że nie wolno odkładać zbroi w walce?
Podsumujmy jak to wygląda z punktu widzenia gp:
Ktoś kto napada ma speca, umy (tropienie), często kilku kolegów, wyższy poziom i jest bez zbroi bo jej nie potrzebuje w starciu z GP.
GP ma niższy poziom (wytrzymałość), jest sam i w przyciężkawej zbroi bez której nawet gremlina nie zabije, zazwyczaj taszczy cały dobytek bo nie ma skrzyni.
Ja w przypadku ataku po prostu czekam aż mnie ktoś zabije. Przynajmniej w karczmie obudzę się wypoczęty. Bardzo to stymuluje do gry.
Za chiny ludowe nie pójdę robić zadania z ołtarzem w Nuln ryzykując zgon dla 10 złotych monet. W tym czasie który bym poświecił na organizowanie drużyny zabiję w pojedynkę tyle orków, że zyskam dwa razy tyle doświadczenia.
Ze zmian w doświadczeniu rozumiem tyle, że jak ja dostanę po dupie zaboli dużo mocniej niż tego "starego". Średnio mnie to cieszy. Ktoś z większym stażem po prostu zapłaci mniej za swoją głupotę czy nieuwagę niż ja.
Co do tych zmian utrudniających uciekanie.
Nie grałem przez jakiś czas. Czy mam rację, że została kiedyś wprowadzona zmiana z tym, że nie wolno odkładać zbroi w walce?
Podsumujmy jak to wygląda z punktu widzenia gp:
Ktoś kto napada ma speca, umy (tropienie), często kilku kolegów, wyższy poziom i jest bez zbroi bo jej nie potrzebuje w starciu z GP.
GP ma niższy poziom (wytrzymałość), jest sam i w przyciężkawej zbroi bez której nawet gremlina nie zabije, zazwyczaj taszczy cały dobytek bo nie ma skrzyni.
Ja w przypadku ataku po prostu czekam aż mnie ktoś zabije. Przynajmniej w karczmie obudzę się wypoczęty. Bardzo to stymuluje do gry.