Komentarze do Pytan

Forum wieści z Arkadii.
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Pulp »

Haern: Nie ma limitu na ilosc komend. Z tego co widze, kiedy mud wyrzuca duza ilosc tekstu, to komunikaty typu fail sa zamieniane na prompt zeby ograniczyc flood.
Moradin
Posty: 15
Rejestracja: 06 lip 2009 22:14

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Moradin »

Re Pulpk: Tez mi sie tak wydaje.
Przede wszystkim widac to przy kowalu. To klopot w tym ze teraz wszystkie jakies komendy wlasnie typu fail ktos musialby pozamieniac aby pasowaly do tej zmiany (np zajrzyj do x woreczka nie jest podpieta pod to).
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009 13:51 przez Moradin, łącznie zmieniany 1 raz.
Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Tipi »

I kazdemu skrypty na kowala siadly;_)

to jeszcze usunac te denerwujace

Kod: Zaznacz cały

> > > > > >
Moradin
Posty: 15
Rejestracja: 06 lip 2009 22:14

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Moradin »

Hmm. Tylko wszystko fajnie gdy np wlasnie uzywamy aliasu u kowala do naprawiania zbroi. Wtedy np nie pokazuja sie komunikaty gdy czegos nie mamy.
Ale np. gdy nie mamy przy sobie monet (lub mamy za malo) i uzyjemy tego aliasu, to dostajemy duzo promptow, bez zadnej informacji ze nie mamy monet i bez zadnego tekstu od muda, co nam przeszkadza w wykonaniu tej akcji. To przeczy chociazby podstawowym zasadom interakcji czlowiek-komputer, w ktorym wymaga sie jednoznacznego wskazania przez program powodu, ktory przeszkadza w wykonaniu danego zadania (a w opisanym przykladzie nie dostajemy ZADNEJ informacji na ten temat).
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Haern »

Dzieki za wyjasnienie.
Gość

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gość »

to usun notke z pytan :P
Awatar użytkownika
Xion
Posty: 180
Rejestracja: 12 lut 2009 21:10
Lokalizacja: Opole

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Xion »

Kosh:

Znów Cię ktoś zabił?
Ja na balans elfów jakoś się nie uskarżam specjalnie...
Życie jest sumą przypadków.
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Gniot »

Kosh:
Ustawienie nwnnnn dla elfow nie zdaje egzaminu ;)
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Buluar »

Witam,
Mam pytanie dotczące balansu.
Chodzi o przypadek, gdy z powodu zbyt silnej postaci zostały zbalansowane halflingi.

Chciabym się dowiedzieć czy administracja przyjrzy się elfom i też je odpowiednio
zbalansuje.
Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną.

Kosh
Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chodzi Ci o to, zeby
byly rozne, ale na tym samym poziomie podobne? :D

BTW, przy balansacji kulek zamieszano takze w cechach innych ras. Czyzby rasa elfa, jak to ktos kiedys okreslil, miala za malo plusow i minusow dodatnich?
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Komentarze do Pytan

Post autor: Huggo »

Re,

"Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną."

No bo tak właśnie powinno być :D

Swoją drogą śmieszna informacja dotycząca, wysypu Halflingów/Niziołków - wynikłego z propagandy pro przepakowanej rasy - okazała się dosyć prawdziwa, jako że po tych zmianach ostatnio jakoś się tak ich malutko zrobiło. Szkoda że jak zwykle normalni gracze mają po dupie, no i szkoda że mechanika gry nie uznaje podczas walki wszystkich cech postaci, tak by rzeczywiście nie było jaj typu że 2 postacie nie mogą wygrać z 1 postacią przy identycznych poziomach. Żeby chociaż te mentale się liczyły przy targowaniu...
ODPOWIEDZ