Komentarze do Pytan
Re: Komentarze do Pytan
Haern: Nie ma limitu na ilosc komend. Z tego co widze, kiedy mud wyrzuca duza ilosc tekstu, to komunikaty typu fail sa zamieniane na prompt zeby ograniczyc flood.
Re: Komentarze do Pytan
Re Pulpk: Tez mi sie tak wydaje.
Przede wszystkim widac to przy kowalu. To klopot w tym ze teraz wszystkie jakies komendy wlasnie typu fail ktos musialby pozamieniac aby pasowaly do tej zmiany (np zajrzyj do x woreczka nie jest podpieta pod to).
Przede wszystkim widac to przy kowalu. To klopot w tym ze teraz wszystkie jakies komendy wlasnie typu fail ktos musialby pozamieniac aby pasowaly do tej zmiany (np zajrzyj do x woreczka nie jest podpieta pod to).
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009 13:51 przez Moradin, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Komentarze do Pytan
Hmm. Tylko wszystko fajnie gdy np wlasnie uzywamy aliasu u kowala do naprawiania zbroi. Wtedy np nie pokazuja sie komunikaty gdy czegos nie mamy.
Ale np. gdy nie mamy przy sobie monet (lub mamy za malo) i uzyjemy tego aliasu, to dostajemy duzo promptow, bez zadnej informacji ze nie mamy monet i bez zadnego tekstu od muda, co nam przeszkadza w wykonaniu tej akcji. To przeczy chociazby podstawowym zasadom interakcji czlowiek-komputer, w ktorym wymaga sie jednoznacznego wskazania przez program powodu, ktory przeszkadza w wykonaniu danego zadania (a w opisanym przykladzie nie dostajemy ZADNEJ informacji na ten temat).
Ale np. gdy nie mamy przy sobie monet (lub mamy za malo) i uzyjemy tego aliasu, to dostajemy duzo promptow, bez zadnej informacji ze nie mamy monet i bez zadnego tekstu od muda, co nam przeszkadza w wykonaniu tej akcji. To przeczy chociazby podstawowym zasadom interakcji czlowiek-komputer, w ktorym wymaga sie jednoznacznego wskazania przez program powodu, ktory przeszkadza w wykonaniu danego zadania (a w opisanym przykladzie nie dostajemy ZADNEJ informacji na ten temat).
Re: Komentarze do Pytan
Dzieki za wyjasnienie.
Re: Komentarze do Pytan
Kosh:
Znów Cię ktoś zabił?
Ja na balans elfów jakoś się nie uskarżam specjalnie...
Znów Cię ktoś zabił?
Ja na balans elfów jakoś się nie uskarżam specjalnie...
Życie jest sumą przypadków.
Re: Komentarze do Pytan
Kosh:
Ustawienie nwnnnn dla elfow nie zdaje egzaminu
Ustawienie nwnnnn dla elfow nie zdaje egzaminu
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Re: Komentarze do Pytan
Nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chodzi Ci o to, zebyWitam,
Mam pytanie dotczące balansu.
Chodzi o przypadek, gdy z powodu zbyt silnej postaci zostały zbalansowane halflingi.
Chciabym się dowiedzieć czy administracja przyjrzy się elfom i też je odpowiednio
zbalansuje.
Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną.
Kosh
byly rozne, ale na tym samym poziomie podobne?
BTW, przy balansacji kulek zamieszano takze w cechach innych ras. Czyzby rasa elfa, jak to ktos kiedys okreslil, miala za malo plusow i minusow dodatnich?
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.
Abraham Lincoln
Abraham Lincoln
Re: Komentarze do Pytan
Re,
"Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną."
No bo tak właśnie powinno być
Swoją drogą śmieszna informacja dotycząca, wysypu Halflingów/Niziołków - wynikłego z propagandy pro przepakowanej rasy - okazała się dosyć prawdziwa, jako że po tych zmianach ostatnio jakoś się tak ich malutko zrobiło. Szkoda że jak zwykle normalni gracze mają po dupie, no i szkoda że mechanika gry nie uznaje podczas walki wszystkich cech postaci, tak by rzeczywiście nie było jaj typu że 2 postacie nie mogą wygrać z 1 postacią przy identycznych poziomach. Żeby chociaż te mentale się liczyły przy targowaniu...
"Rozumiem, że balans ma polegać na tym, że każda rasa ma pewne zalety i wady. Ale ogólnie
powinny one być porownywalne pod względem możliwości bojowych na tym samym poziomie
postaci. Jedna cecha równoważy inną."
No bo tak właśnie powinno być
Swoją drogą śmieszna informacja dotycząca, wysypu Halflingów/Niziołków - wynikłego z propagandy pro przepakowanej rasy - okazała się dosyć prawdziwa, jako że po tych zmianach ostatnio jakoś się tak ich malutko zrobiło. Szkoda że jak zwykle normalni gracze mają po dupie, no i szkoda że mechanika gry nie uznaje podczas walki wszystkich cech postaci, tak by rzeczywiście nie było jaj typu że 2 postacie nie mogą wygrać z 1 postacią przy identycznych poziomach. Żeby chociaż te mentale się liczyły przy targowaniu...