Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Prav
Posty: 75
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav »

Hej. Po dłuższej przerwie zainstalowałem na świeżo mudleta i skrypty (łatwiej się to instaluje i konfiguruje).
Po wstępnej konfiguracji nadal nie działają mi:
1. Bindowanie skrótu do otwierania bram w Campagrotta - odbijam się od bramy, mapa cofa pozycję poprawnie ale nie pojawia się podpowiedź/aktywacja bindu z poleceniem otwarcia bramy. Trzeba gdzieś to włączyć czy może dopisać pattern w jakimś triggerze?
2. Po krótkiej walce udało mi się skonfigurować /db i /ob. W praktyce działa: bronie są wyciągane, dobywane i chowane gdzie trzeba. Ale po dobyciu nie zmienia się status w stopce (cały czas jest "Bronie: off"). Może tak zostać? To tylko kosmetyka, czy ten status jest wykorzystywany w innych skryptach, które mogą przez to źle działać i lepiej to poprawić? Konfiguracja nie była oczywista, ponieważ pomoc zawiera przykłady ze starych plików (nie json), a używam dwóch broni z pochew. Może ktoś wkleić poprawny fragment z pliku konfiguracyjnego (dla dwóch broni)?
Berad
Posty: 8
Rejestracja: 03 lip 2019 18:55

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Berad »

Czy obecnie klient w wersji appimage na linuxach może odpalać dzwięki za pomocą domyślnych funkcji?
Z tego co widzę jakiś czas temu był problem z zapakowaniem gstreamera do wydania appimage i teraz sam nie wiem, czy brakuje mi zależnośći, czy też jedynym wyjściem jest kompilacja ze źródeł(czego chciałbym uniknąć)?

Edycja.
Ostatecznie skompilowałem z kodu, ale muszę przyznać, że instrukcja dla Debiana przy pomocy gita to mały koszmar. Wersja domyślna to 4.16 development(na której powyższe skrypty mają problem), a wersja -branch to 4.6, której nie idzie zaktualizować wewnątrz klienta.
Udało się ściągając kod 4.16 stable, który jest podlinkowany w instrukcji dla Ubuntu. Podczas kompilacji sypało warningami, ale program ruszył i odtwarza dzwięki.
Aro
Posty: 20
Rejestracja: 07 lut 2021 10:46

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Aro »

a probowales zagadac na dc na kanale mudleta?
ludzie sa chetni do pomocy i napewno poprawia bledy jesli jakies sa
aro
Awatar użytkownika
Heidrun
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2022 00:57

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Heidrun »

Czy w Mudlecie jest jakis symbol zastępujący zmudowy ;? Zastanawiam się czy jest możliwość wysyłania natychmiastowo kilku komend, np. usmiechnij sie wesolo; mrugnij; tupnij.
Oraz gdzie znajdę plik imie.txt? W instrukcji ten plik jest wspomniany kilkakrotnie, ale niestety nie widze nigdzie heidrun.txt(a tylko heidrun.lua).
Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 181
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan »

Heidrun pisze: 29 gru 2022 01:09 Czy w Mudlecie jest jakis symbol zastępujący zmudowy ;? Zastanawiam się czy jest możliwość wysyłania natychmiastowo kilku komend, np. usmiechnij sie wesolo; mrugnij; tupnij.
Oraz gdzie znajdę plik imie.txt? W instrukcji ten plik jest wspomniany kilkakrotnie, ale niestety nie widze nigdzie heidrun.txt(a tylko heidrun.lua).
Wejdz w preferencje Mudleta, druga zakladka Input line. Domyslnie obecnie separator komend to bodajże ;; (podwójny średnik) trzeba to zmienić na pojedynczy.
Mowisz do posiwialego wiekowego kruka w Khazalidzie: Co poradzisz jak nic nie uradzisz.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 31
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya »

W obecnej postaci skryptow plikiem konfiguracyjnym jest plik imie.json.
Awatar użytkownika
Heidrun
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2022 00:57

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Heidrun »

Dziękuję za pomoc <3
Krot
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2023 11:42

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Krot »

Czesc,
Walcze od 2 dni z konfiguracja Mudleta. Ściągnałem wersje 4.16, skrypty 4.72 i wszystko super poza niedzialajacymi klawiszami numerycznymi by chodzić...
Ktoś ma jakiś pomysł co może być powodem?
Deli
Posty: 354
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Deli »

Kod: Zaznacz cały

/konfiguracja
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Krot
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2023 11:42

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Krot »

dziekuje, dziala
ODPOWIEDZ