Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Erkal
Posty: 7
Rejestracja: 23 kwie 2015 21:59

Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Erkal »

Arkadia - zestaw skryptów z mapperem

Strona domowa projektu: arkadia.kamerdyner.net
GitHub projektu - dla zainteresowanych wspoltworzeniem.
Awatar użytkownika
Erkal
Posty: 7
Rejestracja: 23 kwie 2015 21:59

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Erkal »

Wersja 4.3

Jest to pierwsza wersja skryptów w galezi 4.*. Postanowilismy przeskoczyc na 4.*, gdyz do teraz cala spolecznosc ma mozliwosc wspoltworzenia tych skryptow. Dzieki wspanialej pracy Delwinga, udalo sie wydzielic ogromna czesc kodu z ogromnego XMLa, ktory uzywa Mudlet do plikow *.lua. Wraz z dolaczonym loaderem, sa one ladowane przy starcie.

Aby zaktualizowac sie do tej wersji, nalezy na wersji 3.16e wykonac /aktualizuj_skrypty. Od teraz, kiedy wlaczycie Mudleta, skrypt poinformuje was kiedy jest nowa wersja i zasugeruje, abyscie sie zaktualizowali. Juz niedlugo skrypt bedzie rowniez pokazywal w Mudlecie co nowego pojawilo sie w nowej wersji.
Zalecam zawsze trzymac sie najnowszej wersji, gdyz bledy oraz dodatki sa nieustannie poprawiane/dodawane.

Zmian i poprawek od wersji 3.16e jest cala masa, tutaj po krotce ich spis:

Kod: Zaznacz cały

- dostosowany aktualizator do pracy bezpośrednio z repozytorium na githubie (dodatkowo możliwość pobrania skryptów z dowolnego brancha lub taga z wyborem repozytorium)
- gag na truciznę ghoula poprawiony
- licznik zabitych ma rozszerzoną listę dwuczłonowych nazw mobów (np. smoczy ogr)
- Poprawki dla kilku niedziałających aliasów i triggerów (w nazwie +,-,!)
- Dodanie kilku triggerów pauser off
- /postepy pokaże informacje o czasie i ilości zabitych od ostatniego postępu
- Poprawiony regexp na krasnoludy chaosu
- Dodanie informacji o leczeniu przez płaszcz
- Aktualizator poprawnie będzie aktualizował paczkę włącznie z XML
- Dodano alias /init do automatycznego utworzenia plikiu imie.txt i triggera do automatycznego ładowaniu tego pliku
- Dodano kilka triggerow do zaznaczenia, że ma się dobytą broń
- Dodano podświetlenie i sub do osłabienia cech
- Poprawiono init aliasów do języków
- Dodano łatwe odkładanie przedmiotów magicznych do skrzyni /odloz_magie
- Poprawka aktualizatora (w wersji 4.1 na Windows, może niestety usunąć skrypty, należy wtedy po prostu zainstalować je na nowo w wersji 4.2)
- Pausee do kurhanów lyrijskich
- Poprawka binda z dylizansu na powoz
- Poprawione bindu na dołączenia przy zapraszaniu przez osobę [ukrytą]
- Dodano możliwość nadpisania dźwięku beep - plik imie.txt
- Dodano pattern do beepa na atak z listy wrogów
- Drobne poprawki w aktulizatorze
- Przeglądanie przedmiotów magicznych i kluczy w pojemnikach
- /przejrzyj - przegląda skrzynie
- /przejrzyj [pojemnik] - przegląda wybrany pojemnik
- Odkładanie magicznych przedmiotów dodatkowo do innych pojemników
- /odloz_magie [do pojemnika] - odkłada do wybranego pojemnika
- /odloz_magie - odkłada tak jak do tej pory do skrzyni
- Dodanie wyjątków na nieodkładanie niektórych magicznych przedmiotów (korona + kruczek, lista modyfikowalna w pliku imie.txt w razie potrzeby)
- Dodanie pauser_off dla dżina i czarnotrupa
- Odkładanie bodrogowki poprawione
- Dodano suby na czas trwania przedmiotów
Jak widzicie jest tego sporo, a to dlatego, ze dzieki przejsciu do galezi 4.*, mozliwym stalo sie wspolpracowanie nad skryptami. Ponadto, wrzucanie mniejszych poprawek i bajerow jest teraz znacznie bardziej ulatwione.

W razie jakichkolwiek pytan zapraszam do dyskusji. Jesli ktos jest zainteresowany wspoltworzeniem, zapraszam na discorda na kanal #mudlet.
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer »

Adremenie,

Jak zawsze świetna robota! Bardzo dziękuję!

Żałuję tylko, że kompletnie nie znam się na pisaniu skryptów.
Filarion
Posty: 29
Rejestracja: 02 lut 2019 17:45

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Filarion »

Super. Naprawdę świetna robota. Jak zawsze dopytam - planujesz jakieś większe poprawki/rozszerzenia w mapie? (naprawienie Quen, dodanie KK)?
Thalon
Posty: 65
Rejestracja: 14 lut 2009 04:50

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Thalon »

Mudlet 4.5.1
i mam taka informacje
(skrypty): Pobieram aktualna paczke skryptow (4.4.1)
I nic się nie dzieje od 5 min. Co jest zle?
Awatar użytkownika
Kerian
Posty: 271
Rejestracja: 10 lip 2019 20:03

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Kerian »

Zaktualizuj mudleta do najnowszej wersji. Moze to wymagac reinstalacji.
W oczekiwaniu na TE święta. :)
Thalon
Posty: 65
Rejestracja: 14 lut 2009 04:50

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Thalon »

Dziekuje. Wszystko ruszylo po aktualizacji.
Awatar użytkownika
Erkal
Posty: 7
Rejestracja: 23 kwie 2015 21:59

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Erkal »

Jednoczesnie zapraszam na discorda projektu, w ktorym mozna uzyskac pomoc, zasugerowac cos do skryptow, badz dowiedziec sie jak mozna dolaczyc do projektu i wspoltworzyc

https://discord.gg/76yaZnw
Dymhard
Posty: 109
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Dymhard »

Po stworzeniu pliku 'imie.txt' znika mi bind po zabiciu 'ctrl + 3' aby wziąć monety z ciała. Nie mogę znaleźć gdzie go włączyć z powrotem.
Slam
Posty: 25
Rejestracja: 06 gru 2016 16:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Mudlet 4.* - skrypty + mapper

Post autor: Slam »

Poradnik w załączniku ;)

Obrazek
ODPOWIEDZ