Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Kerian
Posty: 271
Rejestracja: 10 lip 2019 20:03

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Kerian »

Ja tam nie narzekam, ale tak komentujac to gdybam, ze

if sila >= "1231" then "mocarny" end

Dla obliczen wartosci slowne nic nie znacza.
W oczekiwaniu na TE święta. :)
Yenrond
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 2019 13:47

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Yenrond »

Znaczą. Mógłbym się pokusić nawet o wyjaśnienia, że prawdopodobnie gdy powstawał kod Arkadii nikt nie myślał o dobrych praktykach programowania, przeniesieniu progów cech do stałych, a w ifach pojawiły się wartości opisowe, a nie wartości przechowane przez stałe. Ale to nie rodzaj forum, na którym warto się na te tematy rozpisywać.

Przyjmuję do wiadomości, że zwiększenie liczby progów opisowych cech nie zostanie nigdy zrobione.

Komenda "cechy" w aktualnej formie jest także wystarczająca dla mnie, aby pominąć temat opisowego poziomu. Czekam na title.
Falik
Posty: 9
Rejestracja: 13 lut 2009 20:42

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Falik »

Yenrond pisze: 25 lis 2019 14:06Yenrond
Zawsze można pokombinować. Zostawić stare funkcje, dodać nowe pod innymi nazwami i wywołać je już tylko w medytacji i komendzie cechy. Jakoś wątpię by w kodzie były wywoływane bezpośrednio komendy dla graczy.

Rozciągnięcie poziomów i przeskalowanie by najniższe były używane dało by poczucie dążenia do czegoś. Jako że expa się w tej chwili nie traci za parę lat wszyscy będą biegać na 3 nadludziach więc wcześniej czy później itak będzie trzeba to będzie zrobić.
Yenrond
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 2019 13:47

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Yenrond »

Zawsze można pokombinować. Zostawić stare funkcje, dodać nowe pod innymi nazwami i wywołać je już tylko w medytacji i komendzie cechy.
Mozna tak zrobić, jeżeli masz małą funkcjonalność, którą łatwo wyciąć dzień-dwa później. Zgaduję, że przy czyms tak głęboko zaszytym podałeś właśnie przepis na syf pt "dwa systemy oceny cech postaci". Daj spokój.

Z niektórymi ograniczeniami trzeba się po prostu pogodzić, przynajmniej na jakiś czas. Prawdopodobnie bez minimum przejrzenia, a prawdopodobnie refaktoru części systemów zadań/przejść specjalnych/pułapek nie możesz tego dotknąć. Choćby po to, żeby "cherlawi" nagle nie byli w stani zrobić zadań z przeciąganiem kłody czy nosić solo klatek.

Oczywiście nie oznacza to, że nie wspieram pomysłu. Gdyby źródła były otwarte, parę osób by się znalazło, żeby pomóc. (Nie)stety, nie są otwarte.

@Cyzel: o to to to. Choćby przez jaiś merge/pull request. Niekoniecznie cmudowo w samej grze.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2019 15:31 przez Yenrond, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cyzel
Posty: 97
Rejestracja: 26 sie 2014 18:41

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Cyzel »

Zawsze mozna sie zwizowac :P

A mi kurde na Arce zawsze brakowalo funkcji wizogracza. Zeby mozna bylo pomoc jakies lokacje czy itemy napisac, ale moc nadal grac...
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 86
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Adair »

Przecież coś takiego istnieje. Komenda <zglos pomysl>.

A że nie wiesz co się z tym potem dzieje... :roll:
Vyrg
Posty: 59
Rejestracja: 10 paź 2018 14:17

Re: Komentarze do 'Zmiany mechaniki muda'

Post autor: Vyrg »

Cyzel pisze: 26 lis 2019 14:58 Zawsze mozna sie zwizowac :P

A mi kurde na Arce zawsze brakowalo funkcji wizogracza. Zeby mozna bylo pomoc jakies lokacje czy itemy napisac, ale moc nadal grac...
Tacy tez byli/sa.
ODPOWIEDZ