Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Postać po dłuższym śnie (min. 1h) odnawia życie, mane i zmęczenie.
Co wy na to?
Co wy na to?
Re: Drobne pomysly
Jestem za. Granie na drugi dzień to już nowa przygoda. Po co tracić czas na regeneracje? Stara przygoda już się skończyła gra powinna jak najszybciej wciągać gracza w nowe wydarzenia. Pasowałoby to do pojawiania się w miejscach startowych. Skoro mnie przeniosło do karczmy to powinienem być wypoczęty i wyleczony. Brak życia i many pasuje do odradzania się dokładnie w tym samym miejscu.
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Re: Drobne pomysly
Samouczek dla nowych postaci , Na dwóch czy tam trzech lokacjach od razu po pojawieniu się w wybranym miejscu. Mógł by stać npc który by uczył kilku podstawowych komend. Oczywiście pytał by się czy chcesz skorzystać z jego pomocy. Może wtedy ludzie przestali by reagować wyłączeniem gry bo nie potrafią wyjść przez bramę
Re: Drobne pomysly
Pewna nie jestem więc pytam: nie jest to aby zadanie tego gadatliwego celnika z południowego portu w Novigradzie?
Ulf pisze:Witaj Tuńczyku!
ps wiedziałaś, że Tuńczyk - to po łacinie 'Przyjaciel Żółwia' (Tuń - przyjaciel, Czyk - żółwia)?
Rork pisze:“ Tuńczyk ma 14% białka! masa po nim przyrasta szybciej niż populacja cyganów na Słowacji! ”
Re: Drobne pomysly
Celnik jest za brama. Dojscie do bramy faktycznie wymaga juz jakichs umiejetnosci. Niemniej tutorial arkadiowy funkcjonuje w jakiejś formie (chyba mało kto z aktywnych graczy wie w jakiej).
Wedlug mnie chyba najlepszym pomyslem bylyby nagranie serii tutoriali jako filmików z wyświetlonym ekranem. Te pisane chyba maja mniejsza sile razenia. Trudniej sie je zarowno pisze, jak i czyta.
Wedlug mnie chyba najlepszym pomyslem bylyby nagranie serii tutoriali jako filmików z wyświetlonym ekranem. Te pisane chyba maja mniejsza sile razenia. Trudniej sie je zarowno pisze, jak i czyta.
Re: Drobne pomysly
Brak snu z pomyslem chodzacym za mna kilka dni...
Ja wiem ze gry rpg ciesza sie popularnanoscia bo mozna zrobic krzywde komus innemu (przynajmniej w wyobrazni)
Chociaz moze dalo by sie zamienic slowko "zabiles xxx" na jakis synonim czy wyraz bliskoznaczny. np zneutralizowales
Mozna sie PTSD nabawic przy dluzszym expie.
Ja wiem ze gry rpg ciesza sie popularnanoscia bo mozna zrobic krzywde komus innemu (przynajmniej w wyobrazni)
Chociaz moze dalo by sie zamienic slowko "zabiles xxx" na jakis synonim czy wyraz bliskoznaczny. np zneutralizowales
Mozna sie PTSD nabawic przy dluzszym expie.
W oczekiwaniu na TE święta.
Re: Drobne pomysly
Możesz zrobić prosty trigger i wysubować slowo "zabiles" na dowolne jesli grasz na czyms innym niz webowy klient. A jeśli na webowym to o ile dobrze pamietam w ustawieniach jest przeksztalcanie tekstu i CHYBA mozna tam zmienic jedno na drugie.
To problem rozwiązany
Ostatnio zmieniony 17 lip 2019 09:23 przez Lumen, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Drobne pomysly
Można przekształcać tekst w kliencie webowym.
Only an honest death will cure you now.
Re: Drobne pomysly
Pisałem już o tym w innym wątku ale ten bardziej się do tego nadaje -
Mam pomysł aby próba zabicia kogoś nieobecnego w lokacji, powodowała konsekwencje w postacji nabicia sobie guza (spadek kondycji) lub wzrostu zmęczenia. Uważam, że przyczyniłoby się to do zwiększenia realizmu (t.j. spamowania komendami typu 'zabij x' na oślep).
Obecnie podobny mechanizm działa już przypadku próby zejścia z niektórych traktów i pooduje wzrost zmęczenia.
Mam pomysł aby próba zabicia kogoś nieobecnego w lokacji, powodowała konsekwencje w postacji nabicia sobie guza (spadek kondycji) lub wzrostu zmęczenia. Uważam, że przyczyniłoby się to do zwiększenia realizmu (t.j. spamowania komendami typu 'zabij x' na oślep).
Obecnie podobny mechanizm działa już przypadku próby zejścia z niektórych traktów i pooduje wzrost zmęczenia.
Spluwasz z pogarda pod nogi nienaturalnemu omszalemu glazowi.