Pytania do Czarodziejow vol. x

Forum wieści z Arkadii.
Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Feril »

Adminsitracjo,

Czy mozecie rozwazyc dodanie autouzupelniania lampy jako opcje, ktora mozna wlaczyc/wylaczyc.
Osobiscie unikam terenow, gdzie musze chodzic z lampa gdyz, koniec koncow, czesto cos odciagnie mnie od komputera i w przypadku zgasniecia lampy jest duza szansa, ze zakonczy sie to zgonem postaci.

Ew. czy moze zostac w tym przypakdu dopuszczone uzycie komendy, co n-sekund, uzupelniajacej lampe?

Wydaje mi sie, ze to drobrna zmiana, ktora nie daje zadnej istotnej przewagi, a pozwoli na nieco wiecej swobody w wyborze miejsc, do ktorych posylamy nasze postacie, gdy wiemy, ze nie jestesmy w stanie zagwarantowac stalej obecnosci przed monitorem.
Thalon
Posty: 65
Rejestracja: 14 lut 2009 04:50

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Thalon »

I jeszcze żeby postac sama mogla zakonczyc jak wrog wejdzie na expowisko. No czasem trzeba herbate zrobić, albo ziemniaki obrac. :lol:
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Pulp »

Dwa pytanka w zwiazku ze zmianami:

1. Co się dzieje w przypadku kilku zgonów pod rząd? Jak wtedy wygląda spadek cech i ich odexpianie?

Prawo serii to nie przelewki :mrgreen: a spadek cech o polowe to spory szok i po zgonie latwo o kolejny.

2. W wiesciach nie wspomniano nic o zmianach w expie, a ewidentnie cos sie zmienilo i raczej nie chodzi tylko o usuniecie bonusu dla maluchow, bo i duzi i mali zdają sie expic wyraźnie wolniej. Mozna wiedziec co sie zmienilo?
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Hargrim »

Ja po zgonie wczorajszym w Rinde mam mocny niewiele zręczny bardzo dużo twardy trochę (połowa wielce) krasnoludem na pełnym gladzie i po półtorej godziny koboldów w sztolni i dwójek redcapów dalej nie ma nieznaka. Wygląda na to że, siła bojowa zostaje pomimo potwornie niskich cech. Samemu mordęga, ale pewnie z kolegami na lodowych pójdzie dość szybko wbić te 12 postępów... jeśli przepłynę i jeśli nie zabiją mnie sople :D
Lupo
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2019 18:17

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Lupo »

Witam.
Mam pytanie, czy to jest zamierzone, ze po "patchu" ubylo mi zrecznosci, inteligencji, a zdaje mi sie ze przybylo odwagi? Niczego nie zmienialem medytujac, nie przestawialem statow. Sprawdzalem je calkiem niedawno na trzezwo.
Pozdrawiam
Lupo
Eh, klania sie czytanie ze zrozumieniem. Alkohol nie wplywa POZYTYWNIE na sile, zrecznosc i wytke. Ale moze wplywac negatywnie na zreke, inta, a pozytywnie na odwage. Tak troche po staremu. Nvm zatem.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2019 09:30 przez Lupo, łącznie zmieniany 1 raz.
Gryzak
Posty: 122
Rejestracja: 08 sie 2009 10:22

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Gryzak »

Mam to samo, mniejsza zręczność.
Wieści nic o przerabianiu postaci nie mówiły, wrecz o dodaniu formy to skąd mniejsze cechy?
Mam nadzieje ze ktos tego nie przeliczał "od nowa" zamaist tylko forme dodac.

Edycja:
pomedytowałem na lekko podpitym i na wstawionym, nie to jednak nie cechy tylko wodka??? dziwne

- usuwamy pozytywny wplyw alkoholu na sile, zrecznosc i wytrzymalosc,
podnosimy wplyw alkoholu na tempo odzyskiwania kondycji

Czyli usunięty pozytywny wpływ alkoholu na cechy, a dodany NEGATYWNY,
na ten temat info nie było :) usuniecie pozytywnego nie oznacza dodania negatywnego, małe niedopowiedzenie.
sprawdźcie czy tez tak macie ze na alkoholu lecą w dół cechy a zwłaszcza zręczność?

Edycja 1
sily i wytrzymki nie ocenie ale reszta:
wstawiony:
zrecznosc niewiele
intelekt duzo
odwaga niewiele

podpity:
zrecznosc bardzo niewiele
intelekt troche
odwaga niewiele

poczatek podpitego:
zreczność pełna cecha
intelekt troche
odwaga troche

lekko podpity
zreczność pełna cecha
intelekt niewiele
odwaga duzo

nie wiem jak sila i wytrzymka ale u mnie wyszło ze alkohol obecnie:
obniza zrecznosc, intelekt, podnosi odwage i regeneracje hp. i to juz na poczatkowych poziomach upicia :(
trzebaby sprobowac jeszcze inne postacie/rasy co wyjdzie na alko.
Czas spac a nie siedzieć w literkach po nocy, dobranoc.
Crer
Posty: 204
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Crer »

Rafgarcie,

Czy możesz wyjaśnić o co chodzi w poniższym fragmencie wieści? Jak to mamy rozumieć?

"...a cechy beda spadac o polowe w stosunku do tego z czym zaczyna gre nowa postac"

I jeszcze jedno pytanie - co z kilkoma zgonami pod rząd? Karne doświadczenie się sumuje i mamy odrobić 32 postępy? A co z cechami? Spadaja do poziomu zoltodzioba?

Pozdrawiam!
Ormen
Posty: 65
Rejestracja: 15 lut 2009 12:12

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Ormen »

Pulp pisze: 21 cze 2019 11:40 Dwa pytanka w zwiazku ze zmianami:

1. Co się dzieje w przypadku kilku zgonów pod rząd? Jak wtedy wygląda spadek cech i ich odexpianie?

Prawo serii to nie przelewki :mrgreen: a spadek cech o polowe to spory szok i po zgonie latwo o kolejny.

2. W wiesciach nie wspomniano nic o zmianach w expie, a ewidentnie cos sie zmienilo i raczej nie chodzi tylko o usuniecie bonusu dla maluchow, bo i duzi i mali zdają sie expic wyraźnie wolniej. Mozna wiedziec co sie zmienilo?
Ponowie pytania Pulpa. Jestem ciekaw szczególnie odpowiedzi na drugie pytanie i zadam jeszcze pytania pomocnicze.

1. Czy nieznaczne postępy dają tyle samo punktów doswiadczenia (przekładają się na taki sam wzrost cech) przed jak i po zmianach?
2. Czy żeby nadrobić różnicę poziomów do Pulpa potrzebuję teraz przeznaczyć na to 30-40% więcej czasu niż przed zmianami i jest to zamierzone? Jeśli różnica między nami była załóżmy około 6000 nieznaków, co przed zmianami zajęłoby mi pewnie ze 3000 godzin expa, to teraz muszę poświęcić na to 4000-5000 godzin expa? Takie było zamierzenie? Zniechęcić wszystkich do expa? Będę wdzięczny za wyjaśnienie zamierzeń zmian i podstaw nowego systemu, bo o ile reszta zmian mi się mniej lub bardziej podoba, lub chociaż potrafię je zrozumieć, to ta zniechęca do gry zupełnie.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Hargrim »

Pytanie dlaczego zwiększono czas na postęp w obliczu zmian znoszących utratę doświadczenia przy śmierci to faktycznie rocket science, Rafgarcie oświeć nas bo się głowimy i głowimy ale odpowiedzi się nie możemy doszukać.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Pytania do Czarodziejow vol. x

Post autor: Gunnar »

No wlasnie to co napisales wydaje sie bardzo logicznym wytlumaczeniem. Expisz dluzej, ale nigdy tego expa juz nie tracisz. Cos za cos. Brzmi sensownie.
Zablokowany