Po tym okresie bedziemy oceniac efekt wprowadzonych zmian i ewentualnie
wprowadzac jakies korekty.
Mistrz Rafgart
Jak rozumiem podobna korekta moze byc rowniez przywrocenie kary za zgon, wiec nic nie jest ustanowione na zawsze.
Historia zna przypadki licznych reform i ich cofania (np linijki opisujace expodajnosc danego stwora).
Tyle tylko, ze wprowadzono na raz kilka zmian, wiec mam wrazenie ze wizowie nie beda w stanie rozdzielic jaki wplyw na liczbe graczy ma otwarcie calej masy fajnych rzeczy jak nowych przygod, jaki losowanie magikow, a jaki zmiany w expie. Dodatkowo okresem testowym beda wakacje, tak wiec czas wyjatkowy. Mlodszego pokolenia arkadyjczykow (tj studenci) jest jednak na tyle liczne by mialo to ogromny wplyw na frekwencje.
Tak się zastanawiam... jak się teraz buduje drużynę, kiedy nie widać poziomu gracza?
pyta się każdego o cechy zęby zobaczyć na co się przyda?
bo o ile wcześniej po poziomie było widać mniej więcej ile ktoś wytrzyma, to teraz jest na to jakaś metoda?
Też się nad tym zastanawiałem - może to być delikatnie problematyczne dla młodszych graczy czy ludzi expiących z losowymi postaciami. W gildii raczej każdy zna swój "lvl" itp. Szkoda trochę usunięcia widoczności poziomów.
Tuńczyk ma 14% białka! masa po nim przyrasta szybciej niż populacja cyganów na Słowacji! Jakiś elf krzyczy z oddali: Mam malo zycia!
Torgen pisze: ↑21 cze 2019 08:31
No niby jak masz druzyne budowac, zapraszasz graczy i masz druzyne. Coz za problem?
re Gixx
Hahahahahaha, dajesz dalej z porownaniami, jeszcze cos o emeryturach napisz i o 500+, hahahaha!
Koledze chodziło najprawdopodobniej o to, że w drużynie najfaniej się expi na zbliżonych poziomach (przynajmniej kiedyś tak było). A tak szukasz drużyny, masz tego swojego b.dośwa powiedzmy i zapraszasz nieznajomego. Typek ma niedośwa, na czarnych składa się w trzy strzały i rozczarowanie. Kompletnie obce sobie osoby będą jakoś musiały ustalić swoją "wartość" bojową, żeby wybrać odpowiednie miejsca pod expa.
Tuńczyk ma 14% białka! masa po nim przyrasta szybciej niż populacja cyganów na Słowacji! Jakiś elf krzyczy z oddali: Mam malo zycia!
Torgen pisze: ↑21 cze 2019 08:31
No niby jak masz druzyne budowac, zapraszasz graczy i masz druzyne. Coz za problem?
re Gixx
Hahahahahaha, dajesz dalej z porownaniami, jeszcze cos o emeryturach napisz i o 500+, hahahaha!
Koledze chodziło najprawdopodobniej o to, że w drużynie najfaniej się expi na zbliżonych poziomach (przynajmniej kiedyś tak było). A tak szukasz drużyny, masz tego swojego b.dośwa powiedzmy i zapraszasz nieznajomego. Typek ma niedośwa, na czarnych składa się w trzy strzały i rozczarowanie. Kompletnie obce sobie osoby będą jakoś musiały ustalić swoją "wartość" bojową, żeby wybrać odpowiednie miejsca pod expa.
Myślałem że napisałem dostatecznie wyraźnie żeby się można było domyślić z kontekstu. Jak widać nie było, czy to jednak złośliwa ironia?
Dokładnie o to chodziło: dwie nieznające się osoby - to teraz zbierając się w drużynę muszą baaardzo klimatycznie porozmawiać na temat cech żeby wiedzieć czy nie jest tak że któreś z nich nie jest na jeden/dwa strzały na expowisku.
Tak btw. w gildii ludzie też już nie znają swoich poziomów bo jeśli komu się padnie to zaproszony do drużyny musi się tłumaczyć eee wybaczcie nie pójdę z wami bo miałem taki mały wypadek i chwilowo nie dam rady (bo jeszcze nie odexpil tych 16 postępów i ma kiepskie cechy) i też muszą rozmawiać na temat cech żeby zobaczyć czy ma już takie cechy że wytrzyma jeden/dwa strzały czy jednak więcej i może iść z drużyna.
Jak najbardziej zrozumiały powód usunięcia poziomu (uniknięcie wyścigu szczurów za poziomem), ale ma to tez negatywne aspekty. których ironią nie rozwiąże.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2019 09:02 przez Gryzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.
Tak ogólnie to nie lubię ludzi, ale kocham konie... mechaniczne i tą niewidzialną siłę, która próbuje zerwać mnie z mego rumaka kiedy do końca dociskam manetkę.
Ta metoda to porównanie cech. W końcu ktoś zacznie to trenować, w przybliżeniu daje pogląd czy ktoś jest 5 poziomow nizej czy na zbliżonym z nami.
Co do zmian to niestety zabranie poziomu z opisu to strzal w kolano. Mysle, ze czesc graczy expila żeby w końcu wbic max LVL, to z reszta jest jeden z elementow który wystepuje w każdej grze w sieci. ZAWSZE masz do czego dazyc, czy jest to master, jakiśtam orzeł czy inny 100 lvl. Z jednej strony dostajemy tytul z wiedzy na który trzeba poswiecic iles godzin, z drugiej tracimy najstarszy i chyba najważniejszy tytul dostępny dla każdego, na który tych godzin trzeba poswiecic dużo dużo więcej. I nieważne czy expisz wsiowe z komórki czy w pracy klepiesz zc. Po to spedziles na arce 500 dni żeby w końcu zobaczyć 'jesteś osoba owiana legenda'.
Brak zgona w konsekwencji spowoduje, ze tych legend będzie przybywalo, ale trzeba pamietac, ze samo wyoranie legendy z poziomu zwiedzil to jest pewnie 3500-4000 postepow. To wcale nie jest mało, a graczy raczej ubywa niż przybywa. Odebranie bardzo ważnego (z mojej perspektywy) czynnika dla graczy glownie pve jest slabym pomysłem. Ale oczywiście wszystko oceni historia.
Iria pisze: ↑21 cze 2019 09:00
Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.
I to kolejna sprawa.
Zgon był, jest i będzie cześcią Arkadii, prędzej czy później każdy, niważne jak by uważał, jakie cechy by nie miał to i tak go spotka.
załóżmy że komus się padło i ma cechy po zgonie:
"a cechy beda spadac o polowe w stosunku do tego z czym zaczyna gre nowa postac; wraz z odrabianiem karnego doswiadczenia cechy beda przywracane; o tym ile nalezy odrobic poinformuje komenda 'cechy', standardowo jest to 16 postepow, dla slabszych postaci proporcjonalnie mniej"
To na ile ataków z ukrycia jest postać z niskimi cechami która odrabia zgona?
Iria pisze: ↑21 cze 2019 09:00
Teraz myślicie że te zgony tak łatwo będziecie odrabiać i na idlu expić nie wiadomo jaki poziom, ale się zdziwicie.
Jak expa na te 16 postępów urąbie Wam o połowę, a na plecach będziecie czuć oddech wroga to nie ruszycie się ze stowa sami
Co do expienia poziomów to mobki są na tyle silne że legenda przy nich mięknie, a im wyższy poziom tym mniej expa z mobków wpada,
więc pomimo że nie ma górnego limitu expa to w końcu i tak expienie dla takiej postaci stanie się nieopłacalne czasowo.
I to kolejna sprawa.
Zgon był, jest i będzie cześcią Arkadii, prędzej czy później każdy, niważne jak by uważał, jakie cechy by nie miał to i tak go spotka.
załóżmy że komus się padło i ma cechy po zgonie:
"a cechy beda spadac o polowe w stosunku do tego z czym zaczyna gre nowa postac; wraz z odrabianiem karnego doswiadczenia cechy beda przywracane; o tym ile nalezy odrobic poinformuje komenda 'cechy', standardowo jest to 16 postepow, dla slabszych postaci proporcjonalnie mniej"
To na ile ataków z ukrycia jest postać z niskimi cechami która odrabia zgona?
Sprawdzimy!
Tak ogólnie to nie lubię ludzi, ale kocham konie... mechaniczne i tą niewidzialną siłę, która próbuje zerwać mnie z mego rumaka kiedy do końca dociskam manetkę.