Pomysły na nowe magiki.

Bank opisów Arkadii.
Anatolij
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2019 16:37

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Anatolij »

No to ja też dorzucę swoje pomysły, a co. Jak któryś się spodoba to popracuję nad porządnym opisem przedmiotu:

1) Grot Legionu Imperium (ładnie zdobiony drzewiec) – jedyną cechą magiczną jest to, że nigdy się nie psuje. Ot, proste. Na tej zasadnie można zrobić kilka innych broni…
2) Kacze stopy (buty o dziwnym, trochę śmiesznym kształcie) – poprawiają umiejętność pływania.
3) Siedmiomilowe buty (para starych, znoszonych, ale bardzo wygodnych butow) – zmniejszają męczenie się podczas biegania.
4) Zapinane rękawice (rycerskie rękawice płytowe z zapinanym łańcuchem) – uniemożliwiają wytrącenie dobywanych broni (ma to swój odpowiednik historyczny).
5) Stary tępy topór (nadgryziony zębem czasu stary topór, który jest niesamowicie tępy i nie da się go w żaden sposób naostrzyć) – topór zadający wyłącznie obrażenia obuchowe.
6) Płaszcz pustelnika (stary dziurawy płaszcz o dziwnym zapachu) – brak agresji dzikich zwierząt wobec posiadacza (wilki, niedźwiedzie, harpie, wiwerny).
7) Kislevicki bukłak (z pozoru zwykły wojskowy bukłak z emblematem Carskich Regimentów i wydrapanym napisem „Zdrovie!”) – napełniony zwykłą wodą zamienia ją w kislevicką wódkę.
8) Amok Khorna (ogromny ząbkowany miecz) – miecz dwuręczny przed którego ciosami nie da się zasłonić (manewr zasłaniania zawsze skończy się porażką), ale też uniemożliwiający zmianę atakowanego celu, przerwanie walki lub opuszczenie broni. Cel powinien być oznaczony jakimś variablem, żeby po wyjściu/wejściu na lokację postać rzucała się automatycznie na ten cel przełamując zasłony. Oznaczenie celu nowego celu powinno zjadać 50%+ many.
9) Młot albo maczuga tytana (ogromna nieporęczna broń) – okazyjnie może kogoś potężnym ciosem posłać na lokacje obok (jak żywiołaki ziemi), ale jej waga męczy w walce.
10) Finezyjna halabarda (drzewiec o skomplikowanym ostrzu) – daje możliwość wytrącania przeciwnikowi broni jak spec strażnika (ma to swój odpowiednik historyczny, jak znajdę zdjęcie to wrzucę).
11) Maska znachora (te ikoniczne „dziobate” maski, wiecie o co chodzi) – daje posiadaczowi odporność na trucizny.
12) Proszek zavr (woreczek z mieszanką dziwnych ziół) – mający kilka ładunków proszek, który rzucony we wroga oślepia go na 30 sekund (z małą szansą na oślepienie rzucającego…) – efekt jak ogłuch, ale dłuższy.
13) Łachmany Nurgla (śmierdzące, ociekające wydzielinami łachmany) – ubranie, które noszone znacznie zmniejsza męczenie się postaci, ale w zamian za to postacie przebywające z nosicielem w drużynie męczą się jak zatrute przez plaskwy (bo smród jest zniewalający). Najlepiej przedmiot przeklęty – w momencie zdjęcia z pleców poziom upicia wskakuje na maxa.
14) Encyklopedia Bretonica (opasłe tomiszcze) – księga, z której można zgłębiać wiedzę na wszystkie możliwe tematy.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Hargrim »

Ogromnie mi się podobają Twoje pomysły, są świetne.

Wieczorem mogę do części stworzyć opisy.
Gixx
Posty: 81
Rejestracja: 05 cze 2017 01:34

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gixx »

Thalon pisze: 21 mar 2019 15:43 Zajmij się Hargrim, czym innym, bo te pomysły nie sa fajne.
Albo nie! Zrob opis magika, w którym nie będzie można się poruszać, ani walczyc, za to bedzie ladnie wygladal i swiecil. Stanie sobie taki w karczmie i będzie robil za lampe.
Za takie teksy sugerowalbym bana. Takie podejscie nie wnosi nic konstruktywnego, a tylko torpeduje osoby probujace cos zrobic.
Awatar użytkownika
Brokan
Posty: 33
Rejestracja: 14 lut 2016 23:44

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Brokan »

UU cenzogix.
Nie ładnie tak.

Proponuje pomyśleć nad jakimś młotem jednoręcznym bo z tym krucho.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Zurwen »

Drodzy, pomysł niewiele kosztuje, zresztą możemy ich mieć w bród własnymi siłami.
Istotne z naszej perspektywy są opisy (przedmiotu, zakładania, zdejmowania, opisy walki, opisy działania specjalnego etc.).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Gixx
Posty: 81
Rejestracja: 05 cze 2017 01:34

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gixx »

Mozna podpytac co jest niedoreprezentowane wg wizow?
Gunther
Posty: 26
Rejestracja: 31 gru 2014 05:36

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gunther »

Może pomniejsza magiczna bron o wiekszej skotecznosci przeciwko danym typom przeciwnikow?
Np. poprzez zwiekszenie wiedzy/w oparciu o ten mechanizm.
Z wykorzystaniem istniejacych w świecie animozji -w rodzaju: wykuta przez gobliny na zgubę elfom lub przez krasnoluda na wojne z zielonoskorymi..
Latwe do zrobienia myślę.

Pomysly Anatolija są świetne!
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Zetu »

To ja poprosze cokolwiek, co by zdejmowalo plaszcze z osob przebywajacych na lokacji :D

wiecznie sie zastanawiamy czy ktos juz w gildii czy nie ;d a pod plaszczykiem nie widac :D
Awatar użytkownika
Tarael
Posty: 71
Rejestracja: 31 mar 2014 22:01

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Tarael »

Gixx pisze: 28 mar 2019 18:50 Mozna podpytac co jest niedoreprezentowane wg wizow?
Damy znać w tym wątku, gdy będzie to sprecyzowane. Prace trwają.
Gixx
Posty: 81
Rejestracja: 05 cze 2017 01:34

Re: Pomysły na nowe magiki.

Post autor: Gixx »

Tarael pisze: 06 kwie 2019 13:59
Gixx pisze: 28 mar 2019 18:50 Mozna podpytac co jest niedoreprezentowane wg wizow?
Damy znać w tym wątku, gdy będzie to sprecyzowane. Prace trwają.
Dzieki!
ODPOWIEDZ