[SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Forum wieści z Arkadii.

Rosadny czas na legende.

Około dwóch miesięcy
2
4%
Około pól roku
1
2%
Około rok
6
13%
Około półtorej roku
3
7%
Około dwóch lat
4
9%
Około dwóch i pól lat
2
4%
Około trzech lat
2
4%
Około trzech i pół lat
0
Brak głosów
Około czterech lat
21
47%
Nie mam zdania
4
9%
 
Liczba głosów: 45

Filarion
Posty: 29
Rejestracja: 02 lut 2019 17:45

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Filarion »

Gunnar pisze: 21 lut 2019 09:50 Zdecydowanie robisz cos zle. Postacia bez zawodu (z naprawdę ograniczonymi umami), ze sprzętem daleeekim od idealu a nawet top sprzętu z Cechy, na podobny lvlu o którym piszesz, w miejscu o którym piszesz, da się spokojnie zejść z czasami o ponad polowe tego co piszesz. Nie mowie tylko o sytuacji, gdzie po goblinach biega siedemnaście osob i jest ciagla walka o pojedynczego goblina. Bo wtedy to wiadomo, ze postep to pierdyliard minut. Przy odpowiednim samozaparciu i nie nastawieniu "musze wbic legendę za miesiąc" można na tym expie wbic zwiedzil w rozsądnym czasie.

Test z dzisiaj. Krasnal, kawal, straznik, spec na troche, wytrenowane defensy na ile mozliwe w zawodzie. Sprzet ten sam, kombo broni tylko rozne.

Goby pod Nuln - bicie samych 2jek i raptem jedna 3ka sie trafila.
- bijac drzewcem i wytracajac/specujac - 44 minuty na postep i ranny
- bijac macka + pawez - 39 minut i dobra kondycja


Czyli jak widac na tym etapie sprawdzone rozwiazanie bron + pawez dziala poki co lepiej. Dalej to jednak nie jest 30 minut, a tym bardziej 20 wspomniane przez Gritte (wiem, ze nie na gobach, ale dalej czekam gdzie niby te mityczne 20 minut sie da osiagnac). Mozliwe, ze gdybym bil same 3ki cos by sie zmienilo - w sumie moge sprawdzic.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Gunnar »

Filarion pisze: 21 lut 2019 11:59 Test z dzisiaj. Krasnal, kawal, straznik, spec na troche, wytrenowane defensy na ile mozliwe w zawodzie. Sprzet ten sam, kombo broni tylko rozne.

Goby pod Nuln - bicie samych 2jek i raptem jedna 3ka sie trafila.
- bijac drzewcem i wytracajac/specujac - 44 minuty na postep i ranny
- bijac macka + pawez - 39 minut i dobra kondycja


Czyli jak widac na tym etapie sprawdzone rozwiazanie bron + pawez dziala poki co lepiej. Dalej to jednak nie jest 30 minut, a tym bardziej 20 wspomniane przez Gritte (wiem, ze nie na gobach, ale dalej czekam gdzie niby te mityczne 20 minut sie da osiagnac). Mozliwe, ze gdybym bil same 3ki cos by sie zmienilo - w sumie moge sprawdzic.
Po pierwsze, to nie jest postac GP. Po drugie trenujesz speca, który podnosi sile postaci (=obniza expa za potwory), a nic nie daje bo i tak nie wytracasz. Po trzecie wiadomo, ze im większe grupy tym idzie latwiej. Po trzecie i pol, im wieksza grupa tym parowanie i uniki sa słabsze, a znaczenie tarczownictwa wzrasta.
Nigdy nie miałem, ale strażnik się wydaje extra do dużych mobow, ale pojedynczych z jedna bronia, którym ja wytracasz i dobijasz, jak trolle czy inne Pulpy.
Teraz to już jesteś w dupie, bo nie wrócisz do GP, ale caly czas możesz wziąć glada>korka>fanatyka.
Furion
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2018 09:10

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Furion »

Filarion:

Po pierwsze, pytanie - drzewce wytrenowales na maks? Bo jednak jesli mozesz bic nimi niezle podczas gdy maczuga pobieznie, to jest roznica. Nic o broni nie wspomniales.

Mam postac tez na strazniku i powiem ci, ze zblizajac sie do b doswa zauwazylem koniecznosc dotrenowania umow, speca przede wszystkim. Na poczatku prawie nie trenowalem speca i gobliny byly w porzadku. Teraz juz chyba zblizasz sie do poziomu, gdzie nie ma wyboru i musisz miec max gp :) zeby dobrze poekspic.
A, o ile mi wiadomo, teraz przy liczeniu sily bojowej i tak liczy sie staz, a nie wytrenowany spec.
Sprobuj wiec dotrenowac bojowki na maksa i wtedy poszukaj dobrego ekspowiska.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Deli »

Albo drzewiec jednoreczny plus pawez. Wtedy bedziesz bil specem GP, bron i parowanie ze straznika i bedzie lepiej :)
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Tercoral »

A tak jeszcze przed snem z komorki...

Jak juz sobie tak gadamy gdzie expic i jakie czasy nalezy miec zeby nie wypadac slabo przed kolegami to w zamysle tego topicu mialem troche inna mysl.

Chodzilo mi o to ze na arce expi sie w kosmos. Czasem i 12h dziennie to malo zeby zrobic level konkurujacy z innymi spasami. Gdzie tu ochrona zdrowia jakies user friendly. Podalem liczby zeby miec jakis punkt odniesienia. Otrzymalem zapowiedz 30 letniego grindu. No nawet administracja wymysli ze cos jest nie tak. Wiem ze cisne temat, ale dla mnie czyli osoby grajacej dla wykreowania mocnej postaci system jest nie trafiony. Po wynikach w sondzie widze ze jest mocna grupa masochistow (To tez jest ok) piszacych ze legenda to lvl dla ... ludzi grajacych arke z pracy na polbocie. Ja nie wiem czy to dobry pomysl balansowac tak gre zeby to bylo oplacalne, no ale ludzie korzystaja z tego systemu wiec chyba dla nich jest spoko.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 198
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Gritta »

To może jakieś rozwiązanie a la WoW? Boost do expa, na przykład dwukrotny, jeśli w tym tygodniu nie spędziłeś w grze jeszcze 5 godzin? Stworzy to patologię biegnięcia na expowisko zaraz po zalogowaniu, ale może wizowie są w stanie podpiąć to tylko pod czas spędzony "w walce" (o ile można to zrobić niskim kosztem wizogodzin).

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Tercoral »

Stworzy to patologię biegnięcia na expowisko zaraz po zalogowaniu
Ale przeciez to normalne zachowanie, tylko jeszcze sie sprawdza czy magika w skrzynce nie ma. :P


A tak ogolnie moze jakis system brutalnosci ktory spada od idla. Tzn im wiecej expisz tym wieksza brutalnosc ktora mozna zbic idlem, albo czyms niebojowym. Zbalansowany tak zeby oplacalo sie czekac na smoka na "potulnym".
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 198
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Gritta »

Ja jak loguje, to wole sprawdzic tablice, poczte, zagadac ludzi w karczmie... jak nie ma nic ciekawego, to dopiero sprawdzam skrzynie. To chyba milsze, niz swiadomosc, ze przepadaja mi cenne minuty bonusu, ktory w wielu grach multiplayer ma dbac wlasnie i zdrowie graczy, skoro o tym mowimy.

Brutalnosc zbijalna idlem sprawi, ze bede obierac ziemniaki i klikac cos raz na pol godziny przez 18h/24h. A chyba nie o to chodzi, zeby idlowac i robic sztuczny tlum, a grac nawet niewiele, ale gesto. Myle sie?

Kod: Zaznacz cały

Szczypiesz pieszczotliwie czterdziestego drugiego chochlika czarodzieja w policzek.
Szepczesz zlowieszczo: Titititi!
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Tercoral »

Czemu? Spaladal by jakby postac byla by wylogowana. :) Wiec nie trzeba bylo by idlo-idlowac.

Chodzilo mi raczej o cos takiego, ze sie czlowiek loguje z niskim brutem. Idzie zabic silne moby i juz nie musi expic bo bonus do expa jest taki ze obcina mu te milion godzin expa i moze sobie rpgowac do czasu obnizki bruta.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Lus
Posty: 45
Rejestracja: 17 wrz 2017 20:34
Lokalizacja: Varahia

Re: [SONDA] Zdrowy czas expa na legendę

Post autor: Lus »

Czy tylko mnie ciekawi, po co Gritta obiera tyle ziemniaków? :?
Zablokowany