Arkadia 2019

Forum wieści z Arkadii.
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Arkadia 2019

Post autor: Zetu »

Na moje w 2019 powinnismy znow uderzyc w reklame arkadii to raz
kolejne to przede wszystkim chyba sami czarodzieje powinni sie wypowiedziec, czy idziemy w przerobki systemow obecnych, czy w rozwoj dalszych terenow.

O zawodach tez juz bylo napisane ze wiecej nie beda ruszane i dodawane, ale jednak kwestia medyka bylaby bardzo wskazana do przedyskutowania :d
Awatar użytkownika
Slewhut
Posty: 111
Rejestracja: 15 lut 2018 14:00

Re: Arkadia 2019

Post autor: Slewhut »

Cala moja wypowiedz zjechana do medyka i reklamy Arkadii..

W jakim kierunku powinna isc Arkadia H&S czy RPG? Dodawac nowe expowiska czy rozwijac mozliwosci RPG?

Wracajac jednak do reklamy Arkadii to co wam sie najbardziej podoba w Arkadii? Co polecacie innym i czy to cos jest w stanie ich zachecic do gry?
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Awatar użytkownika
Nrdan
Posty: 54
Rejestracja: 12 paź 2018 07:25

Re: Arkadia 2019

Post autor: Nrdan »

Doskonały pomysł z otrzymanymi obrażeniami i ranami, Milordzie. Zaiste doskonały :D :lol:
Eeeeeee...... trzeba na stryszek.
Awatar użytkownika
Tuko
Posty: 36
Rejestracja: 10 mar 2016 12:24

Re: Arkadia 2019

Post autor: Tuko »

Zetu pisze: 24 sty 2019 11:18 idziemy w przerobki systemow obecnych, czy w rozwoj dalszych terenow.
Jedno i drugie. Sporo staroci czeka w kolejce na przerobienie/odświeżenie, a nowe tereny też wciąż powstają.
Zetu pisze: 24 sty 2019 11:18 O zawodach tez juz bylo napisane ze wiecej nie beda ruszane i dodawane
A skąd takie info? W starych pytaniach do wizów Mistrz Rafgart wyraźnie napisał, że nowe zawody są w planach (niestety dalekich).
Awatar użytkownika
Slewhut
Posty: 111
Rejestracja: 15 lut 2018 14:00

Re: Arkadia 2019

Post autor: Slewhut »

Nrdan pisze: 24 sty 2019 14:10 Doskonały pomysł z otrzymanymi obrażeniami i ranami, Milordzie. Zaiste doskonały :D :lol:
Nie rozumiem dlaczego zostałem wyśmiany. Czy dodanie realizmu pogorszyłoby Arkadie? Czy znacie RPGa w którym aby zaleczyć poważne rany trzeba je uleczyć? Rękę zawiesić na temblaku, nogę usztywnić, zszyć rozprucie, zatamować krwotok, odkazić gorzałką rany, wyssać jad (ponoć nie działa ale co tam w grze może być). Przyspieszałoby to regenerację do poziomu obecnego (albo szybciej). W przeciwnym wypadku rany ciężkie same by się nie zagoiły.

Patrząc na kogoś widać by było, że ma złamaną rękę, nogę, rozpruty brzuch, szramę na głowie.
Taki pomysł jeżeli dobrze go wprowadzić mógłby urozmaicić walkę. Ciężko rannego potrzeba by opatrzyć i przetransportować do miasta dźwigając go w dwójkę. Jest to ograniczenie H&S, a ukłon w stronę RPG.

Zawód medyk mi nie odpowiada, tym bardziej jakieś czary jak to w innych grach bywa. Bardziej widzę coś jak survival. Wiele z tego już jest. Można rozpalić ognisko, położyć się na hamaku, wspinać się z liną, zbierać zioła itd..
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Arkadia 2019

Post autor: Tercoral »

Rany tak, ALE po zniwelowaniu kary za zgon.

Trzeba pamietac, ze na dlugim expie liczba ciosow otrzymanych idzie w tysiacach. I niby kazde zaciecie trzeba bedzie leczyc? Ja to widze raczej jako dodatkowe spece mobow ktore w uogolnieniu losuja sie raz na x setek ciosow.

A co do czarow leczacych... to wydaje mi sie ze umiejetnosci leczenia byly, by bardziej rpgowe, bo to nie rpgowe, ze nagle ogry otrzymaly talent magiczny! :D
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Slewhut
Posty: 111
Rejestracja: 15 lut 2018 14:00

Re: Arkadia 2019

Post autor: Slewhut »

Musniecia i lekkie ciosy by odpadaly. Tylko te potezne. Ale to prawda jest to problem wprowadzic z brakiem limitu..
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Arkadia 2019

Post autor: Strideo »

@Slewhut i do każdego zainteresowanego :)

Czemu zainteresowanie Arkadia? Bo to tak naprawdę jedyny polski MUD, który ma aktywny support. Co z tego, że się można zalogować na Barsawie czy coś tam innego, jak tam albo tylko same NPC, albo kilka sztuk ludzi.

Gdzie Arkadia zmierza? Ja szczerze powiem nie wiem, bo co człowiek to inne podejście do pomysłów etc. a odpowiedzi Mistrzów Gry są raczej ogolnikowe. Przydałaby się jakaś lista co jest short term to do, mid term etc. Póki co to tak naprawdę nic nie wiadomo oprócz ogólnego, że się zmienia i będzie zmieniać.
Komunikacja zgłaszanych pomysłów uważam, że jest daleka od doskonałości, bardzo daleka. Nie znam liczb, ale bazując na rozmowach prywatnych z graczami, których znam, jest bardzo demotywujące brak odpowiedzi na pomysł czy zgłoszenie. Oprócz automatu "Arkadia jest Ci wdzięczna..." przeważnie nic nie ma więcej. Przynajmniej ja tak to widzę. Jeśli rzeczywistość jest inna od tej jak ja ją postrzegam to przepraszam zainteresowane strony.

Realizm? Nie ma realizmu. A przynajmniej minimalny. Arkadia to hack'n'slash w literkach z bardzo ubogim systemem walki. Gram od lekko ponad 2 lat i to zauważyłem nie raz.
Dodanie uszkodzeń konkretnych części ciała? Super pomysł. Kiedyś go omawiałem ze znajomym graczem, ale o ile pamiętam nie wysyłany nigdzie przez to komendę zgłoś.
Mechanika moim zdaniem powinna wspierać RPG. Przykład rasizm a raczej jego brak poza kilkoma lakonicznymi tekstami kilku NPC. Powinny być inne ceny dla nieludzi na ten przykład w miejscach gdzie są nienawidzeni itd. Teraz cukierkowy jest świat i jest "pięknie" . Moim zdaniem RPGowy totalny absurd.
Socjalizm wprowadzający walec językowy. Kolejny bezsens moim zdaniem, bo jak mowa o poziomach to jest krzyk, że jak ktoś więcej gra to więcej ma. I dobrze. Jak ktoś więcej się uczył i spędzał czas na mane i mithryle na naukę to powinien umieć więcej. Przyszedł walec socjalizmu i dupa...

Więc co? Nic. Ci co chcą się bawić na tak naprawdę jedynym polskim MUDzie dalej będą. Będzie kilku nowych i dalej się to będzie kisić. Proszę nie odbierać mojego posta źle. Lubię pograć sobie w literki i lubię poerpegować, ale kilka zmian byłoby mile widzianych.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Strideo
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Arkadia 2019

Post autor: Strideo »

I jeszcze mały P.S. do mojego posta wyżej.

Fajnie by było się przyjrzeć obecnym stowarzyszeniom. Dlaczego nie ma gildii Nilfgaardu? Jak to możliwe, że Cesarstwo Czarnych musi opierać się na GP tylko a np. taki Biały Kieł jest stowem? Żeby nie było. Znam niektóre postacie z Kła, lubię je i fajnie się z nimi gra, ale chyba do prowadzenia zajazdu niepotrzebny jest status gildii i 100% umów, co? Co by nie było krzyku niech zostaną przywileje typu safe lock i skrzynie etc. dla nich. W obecnej sytuacji członek gildii Biały Kieł może "podskoczyć" np takiemu partyzantowi z Komanda czy komuś innemu a prowadzi tylko większą tawernę i polewa wino czy inne trunki czy tam zmienia pościel pensjonariuszom. Bez urazy ale jak RPG to RPG.
Strideo
Zetu
Posty: 97
Rejestracja: 27 lut 2017 07:09

Re: Arkadia 2019

Post autor: Zetu »

ototot
zamknac najmniej aktywne gildie krzaki niebojowe - przeciez kiel i ckn to powielenie tego samego :>
lazi taki expi lvl i podbiera magiki :>
Zablokowany