Sonda: Zmiana kary za zgon.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Forma to jakas niesmiertelnosc dla ubogich.
Wywalic to cudactwo.
Wywalic to cudactwo.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Podbijam, zeby bylo wiecej glosow
Najlepiej na brak kary za zgon!
Najlepiej na brak kary za zgon!
Tęczowe serce...
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Jak dla mnie to exp powinien byc podzielony na cielesny i umyslowy. Walka to exp cielesny, a umyslowy to umiejetnosci z tym zwiazane, handel, questy itd..
Smierc powinna bolec dlatego strata expa wydaje sie byc ciekawa. Ale moze inne rozwiazanie byloby mozliwe?
Smierc powinna bolec dlatego strata expa wydaje sie byc ciekawa. Ale moze inne rozwiazanie byloby mozliwe?
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
przejrzyj wiesci ;D kilka lat temu twoj system przestal obowiazywac - tzw reforma expa za questy, zwiazana o ile dobrze pamietam z rozjechanym kodem
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Wiem ze questy są okrojone. Dopisałem je jako dodatek. Wiem, że w RPGach to normalne, że exp wpada za walkę, a potem rozbudowuje się z tego charyzmę, intelekt, albo mądrość. Ja proponuję exp za zielarstwo? Za pozyskiwanie wiedzy? Za handel? Exp umysłowy za wykonywanie czynności umysłowych. To sprawiłoby, że gracze musieliby zejść z expowisk, aby zdobyć expa na intelekt.
Jak na mnie to kara za zgon jest jak najbardziej sensowna, chociaż nie wiem w jakiej powinna być postaci. Coś musi zdopingować graczy aby nie robili głupot, uważali na niebezpieczeństwa. Aby heroiczna śmierć miała swoją cenę.
Myślę, że problemem jest, że większość graczy jest mocno doświadczona przez grę od dłuższego czasu i żal im to tracić i zaczynać od 90% i znowu siedzieć samotnie na expowisku. MUD powinien łączyć graczy i sprawiać, że gracz pomagając graczowi zyskuje. Pomagając bądź po prostu wykonując interakcje. Mnie boli to, że gracze siedzą na pocztach w Arkadii, a nie w karczmach. Dlaczego? No bo komunikacja i roznoszenie paczek jest ważniejsze niż życie rpgowe. Czy można zarobić złoto siedząc w karczmie (w porównywalnym stopniu co chodzenie po pocztach)?
Jak na mnie to kara za zgon jest jak najbardziej sensowna, chociaż nie wiem w jakiej powinna być postaci. Coś musi zdopingować graczy aby nie robili głupot, uważali na niebezpieczeństwa. Aby heroiczna śmierć miała swoją cenę.
Myślę, że problemem jest, że większość graczy jest mocno doświadczona przez grę od dłuższego czasu i żal im to tracić i zaczynać od 90% i znowu siedzieć samotnie na expowisku. MUD powinien łączyć graczy i sprawiać, że gracz pomagając graczowi zyskuje. Pomagając bądź po prostu wykonując interakcje. Mnie boli to, że gracze siedzą na pocztach w Arkadii, a nie w karczmach. Dlaczego? No bo komunikacja i roznoszenie paczek jest ważniejsze niż życie rpgowe. Czy można zarobić złoto siedząc w karczmie (w porównywalnym stopniu co chodzenie po pocztach)?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019 14:33 przez Slewhut, łącznie zmieniany 1 raz.
Wieje wiatr w mojej głowie
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Nad doliny i nad sady niesie mnie
Wieje wiatr w mojej głowie
On pieśń wolności niesie mi
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
byl rozdzial expa bojowy - niebojowy, skoro pare lat temu glowna reforma tego dotyczyla ze skonczyl sie ten rozdzial to czyms to bylo spowodowane.
jest 1 exp.
ok, idluje mane, wykorzystuje ja - zdobywam expa -> jak najbardziej
ale powrotu do czasow sprzed reformy nie bedzie
Jedyna reforma z jakiej sie wizowie wycofali byl exp z ta dodatkowa linijka w opisie wroga -> walczac z tym wrogiem .... costamdalej bylo ;>
jest 1 exp.
ok, idluje mane, wykorzystuje ja - zdobywam expa -> jak najbardziej
ale powrotu do czasow sprzed reformy nie bedzie
Jedyna reforma z jakiej sie wizowie wycofali byl exp z ta dodatkowa linijka w opisie wroga -> walczac z tym wrogiem .... costamdalej bylo ;>
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Minęło już 10 dni od założenia sondy. Wyniki są w miarę klarowne, gracze demokratycznie wybrali opcje pierwsza. Czy można prosić o jaki komentarz wizow? Albo chociaż zmiany na lepsze już na arkadii.
Tęczowe serce...
- Lieselotte
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 maja 2017 19:34
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Tęcza, podział w ankiecie prawie równy, a Ty twierdzisz, że wyniki są jakkolwiek klarowne? (: Już nie wspominając o tym, że część graczy nie jest za żadną opcją, a woleliby większą karę za zgon.
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
No demokratycznie bo wygrywa wiekszosc.
A fakt jest taki ze ludzie wydumuja rozne pomysly nawet najbardziej szalone i sobie je tu wpisuja. A Rafgart powiedzial jasno, ze sa brane tylko dwie opcje w ankiecie.
Dla tego ja z utesknieniem czekam na zmiany w temacie na "moje lepsze".
A fakt jest taki ze ludzie wydumuja rozne pomysly nawet najbardziej szalone i sobie je tu wpisuja. A Rafgart powiedzial jasno, ze sa brane tylko dwie opcje w ankiecie.
Dla tego ja z utesknieniem czekam na zmiany w temacie na "moje lepsze".
Tęczowe serce...
Re: Sonda: Zmiana kary za zgon.
Plakac sie chce.