Nie no, nie demonizuje expienia i rowniez w trakcie erpeguje. Po prostu jest to proces żmudny i w tym samym czasie mógłbym robić co znacznie ciekawszego na Arce, albo w innej grze. Obliczenia na szybko. Ile potrzeba mniejwiecej postepow z poczatek zwiedzil do wielce? Zalozmy ze 250. Jesli sobie expie na luzie to wychodzi mi godzina z hakiem na nieznak (nie mam szczescia i nie znalazlem jeszcze tego magicznego expa gdzie sie robi nieznaki w 20 minut, albo go po prostu nie ma tam gdzie sie krece). Czyli jak dla mnie, zwiedzil -> wielce to 250 godzin expienia... Wiedzmina 3ke skonczylem w 150h, a to "dluga" gra.Lumen pisze: ↑04 sty 2019 17:09To jest luźne granie chociaż rozumiem, że jak ktoś nie expi w ogole to nawet 5 minut poświęcone na expa jest czasem straconym. Poza tym nie wiem jak bardzo demonicznie sobie wyobrażasz expienie. Ja nie mam problemu, żeby sobie w trakcie poerpegować i nie uważam, żeby expienie było jakąś szczególna ujmą na honorze Tydzień poświęcony częściowo na odexpienie ewentualnej straty to w skali gry niedużo, zresztą nikt nie każde ci utrzymać poziomu na wielce i końcówce zwiedził. Mozesz biegać na niższym lvlu i odexpiać w parę godzin.
Wiem tez ze moge biegac na nizszym levelu, przez wiele lat wlasnie to robilem W tej dyskusji nie chodzi o mnie. Gdybysmy mieli rozmawiac o mojej wizji Arkadii to napewno nie skupialbym sie na poziomach i expie tylko o powrocie do starego systemu zawodowek i rasowek, zwiekszeniu interakcji miedzy graczami i zmniejszeniu tego co nazywam erpegiem sily - strach erpegowac na trakcie do nieznajomych, bo nawet odegranie elfiego oburzenia okazuje sie byc znakomitym pretekstem do zabicia mlodej postaci, a gildie neutralne musza zgadzac sie na praktycznie wszystko zeby nie zostac wplatane w wojny w ktorych nie chca uczestniczyc.
Nie ma jednej magicznej zmiany ktora naprawi wszystko. To jest jedna z sugestii, ktora moim zdaniem bedzie w stanie sytuacje poprawic, a chocby to, ze zabita postac na legendzie przez kilka tygodni bedzie odexpiac od bardzo doswa, albo ziomeczek ze zwiedzil z doswa napewno wplynie na balans rozgrywki. Wy sie lepiej znacie na PK i lepiej wiecie co by sie dzialo jakby zabita legenda z wrogiej gildii nagle musiala przez kilka tygodni odekspiac zaczynajac od bardzo doswa.Lumen pisze: ↑04 sty 2019 17:09Enefghar pisze: ↑04 sty 2019 16:11To niestety nie rozwiązuje problemu z rozbalansowaniem gry na wysokich poziomach. Póki widzial i legenda to promil populacji reszta tego nie odczuwa, ale gdy to zaczynają być realne procenty i poziomem "obowiązujacym" staje się widział to balans idzie się kochać, powraca nuda i brak emocji.Zastapienie kary za zgona, albo takie jej zmodyfikowanie, zeby odekspienie poziomu bylo takie samo dla zwiedzil jak i dla legendy
Do tego dodajmy ten poprawiony cios w plecy, jakies ciekawe eventy napisane przez graczy i zakodowane przez wizow, moze jakis maksymalny poziom postaci, moze zwiekszenie trudnosci zdobycia magikow, etc. etc.
Z tego co widze to jest ogolny konsensus zeby cos zmienic zeby odswiezyc rozgrywke. A zeby cos zmienic to od czegos trzeba zaczac.