Wypociny Ilane:
vs.2. Balans na Arkadii, a raczej jego brak.
a) Obecna Arkadia zupełnie nie jest dostosowana do poziomów postaci - wyjmowanie magików solo, czy w dwie osoby to patologia. Wydaje mi się, że wprowadzenie maksymalnego poziomu w okolicach obecnego wielce (a nawet niżej), by sporo naprawiło. Magiki znów byłyby wyzwaniem, etaty prawdziwymi wyprawami, a zdobywanie sprzętu wiązało się z czymś więcej niż wyjściem w 2 osoby i uzupełnieniem skrzyni na kolejne pół roku.
b) Kary za zgon. Skoro wycofujemy się z kar, a tak widzę zmianę z jej drastycznym zmniejszeniem, to może idźmy na całość - usuńmy zupełnie tę karę. Tylko co dalej? W pvp kara za zgon ma osłabić drugą stronę. Wymyśliłem sobie na szybko, że zgon mógłby skutkować czasowym obcięciem statystyk i umiejętności powiedzmy na 10 dni realowych o 20% (cyferki zupełnie przykładowe). Kolejne zgony kumulowałyby się i zwiększały czas potrzebny do powrotu do pełni sił. Pve niemal to nie dotyka, po prostu przez te kilka dni jesteśmy słabsi.
Obecny stan kary za zgon itp.