Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Kvark
Posty: 74
Rejestracja: 13 lut 2018 19:43

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kvark »

http://arkadia.kamerdyner.net/master3/s ... aster3.zip

stronę wcześniej w poście Adremena
Awatar użytkownika
Kregan
Posty: 181
Rejestracja: 07 cze 2015 23:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Kregan »

Thaer pisze:Pewnie nie.:-) A tak lopatologicznie dla usera ery lat 90/2000 to tę mapę skąd mogę pobrać?
Mapa lub baza postaci się nie pobiera
Kiedy korzysta się z /pobierz_mape lub /pobierz_baze, docelowo powinna pojawić się informacja, że mapa/baza została pobrana i załadowana. Jednym z problemów, który może sprawiać, że nie jest to możliwe to jakiś polski znak w ścieżce do katalogu profilu Mudleta. Przykładowo, mając: C:/Users/Rurek Miałczyński/..., Mudlet nie będzie w stanie pobrać pliku i wrzucić go do profilu, bo niestety wszystkie polskie znaki zamienia na ?, więc ściezka nie będzie prawidłowa. Jedynym na chwilę obecną rozwiązaniem jest zamiana nazwy użytkownika na taką, aby nie miała polskich znaków, czyli wystarczyłoby Rurek Mialczynsk
Komunikat niby wygląda jakby coś nie czytało, ale w ścieżce nie widać polskich znaków. z drugiej strony plik mapy to map_master3.dat a u ciebie jest rozszerzenie .data w scieżce (ki czort?)
Stąd można ręcznie pobrać i podrzucić do folderu.
http://arkadia.kamerdyner.net/master3/map_master3.dat
To jest taka robocza wersja, trzeba sobie wiele rzeczy samemu posprawdzać.
Mowisz do posiwialego wiekowego kruka w Khazalidzie: Co poradzisz jak nic nie uradzisz.
Posiwialy wiekowy kruk kracze w Khazalidzie: Niiic.
Thaer
Posty: 32
Rejestracja: 06 lis 2015 11:48

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Thaer »

Chyba, trzeba zmienić nazwę "usera" :).
Rylo
Posty: 2
Rejestracja: 07 lis 2018 12:32

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Rylo »

Panowie pytanko.

łowie sobie rybki i pojawia się komunikat
Nagle dostrzegasz, ze zanurzony w wodzie sznurek leszczynowej gietkiej wedki napina sie!

Czy może ktoś podpowiedzieć co i gdzie wpisać by
pod tym komunikatem pojawiła sie informacja że pod
np ctrl + 4 podpięta jest komenda:
zatnij rybe na wedce

z góry dziękuje
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

To jest latwe, ale duzo tlumaczenia.

W ogromnym skrocie:

1/ Musisz zrobic trigger zaznaczajacy ten tekst i echo keya jakiego chcesz.
2/ Zrob keya ktory senduje "zatnij rybe na wedce"
Tęczowe serce... :oops:
Rylo
Posty: 2
Rejestracja: 07 lis 2018 12:32

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Rylo »

Hehe

podejrzewałem ,że to łatwe :)

ale... nie dla mnie :), składni komend nie znam :(
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Tęczowe serce... :oops:
Astida
Posty: 45
Rejestracja: 26 lut 2017 15:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Astida »

Trig na tekst o "Nagle dostrzegasz, ze zanurzony w wodzie sznurek leszczynowej gietkiej wedki napina sie!"
I kod
scripts.utils.bind_functional("zatnij rybe na wedce")

I robi Ci binda pod ctrl+p

Pamiętaj że rybacy często mają zwidy że im się wędka napina mimo że nie lowia
Można zostać skasowany za autoryby
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Nie aktualizujcie do 3.15.0 -> Bo cos nie dziala i to zdrowo nie dziala...
Tęczowe serce... :oops:
Yavoth
Posty: 12
Rejestracja: 10 paź 2016 11:15

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Yavoth »

Można jakoś cofnąć do 3.14.0?
ODPOWIEDZ