Ogólna mechanika muda
Re: Ogólna mechanika muda
Takie cuś przyszło mi do łba ... czy ilość expa zapisanego w postaci formy (którą się traci przy zgonie)jest kalkulowana w exp tracony przy zgonie?
Re: Ogólna mechanika muda
Szybkie pytanko, moze ktos juz to przerabial :)
mam problem z zalogowaniem sie na przywrocona po kasacji postac. Po wpisaniu hasla dostaje komunikat "Blad przy wczytywaniu konfiguracji. Sprobuj ponownie."
Czy da sie to jakos rozwiazac z poziomu oficjalnego klienta?
mam problem z zalogowaniem sie na przywrocona po kasacji postac. Po wpisaniu hasla dostaje komunikat "Blad przy wczytywaniu konfiguracji. Sprobuj ponownie."
Czy da sie to jakos rozwiazac z poziomu oficjalnego klienta?
"-Jeśli chcecie ją skrzywdzić - rzekł - najpierw będziecie musieli zabić mnie.
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Jego słowa wyraźnie ucieszyły pana Vandemara.
- W porządku - rzekł. - Dzięki.
- Ciebie też skrzywdzimy."
Re: Ogólna mechanika muda
Czy załóżmy silny-bardzo niewiele będzie miał większy udźwig niż silny-bardzo dużo czy udźwig będzie jednakowy i dopiero mocny będzie dysponował większym udźwigiem?
Re: Ogólna mechanika muda
Ethel: mialem tak kiedys i pomoglo usuniecie ciasteczek
Re: Ogólna mechanika muda
Tworzac te postac bylem nowym graczem i nie jestem pewien czy nie "nadpsulem" jej, zapominajac o ustawieniu cech na poczatku gry. Gdyby ktos grajacy caly czas bojowym czlowiekiem (nieinwestujacym w mentale) w okolicach zwiedzil, ale bez epikow, moglby powiedziec mi jaka ma proporcje cech bojowych do niebojowych wedlug tego kalkulatora:
http://www.licznik-arkadia.pl/#/char-stats
moja wdziecznosc nie mialaby granic. Chodzi o wynik na trzezwo i bez kaca.
http://www.licznik-arkadia.pl/#/char-stats
moja wdziecznosc nie mialaby granic. Chodzi o wynik na trzezwo i bez kaca.
Re: Ogólna mechanika muda
Napisałem ci na prv powodzenia.Szmups pisze:Tworzac te postac bylem nowym graczem i nie jestem pewien czy nie "nadpsulem" jej, zapominajac o ustawieniu cech na poczatku gry. Gdyby ktos grajacy caly czas bojowym czlowiekiem (nieinwestujacym w mentale) w okolicach zwiedzil, ale bez epikow, moglby powiedziec mi jaka ma proporcje cech bojowych do niebojowych wedlug tego kalkulatora:
http://www.licznik-arkadia.pl/#/char-stats
moja wdziecznosc nie mialaby granic. Chodzi o wynik na trzezwo i bez kaca.
Re: Ogólna mechanika muda
Apolios, cyfry wyssane z palca, chodzi mi tylko o przedstawienie mechaniki w zrozumialy sposob, nie jako wzorzec.
Postac na arce ma jakas tam sile/udzwig wyrazony cyfrowo, np. 75800 gram twoja postac podnosi.
To co widzisz to nie cyfry, a oznaczenie slowne reprezentujace przedzial "od-do".
0d 0 gram udzwigu do 1000 gram - wątly
1001 gram do 2354 gram - "nastepny poziom" itp, itd.
Co za tym idzie, skoro twoja cecha jest wyrazana wyzsza wartoscia, czy nizsza, to oznacza ze jestes w stanie udzwignac w okreslonym przedziale wagowym, ale nie wyzszym niz twoj realny udzwig, ktorego odpowiednika cyfrowego nie znasz.
Zas twoj realny udzwig tyka sobie powiedzmy co 3 gram z kazdym punkcikiem expa.
Postac na arce ma jakas tam sile/udzwig wyrazony cyfrowo, np. 75800 gram twoja postac podnosi.
To co widzisz to nie cyfry, a oznaczenie slowne reprezentujace przedzial "od-do".
0d 0 gram udzwigu do 1000 gram - wątly
1001 gram do 2354 gram - "nastepny poziom" itp, itd.
Co za tym idzie, skoro twoja cecha jest wyrazana wyzsza wartoscia, czy nizsza, to oznacza ze jestes w stanie udzwignac w okreslonym przedziale wagowym, ale nie wyzszym niz twoj realny udzwig, ktorego odpowiednika cyfrowego nie znasz.
Zas twoj realny udzwig tyka sobie powiedzmy co 3 gram z kazdym punkcikiem expa.
他に方法はありません
Re: Ogólna mechanika muda
Re: Apolios
To ile twoja postac moze podniesc, jest bardzo latwo obliczyc - dodatkowo policzyc o ile zwieksza sie jej sila - w sensie ile wiecej moze podniesc po przeskoczeniu podcechy. Dawno, dawno temu, kiedy waga broni wskazywala na jej obrazenia zaadaptowalem twierdzenie Archimedesa do dokladnego wazenia tych broni. Potrzebujesz do tego pare ogromnych stosow miedzi. Na pusto - bez ekwipunku sprawdzasz ile twoja postac podniesie tych miedziakow. Liczysz je. Po podskoczeniu podcechy sprawdzasz jeszcze raz. Roznica to przyrost sily. A bronie sprawdzalo sie tak, ze podnosiles jedna, brales miedziakow "do pelna" - odkladales bron i probowales podnies inna - jezeli byla ciezsza = lepsza - nie mogles jej podniesc, trzeba bylo odlozyc cos miedzi. Kiedys pod Carbon byly stosy berdyszy z vranow, albo wielkich ciezkich toporow z goblinowa - ta metoda mozna bylo wybrac najlepszy. Nie wiem czy teraz bronie zmieniaja swoja wage w zaleznosci od statystyk - nie mialem jeszcze okazji sprawdzic - ale warte rozwazenia.
Pozdrawiam
<T>
ps. metoda zaklada, ze waga miedziaka jest jednakowa, ale sadze, ze jest.
To ile twoja postac moze podniesc, jest bardzo latwo obliczyc - dodatkowo policzyc o ile zwieksza sie jej sila - w sensie ile wiecej moze podniesc po przeskoczeniu podcechy. Dawno, dawno temu, kiedy waga broni wskazywala na jej obrazenia zaadaptowalem twierdzenie Archimedesa do dokladnego wazenia tych broni. Potrzebujesz do tego pare ogromnych stosow miedzi. Na pusto - bez ekwipunku sprawdzasz ile twoja postac podniesie tych miedziakow. Liczysz je. Po podskoczeniu podcechy sprawdzasz jeszcze raz. Roznica to przyrost sily. A bronie sprawdzalo sie tak, ze podnosiles jedna, brales miedziakow "do pelna" - odkladales bron i probowales podnies inna - jezeli byla ciezsza = lepsza - nie mogles jej podniesc, trzeba bylo odlozyc cos miedzi. Kiedys pod Carbon byly stosy berdyszy z vranow, albo wielkich ciezkich toporow z goblinowa - ta metoda mozna bylo wybrac najlepszy. Nie wiem czy teraz bronie zmieniaja swoja wage w zaleznosci od statystyk - nie mialem jeszcze okazji sprawdzic - ale warte rozwazenia.
Pozdrawiam
<T>
ps. metoda zaklada, ze waga miedziaka jest jednakowa, ale sadze, ze jest.
Re: Ogólna mechanika muda
Dzięki Til, ciekawa koncepcja. Ciekawym tylko jak spory depozyt potrzeba by pomieścić taką ilość miedziaków.