Ogólna mechanika muda

Forum Pomoc dla Początkujących.
Cadgart
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018 10:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Cadgart »

A wiecie ile trwa nauka palenia? Bo z dotychczasowych obserwacji wynika, że całe życie :)
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Wulgor »

Troche z innej beczki

Jestem na poczcie, naleze do klubu Pocztylionow, sprawdzam reputacje

Kod: Zaznacz cały

Zabiegana jasnooka krasnoludka mowi do ciebie: Jestes uwazany za naprawde wiarygodna osobe, w
zwiazku z tym moge powierzyc ci prawie kazda przesylke.
Biore paczke z Monx Arx do Wyzimy, dostarczona. Wracam pod Carbon, sprawdzam reputacje i

Kod: Zaznacz cały

Zabiegana jasnooka krasnoludka mowi do ciebie: Nie powierze ci zadnej dalszej przesylki, ale ufam na
tyle, aby dac jakas blizsza.
O co chodzi, to jakis blad?
Prav
Posty: 75
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Prav »

Może to była PILNA paczka i dostarczono ja po czasie?
Awatar użytkownika
Artak
Posty: 247
Rejestracja: 15 kwie 2015 16:40
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Artak »

Cadgart pisze:A wiecie ile trwa nauka palenia? Bo z dotychczasowych obserwacji wynika, że całe życie :)
Niedługo.
Awatar użytkownika
Akali
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2015 19:21
Lokalizacja: København
Kontakt:

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Akali »

Czy dylizansy i statki zaraz po apsie zawsze pojawiają się i zaczynają swoje kursy w ich startowych lokacjach?

Czyli, czy na podstawie komendy:
system
a konkretnie linijki:
Swiat odrodzil sie : Cz, 15 III 2018, 14:33:50

dałoby się teoretycznie zrobić okienko pokazujące gdzie w danym momencie są wszystkie dylizansy i statki na całym świecie?

Przydatne by to mogło być 8-)
Akali, zaklinaczka Smoków Chaosu, kultysta Slaanesha, włóczykij.
Arkadia.ethel.pl :: Licznik Poziomów | Mapa | Wiedza
Arkadia MUD Discord :: https://discord.gg/s3KDVSf
Twitch.tv :: https://www.twitch.tv/nurgiel
Cadgart
Posty: 21
Rejestracja: 27 lut 2018 10:03

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Cadgart »

Wulgor pisze:Troche z innej beczki

Jestem na poczcie, naleze do klubu Pocztylionow, sprawdzam reputacje

Kod: Zaznacz cały

Zabiegana jasnooka krasnoludka mowi do ciebie: Jestes uwazany za naprawde wiarygodna osobe, w
zwiazku z tym moge powierzyc ci prawie kazda przesylke.
Biore paczke z Monx Arx do Wyzimy, dostarczona. Wracam pod Carbon, sprawdzam reputacje i

Kod: Zaznacz cały

Zabiegana jasnooka krasnoludka mowi do ciebie: Nie powierze ci zadnej dalszej przesylki, ale ufam na
tyle, aby dac jakas blizsza.
O co chodzi, to jakis blad?
Coś może być na rzeczy, bo i mi reputacja drastycznie zmalała, gdym pewnego dnia obudził się z dwukrotnie mniejsza reputacją w Aedirn, a żadnej paczki nie miałem, a nawet jeśli miałem, to świat istniał 6 dni, więc przepaść z plecaka nie mogła.

Przypadek?

Nie sądzę :D
Awatar użytkownika
Raenn
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2016 16:27
Lokalizacja: Kraków/Toruń

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Raenn »

Przepaść mogła, jeśli miała status "nie przetrwa", to przepadła podczas wylogowania. A paczki na wstępie mają, że "przetrwa trochę" bodajże. Więc nie mają jakiegoś bardzo długiego żywota.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Apolios »

Ile trwa odrodzenie NPCow w miastach po tym jak gracz takiego zatłucze?
Bogol
Posty: 5
Rejestracja: 20 mar 2018 15:56

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Bogol »

Akali pisze:Czy dylizansy i statki zaraz po apsie zawsze pojawiają się i zaczynają swoje kursy w ich startowych lokacjach?

Czyli, czy na podstawie komendy:
system
a konkretnie linijki:
Swiat odrodzil sie : Cz, 15 III 2018, 14:33:50

dałoby się teoretycznie zrobić okienko pokazujące gdzie w danym momencie są wszystkie dylizansy i statki na całym świecie?

Przydatne by to mogło być 8-)
Te obliczenia moga sie wysypywac w przypadku, gdy ktos np zabil kapitana i statek ma przestoj.

Przy okazji: czy dylizans moze byc zatrzymany przez bandytow?
Borek
Posty: 6
Rejestracja: 21 lut 2017 16:46

Re: Ogólna mechanika muda

Post autor: Borek »

nie moze
ODPOWIEDZ