Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Jeszcze jedno pytanie. Zniknęły mi oznaczenia lokacji z mappera (Z dla zielarki, K dla kowala itp)
Jak włączyć to z powrotem ?
Jak włączyć to z powrotem ?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Nie można, zniknęło przy jednej z wersji i do tej pory nie zostało naprawione. To chyba bug po stronie mudleta.Silkathas pisze:Jeszcze jedno pytanie. Zniknęły mi oznaczenia lokacji z mappera (Z dla zielarki, K dla kowala itp)
Jak włączyć to z powrotem ?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ja miałem chwilowy zanik tych literek na jednym z profili, ale problem ustąpił. Nie pamiętam co pomogło, ale chyba próbowałem:
- /pobierz_mape; /zaladuj_mape
- wczytanie poprzedniej wersji profilu (Podczas Connect: Profile history)
- zapisanie mapy w nowszym formacie (Settings -> Mapper -> Map format version)
- aktualizacja mudleta do nowszej wersji
Problem ustąpił, literki na mapie mam. Nie wiem który z tych kroków pomógł, możliwe że zrobiłem jeszcze coś o czym nie pamiętam.
Niestety część z tych czynności kasuje zmiany wprowadzone na mapie, więc jak coś zmieniałeś, to weź to pod uwagę.
- /pobierz_mape; /zaladuj_mape
- wczytanie poprzedniej wersji profilu (Podczas Connect: Profile history)
- zapisanie mapy w nowszym formacie (Settings -> Mapper -> Map format version)
- aktualizacja mudleta do nowszej wersji
Problem ustąpił, literki na mapie mam. Nie wiem który z tych kroków pomógł, możliwe że zrobiłem jeszcze coś o czym nie pamiętam.
Niestety część z tych czynności kasuje zmiany wprowadzone na mapie, więc jak coś zmieniałeś, to weź to pod uwagę.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Jeśli zrobisz /zapisz_mape po wprowadzeniu zmian, to samo /zaladuj_mape powinno przywrócić literki na mapie
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
O! Zadziałało po samym /zapisz_mape.
Dzięki Aenya.
Dzięki Aenya.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czesc,
Instalacje przeprowadzilem jak nastepuje:
Niestety ani mapa ani numpad nie dzialaja Jakies pomysly, co moglo pojsc nie tak? Ponizej wrzucam screena z klienta.
Z gory dzieki za pomoc.
Instalacje przeprowadzilem jak nastepuje:
- 1. Sciagnalem Mudlet 3.7.1 z oficjalnej strony: https://www.mudlet.org/download/
2. Instalacje przeprowadzilem tak jak opisane w readme na githubie: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty- a) Sciagnalem zipa z githuba
b) Instalacja xmla przez Package Mngra
c) wylaczenie mudleta
d) zmiana nazwy pliku imie.txt na bogol.txt
e) zmiana wartosci nil na "Bogol"
f) dodanie triggera do ladowania pliku bogol.txt
- a) sciagnalem mape z: http://arkadia.kamerdyner.net/master3/
b) dogralem mape do folderu z profilem
c) /zaladuj_mape
- a) Sciagnalem zipa z githuba
Niestety ani mapa ani numpad nie dzialaja Jakies pomysly, co moglo pojsc nie tak? Ponizej wrzucam screena z klienta.
Z gory dzieki za pomoc.
- Załączniki
-
- mudlet1.png (103.09 KiB) Przejrzano 3175 razy
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Odpal mudleta i wpisz /laduj bugol (nazwe pliku txt).
Zaladuje tym samym caly plik, pozniej wszystko mozesz sobie ustawic dowolnie.
Mape wrzuc do swojego folderu gdzie jest profil, i w grze wklep /zaladuj_mape
A przede wszystkim to zaktualizuj skrypty - /aktualizuj_skrypty
Zaladuje tym samym caly plik, pozniej wszystko mozesz sobie ustawic dowolnie.
Mape wrzuc do swojego folderu gdzie jest profil, i w grze wklep /zaladuj_mape
A przede wszystkim to zaktualizuj skrypty - /aktualizuj_skrypty
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ewentualnie spróbuj jeszcze użyć komendy /zlok
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Numeryk nie będzie działał, jeśli nie dodasz sobie keyów do niego.
Cała procedura jest opisana w pliku README do Mappera(!). Warto sobie to zrobić w osobnym folderze w Keys i wyeksportować, żeby w razie czego po prostu zaimportować i mieć spokój.
Cała procedura jest opisana w pliku README do Mappera(!). Warto sobie to zrobić w osobnym folderze w Keys i wyeksportować, żeby w razie czego po prostu zaimportować i mieć spokój.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
@Ethian - nie pomoglo, dlatego ze:
a) /aktualizuj_skrypt - skrypty mialem najswiezsze jakie sa, pisalem ze pobralem je przed chwila z githuba
b) /laduj bogol - zbindowalem ta komende tak jak zalecane w pliku README.md
c) /zaladuj_mape - wrzucilem mape do tego folderu, wpisanie /zaladuj_mape powodowalo wlaczenie okienka mapy z napisem "No map or no valid position." i poniższy alert (tak jak na wklejonym wyzej screenie):
@Prav - dzieki, /zlok zadzialalo i uruchomilo mi mape
@Aenya - dziekuje, nie zauwazylem tego pliku README do mappera i dlatego nie wiedzialem, ze trzeba to recznie skonfigurowac.
JUZ DZIALA
a) /aktualizuj_skrypt - skrypty mialem najswiezsze jakie sa, pisalem ze pobralem je przed chwila z githuba
b) /laduj bogol - zbindowalem ta komende tak jak zalecane w pliku README.md
c) /zaladuj_mape - wrzucilem mape do tego folderu, wpisanie /zaladuj_mape powodowalo wlaczenie okienka mapy z napisem "No map or no valid position." i poniższy alert (tak jak na wklejonym wyzej screenie):
Kod: Zaznacz cały
/zaladuj_mape
[ OK ] - Map loaded successfully (0.24s).
[ ALERT ] - At least one thing was detected during that last map operation
that it is recommended that you review the most recent report in
the file:
"C:/Users/konrad/.config/mudlet/profiles/Arkadia/log/errors.txt"
- look for the (last) report with the title:
"Loading map(1) "C:\Users\konrad\.config\mudlet\profiles\Arkadia/map_master3.dat" at
2018-03-24T11:08:13 report".
(skrypty): Mapa zaladowana
@Aenya - dziekuje, nie zauwazylem tego pliku README do mappera i dlatego nie wiedzialem, ze trzeba to recznie skonfigurowac.
JUZ DZIALA