Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 33
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya »

Kawał dobrej roboty :)

Będę na bieżąco zgłaszać problemy, a na razie poważniejszy. Po aktualizacji przestały działać mi skrypty dotyczące rozpadającej się broni - nie koloruje, nie gaguje, nie beepuje i nie tworzy binda na odlozenie zniszczonej zbroi. Co jak co, ale wolę widzieć, jak mi zbroja pęka :?
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum »

@Aenya
Tylko to zniknęło czy inne kolorki, triggi również?
Często tak się dzieje jeżeli po aktualizacji nie przeciągniesz skrypty_master3 na najwyższą pozycję na liście.
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn »

Ze stanu w jakim masz screena złap i upuść np, okno "states_window" po prawej stronie okna "talk".
Niestety wówczas wysokość "states_window"=wysokości "talk_window", ale może dostosujesz wysokość do odpowiedniej.
Tak, to już odkryłem, ale zastanawia mnie, czy da się to jakoś "rozdzielić".
Ceterum censeo OK delendam esse.
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: RE: Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Wulgor »

Jak ustawic startowanie okna z mapa przy odpalaniu sesji?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Nie da sie.
Pavlov
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2017 21:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Pavlov »

Po aktualizacji mam taki dziwny 'problem' - kolory opisu walki nie-mojej jest wywietlany w kolorze białym, podczas gdy sprzed aktualki był zdefiniowany jako ciemny-turkus - definiowany w Ustawieniach jako drugi kolor od dołu z lewej strony.

Jak wróciłem do 3.7, kolory działają 'poprawnie'. Po kolejnej aktualizacji - znów problem się pojawia.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Pracuje nad nowa funkcjonalnoscia do okna kondycji. Zasugerowal ja @pprraavv.
Celem tego rozwiazania jest umozliwienie sprawniejszego sledzenia co sie dzieje w trakcie walki. Cytujac:
Przy dynamicznych walkach z wieloma użytkownikami kontrola pola bitwy wymaga zasłaniania, przełamywania i atakowania lub wyznaczania celów (ataku/obrony). Operacje te genialnie wykonuje się myszką w oknie z kondycją, ale oprócz obserwacji kto kogo bije jednocześnie trzeba śledzić takie parametry jak:

Tak to bedzie wygladalo: https://i.imgur.com/5mexzJR.png

- elementy oddzielone '||'
- wybieralne elementy oraz ich kolejnosc
- konfiguralne symbole: mozna zmienic BRON na cokolwiek sie chce. Przykladowo mozna sobie ukrocic do "B".

Dodane zostana liczniki do plaszcza (30 sekund) oraz do zazywania ziol po walce (3 sekundy). Trafia one tylko do paska w oknie kondycji. Oczywiscie pasek bedzie konfigurowalny, to znaczy, ze bedzie mozna go wlaczyc/wylaczyc w ustawieniach.
Jesli sa jakies uwagi/komentarze, zachecam do podzielenia sie.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

w pvp najczestszym i najbardziej smiercionosnym srodkiem jest blok ktorego latwo przegapic w zamecie bitwy. I najczesciej pada ten kto to przegapi i nie wyjdzie w czas.
Na githubie wisi od kwietnia tamtego roku moj ticekt na ten temat.

A ludzie padaja wlasnie na blokach szczegolnie malo obyci z pvp.

wiec jesli mam cos zasugerowac to wlasnie to.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Cos sie stalo z "idz marszem" nie lapie pierwszej lokacji podazania.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Irrindariel
Posty: 12
Rejestracja: 17 sty 2018 03:20

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Irrindariel »

Podpinam się. Myślałem, że to tylko coś ode mnie ale najwyraźniej nie.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
ODPOWIEDZ