Gildie, zawody i kluby

Forum Pomoc dla Początkujących.
Hargrim
Posty: 34
Rejestracja: 01 mar 2018 11:45

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Hargrim »

Ja kiedyś ogrem miałem 3 1 2 na fanatyku od stworzenia postaci i myślałem że będę łan szoty walił na dwuraku, a okazało się że na wielce jestem totalnym gównem i miałem wrażenie że osoby z dużą zręką walą mocniej ode mnie, a do tego nikogo nie trafiałem i słabiutko tankowałem;/
Awatar użytkownika
Umg
Posty: 49
Rejestracja: 18 wrz 2016 16:03

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Umg »

Orgarr ma racje i w pełni sie zgadzam z tym co twierdzi.

Tank OHM 21200 lub 20201.

Pierwsze ustawienie lepiej sprawdzi sie pod PvE (jest w sumie uniwersalne i w PvP tez sobie z powodzeniem poradzi), drugie bardziej pod PvP (polamie wszystko, zasloni wszystko, ale potrzebuje DPSa na plecach, wiec walka solo odpada).
Ilane nuci: Oslonmy Ilane.
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Retus »

Orrgar pisze:Retus

Mialem krasia na barbie na ustawieniach 212 od stworzenia
mialem krasia na barbie na ustawieniach 221 od stworzenia

Roznica jednak spora i odczuwalna mocno.


Nie wiem jak u ograskow to wyglada, erpeg tej rasy mnie przerasta i nie dojrzalem jeszcze do tego kroku:D
Dla mnie ogr był pierwszą rasą jaką grałem dawno tem stąd sentyment. Ogr 21200 na Barbie może mieć czasem problem z trafieniem ale zaczynasz zamiast ledwo muskając lekko raniąc bądz raniąc. Inną sprawą jest to że spec barba wydaje się siło zależny.
Awatar użytkownika
Wilim
Posty: 7
Rejestracja: 17 lut 2018 22:53

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Wilim »

Ustawienia chcę tak dostosować, żeby być samowystarczalnym więc 2-0-2-0-1 raczej odpada, mimo że to ciekawe rozwiązanie.

Po waszych wypowiedziach chciałem już zrezygnować ze zręczności, ale chyba jednak zdecyduję się na przemienność 2-2-1 z 1-2-2, czyli tak żeby siła i zręczność leciały równo.
Awatar użytkownika
Retus
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018 06:38

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Retus »

problem w tym że krasie mają niski modyfikator do zręczności po równo mają ludzie.
Awatar użytkownika
Wilim
Posty: 7
Rejestracja: 17 lut 2018 22:53

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Wilim »

Błąd! Chodziło mi o siłę i wytrzymałość. Wiadomo, że będą nierównomiernie lecieć, ale to przecież idzie kontrolować, żeby tak nie było.
Sarcasto
Posty: 1
Rejestracja: 15 maja 2018 20:38

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Sarcasto »

Witajcie, mam pytanie natury technicznej. Załóżmy sytuację. Posiadam zawód A i B. Chciałbym przejść szkolenie w zawodzie C. Obecnie jestem szkolony w zawodzie A. Czy jeżeli przejdę chwilowo na zawód B, będę mógł powiedzmy pół godziny później zmienić zawód na zawód C?
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Ethian »

Jak najbardziej. Jednak za każdym razem przy zmianie zawodu płacisz 250zł
Cochis
Posty: 119
Rejestracja: 13 lut 2009 14:58
Lokalizacja: San Antonio

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Cochis »

I zerujesz speca
[...] jest dorosly, dojrzaly, ma swoje hobby ... bawi sie klockami Lego [...]
Samuel
Posty: 47
Rejestracja: 21 gru 2014 16:21

Re: Gildie, zawody i kluby

Post autor: Samuel »

Wprowadzono zdaje sie zmiane, ktora zeruje umki od razu po zmianie zawodu ( nie tylko speca), poza tymi kjtore sie pokrywaja ( wczesniej znikaly one przez godziny gry).
ODPOWIEDZ