Zewnetrzny mapper

Forum techniczne Arkadii.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Zewnetrzny mapper

Post autor: Apolios »

Istnieje jakas zewnetrzna aplikacja do tworzenia map? Chodzi o dzialania podobne do przechwytywania w tle kierunkow i rysowania na tej podstawie mapy w osobnej aplikacji?
Awatar użytkownika
Eltharis
Posty: 130
Rejestracja: 22 lip 2014 23:39

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Eltharis »

Masz na myśli dedytkowany klient do MUDów z obsługą mappera? Wiele osób używa Mudleta, Zmuda lub Cmuda.

Ja osobiście polecam pierwszy z wymienionych. Wieloplatformowy, open-source'owy i wciąż aktualizowany zarówno przez deweloperów, jak i przez Adremena, jeśli chodzi o same skrypty. Tutaji tutaj masz linki do opisu konfiguracji paczki Adremena.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Apolios »

Nie, chodzi mi o cos niezaleznego od Klientow muda, taki mapper wyjety z Mudleta np. do osobnej aplikacji.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Ralandil »

Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Apolios »

Poczytam o tym i odpisze za jakis czas, pewnie pozniej, czy o to mi chodzilo:)
Awatar użytkownika
Derdhang
Posty: 143
Rejestracja: 24 cze 2017 00:15

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Derdhang »

Cuś takiego?
他に方法はありません
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Apolios »

Tak cos w stylu tych dwoch, do ktorych daliscie linka. Z tym, ze sciagnalem wersje pod windows mapera Thornaga i ogladajac jego filmik https://www.youtube.com/watch?v=wzEQZyHxA8Q widze, ze ten maper dziala automatycznie podczas poruszania sie po arkadii. Wyczytalem w tym watku, ze ludzie sie jakos lacza z portem (arkadii?) i mapper przechwytuje przychodzace informacje. Ja w tym programie nie widze takiej opcji, nie wiem jak to ustawic by dzialalo to z automatu. Moge poruszac sie po mapie wewnatrz tego programu, tworzyc nowe obszary tez. Lecz nie wiem jak zrobic by to dzialalo z automatu gdy poruszam sie w kliencie arkadii (korzystam z webowego).
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Werbat »

No to zapomnij. Do tego mappera trzeba się łączyć - upraszczając i trochę naginając technikalia, żeby nie zamieszać - z tego samego klienta, z którego łączysz się do Arkadii (czyli, na przykład w TF, trzeba zrobić dwa /addworld - jeden do arkadia.rpg.pl, drugi do localhost) i wysyłać komendy chodzenia 'na raz' i tu i tu. Nie sądzę, żeby cokolwiek zewnętrznego dało się podpiąć do webowego klienta, musisz chyba zmienić przyzwyczajenia.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Apolios »

Werbat pisze:No to zapomnij. Do tego mappera trzeba się łączyć - upraszczając i trochę naginając technikalia, żeby nie zamieszać - z tego samego klienta, z którego łączysz się do Arkadii (czyli, na przykład w TF, trzeba zrobić dwa /addworld - jeden do arkadia.rpg.pl, drugi do localhost) i wysyłać komendy chodzenia 'na raz' i tu i tu. Nie sądzę, żeby cokolwiek zewnętrznego dało się podpiąć do webowego klienta, musisz chyba zmienić przyzwyczajenia.
A gdzie te /addworld sie robi? W kliencie muda? Klient muda ma sie polaczyc z arkadia i z mapperem - tutaj przez localhost?
Jak w takim wypadku mapper wylapuje informacje, ze np. brama jest zamknieta?
Mallin
Posty: 1
Rejestracja: 03 gru 2017 13:35

Re: Zewnetrzny mapper

Post autor: Mallin »

/addworld to wewnetrzna komenda klienta TinyFugue. Klient webowy z tego co wiem nie ma podobnej opcji.
Obecnie wiekszosc maperow z najpopularniejszych klientow ustawia polozenie z koordynatow gmcp. Tam gdzie ich nie ma, problematyczne miejsca w stylu "brama" ogarnia sie cofaniem lokacji za pomoca triggerow. Skrypt wylapuje linijke w stylu "Probujesz otworzyc debowe drzwi, ale nie udaje ci sie to." i cofa znacznik na mapie o krok, ktory doprowadzil do jej wyswietlenia. W tym przypadku TinyFugue polaczony z tf-mapperem do localhosta na porcie 23923 wysyla tylko ciag "revert".
Zrodlo http://michael-donat.github.io/tf-mapper/
Ostatnio zmieniony 02 sty 2018 16:36 przez Mallin, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ