Drobne pomysly
Re: Drobne pomysly
Re Up.
Spisac, wyslac do akceptacji.
Ewentualnie, poprosic o pomoc w rozwinieciu tego.
Nie nastawiac sie ze bedzie to kiedykolwiek zakodowane (wiele projektow, o ile nie wiekszosc, nigdy nie ujrzalo slonca Arkowego).
Przy dozie szczescia, cos z tego kapnie na wielki stol, z ktorego my maluczcy, bedziemy mogli skubnac nieco dla siebie.
Spisac, wyslac do akceptacji.
Ewentualnie, poprosic o pomoc w rozwinieciu tego.
Nie nastawiac sie ze bedzie to kiedykolwiek zakodowane (wiele projektow, o ile nie wiekszosc, nigdy nie ujrzalo slonca Arkowego).
Przy dozie szczescia, cos z tego kapnie na wielki stol, z ktorego my maluczcy, bedziemy mogli skubnac nieco dla siebie.
他に方法はありません
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Drobne pomysly
Problem w tym, że gladiator nie powinien być zupełnie zawodem drużynowym (podobnie jak nożownik czy fanatyk). Wbrew temu co serwuje nam Hollywood trup w trakcie walk nie ścielil się tak gęsto (byłaby to naprawde kosztowna rozrywka), gladiatorzy odgrywali określone role z historii Rzymu, walcząc w z góry określonych parach, jak np. Murmillo z Traxem czy Retiarius z Secutorem. Owszem walki "zbiorowe" miewały miejsce ale były raczej wyjątkiem niż reguła I generalnie odbywały się według zasady każdy na każdego.Lieselotte pisze:To jak już się dzielimy marzeniami odnośnie zawodów.
Chciałbym, żeby spec gladiatora (ale tylko w drużynie) działał w sposób przeciwstawny do speca wiewiórki.
W momencie, kiedy walczymy z pierwszej linii (mamy wroga na sobie): +DMG% ze speca,
W momencie, kiedy walczymy z drugiej linii: -DMG% ze speca.
Zawód by zyskał trochę na miodności (obecnie bardzo prostolinijny), no i klimatycznie brzmi to fajnie - gladiator raczej chce, by go podziwiali w ogniu walki.
Edit: W sumie, przynajmniej moim zdaniem, można by ten efekt całkowicie zamienić z obecnym efektem, czyli mierzeniem w daną część ciała. Obecny spec przydaje się głównie do expa, co jest bardzo nudnym rozwiązaniem, użytecznym w PvE, ale nie w PvP .
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Drobne pomysly
Rankor - ciekawy pomysł, powiedziałbym wart osobnego tematu poświęconemu niebojowemu zdobywaniu expa.
Ysar, Fuggazi , Rotkiv, Rankor - Czytając post Rankora przyszłedł mi do głowy dość nieortodoksyjny pomysł, I jestem ciekaw waszej opini na temat. Jedynymi zawodami na arce posiadającymi um zielarstwa są myśliwy (59 um), kupiec (55) I odkrywca (41), w poorównaniu do postaci gp, czy każdego zawodu bojowego (18) można każdego z osobna uznać za specialiste w temacie. Proponowałbym dodać bonus do skuteczności działania zioł proporcionalny do wysokości um zielarstwa wytrenowanego powyżej poziomu gp. Nie byłby to buff bespośrednio zwiekszający siłe bojowa zawodu, ale poprawiłby konkurencyjność zawodów niebojowych na expowiskach jak też podniósłby ich wartość w trakcie wypraw drużynowych.
Edit:
Spotkałem pare postaci, które specjalizują się w roli "zielarza bojowego" podając zioła pozostałym członkom wyprawy wraz z wskazówką jak danego zioła użyć stając się namiastką arkadyjskiego healera. Ciekawym elemantem byłaby możliwość stosowania posiadanych ziół bezpośrednio na drugiej postaci, czy to jako osobny um, czy spec, czy tez jako wypadkowa alchemii I zielarstwa z mnożnikiem z intelektu.
Ysar, Fuggazi , Rotkiv, Rankor - Czytając post Rankora przyszłedł mi do głowy dość nieortodoksyjny pomysł, I jestem ciekaw waszej opini na temat. Jedynymi zawodami na arce posiadającymi um zielarstwa są myśliwy (59 um), kupiec (55) I odkrywca (41), w poorównaniu do postaci gp, czy każdego zawodu bojowego (18) można każdego z osobna uznać za specialiste w temacie. Proponowałbym dodać bonus do skuteczności działania zioł proporcionalny do wysokości um zielarstwa wytrenowanego powyżej poziomu gp. Nie byłby to buff bespośrednio zwiekszający siłe bojowa zawodu, ale poprawiłby konkurencyjność zawodów niebojowych na expowiskach jak też podniósłby ich wartość w trakcie wypraw drużynowych.
Edit:
Spotkałem pare postaci, które specjalizują się w roli "zielarza bojowego" podając zioła pozostałym członkom wyprawy wraz z wskazówką jak danego zioła użyć stając się namiastką arkadyjskiego healera. Ciekawym elemantem byłaby możliwość stosowania posiadanych ziół bezpośrednio na drugiej postaci, czy to jako osobny um, czy spec, czy tez jako wypadkowa alchemii I zielarstwa z mnożnikiem z intelektu.
Re: Drobne pomysly
Ziola typu "przyloz" ok, jak najbardziej.
Ale "rozgryz", "przezuj", "powachaj" itp?
No i oczywiscie trzeba wziac pod uwage "opcje przyjmowanie -", wowczas za nic nie mozna by zastosowac jesli obiekt leczenia ma ta opcje?
Ale "rozgryz", "przezuj", "powachaj" itp?
No i oczywiscie trzeba wziac pod uwage "opcje przyjmowanie -", wowczas za nic nie mozna by zastosowac jesli obiekt leczenia ma ta opcje?
他に方法はありません
Re: Drobne pomysly
Na tym, co do zasady, zbudowany byl moj pomysl dotAdventicus pisze:Rankor - ciekawy pomysł, powiedziałbym wart osobnego tematu poświęconemu niebojowemu zdobywaniu expa.
Ysar, Fuggazi , Rotkiv, Rankor - Czytając post Rankora przyszłedł mi do głowy dość nieortodoksyjny pomysł, I jestem ciekaw waszej opini na temat. Jedynymi zawodami na arce posiadającymi um zielarstwa są myśliwy (59 um), kupiec (55) I odkrywca (41), w poorównaniu do postaci gp, czy każdego zawodu bojowego (18) można każdego z osobna uznać za specialiste w temacie. Proponowałbym dodać bonus do skuteczności działania zioł proporcionalny do wysokości um zielarstwa wytrenowanego powyżej poziomu gp. Nie byłby to buff bespośrednio zwiekszający siłe bojowa zawodu, ale poprawiłby konkurencyjność zawodów niebojowych na expowiskach jak też podniósłby ich wartość w trakcie wypraw drużynowych.
Edit:
Spotkałem pare postaci, które specjalizują się w roli "zielarza bojowego" podając zioła pozostałym członkom wyprawy wraz z wskazówką jak danego zioła użyć stając się namiastką arkadyjskiego healera. Ciekawym elemantem byłaby możliwość stosowania posiadanych ziół bezpośrednio na drugiej postaci, czy to jako osobny um, czy spec, czy tez jako wypadkowa alchemii I zielarstwa z mnożnikiem z intelektu.
lekarza/uczonego. W koncu z wazna alchemia. Uzywanie ziol na kims/leczenie kosztem many. Problem z rozgryz/polknij mozna stosunkowo latwo obejsc. Taki zawod mialby jakis mozdzierz czy cos i po prostu gzaplikowalby ziola. Beznadziejny w walce, niezbedny w druzynie. I do stowa i jako najemny felczer
Re: Drobne pomysly
Wg mnie postac mająca umiejętność podawania ziół mogłaby przyłożyć ziolo, dać zjesc, powąchać, niezależnie od metody podania, jesliby postać której zioło jest podawane to potwierdziła. W ten sposob chyba było by realistycznie. I duży wzrost dla postaci nie bojowych.
Re: Drobne pomysly
Mam prośbę do admina by dyskusję odnośnie zawodu myśliwego przenieść do odpowiedniego wątku, ten to są "Drobne pomysły".
- Lieselotte
- Posty: 87
- Rejestracja: 19 maja 2017 19:34
Re: Drobne pomysly
A ja uważam, że każdy zawód bojowy powinien mieć swoją określoną rolę w drużynie. I tak jest zdecydowanie w przypadku nożownika i fanatyka - obywa są od robienia obrażeń, a ponadto mają fajne smaczki jak bloki, czy tropienie. Gladiator jest chyba jedynym tak rozmytym zawodem, którego główną zaletą jest to, że najwygodniej się nim expi.Adventicus pisze: Problem w tym, że gladiator nie powinien być zupełnie zawodem drużynowym (podobnie jak nożownik czy fanatyk).
- Adventicus
- Posty: 252
- Rejestracja: 17 sty 2017 23:00
Re: Drobne pomysly
Brak um drużynowych nie przeszkadza w niczym w pełnieniu funkcji druzynowych, co najwyżej utrudnia owe funkcje. Przypisanie um drużynowych każdemu z zawodów bojowych jest samo w sobie rozmyciem struktury zawodów i jednym z czynników utraty unikalności owych zawodów. Obecne zawody sa jak czekoladowe ciasteczka, które różnia się jedynie rodzajem posypki.
Re: Drobne pomysly
Z okazji dzisiejszego jubileuszu mam kilka pytań (pomysłów)
co sadzicie o pomyśle organizowania świąt (np wg kalendarza elfów/dla konkretnych bogów/waznych momentów w historii arkadii) w jakimś wyznaczonym miejscu raz na miesiąc??
Druga sprawa czy istnieje sens tworzenia okolicznościowych przedmiotów możliwych do zdobycia w konkursach podczas tych swiąt?
co sadzicie o pomyśle organizowania świąt (np wg kalendarza elfów/dla konkretnych bogów/waznych momentów w historii arkadii) w jakimś wyznaczonym miejscu raz na miesiąc??
Druga sprawa czy istnieje sens tworzenia okolicznościowych przedmiotów możliwych do zdobycia w konkursach podczas tych swiąt?