Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Nie wystarcza - chcialbym kolorowac na okreslony kolor lokacje, na ktorej aktualnie jestem jakims aliasem, na innej lokacji z kolei innym aliasem na inny.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wszystko sie da, ale musisz sobie to dorobic. Korzystac mozesz z:Ravald pisze:Pomoze ktos?
chcialbym po wejsciu na lokacje zmienic jej kolor na mapperze aliasem.
Da sie?
Kod: Zaznacz cały
| /kolor - ustawia kolor aktualnej lokacji. |
| /pokaz_kolory - pokaze liste zdefiniowanych kolorow. |
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
alez mi glupo teraz, dzieki Adremen!
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
1 W poprzedniej wersji skryptow bylo scripts.char.state.fatigue, czego mogem uzywac do ustawienia sobie powiadomien/brzeczkow. Teraz zostalo to usuniete, czy moze przeniesione w inne miejsce? Bo nie wiem czy pisac wylapywanie zdarzen gmcp, zeby ulepic taki obiekt, czy gdzies to jest?
2. Co zrobic jesli komus pod linuksem nie dziala wyklikiwany trigger "play sound"?
Ja uzywam moje.utils.playSound( "401211__stuxer__man-screams-in-pain-in-a-big-hall.mp3" );, co jest zwyklym:
ale jest to mniej wydajne, i gdyby chciac to jakos sensownie zrobic to pewnie trzebaby komunikowac sie w obie strony z jakims vlc , odpalonym w terminalu, zeby zmieniac elementy playlisty. Moze ktos juz przez to przeszedl i jest jakis prosty sposob na uruchomienie mudletowego playSound?
[Na lubuntu 17.04]
2. Co zrobic jesli komus pod linuksem nie dziala wyklikiwany trigger "play sound"?
Ja uzywam moje.utils.playSound( "401211__stuxer__man-screams-in-pain-in-a-big-hall.mp3" );, co jest zwyklym:
Kod: Zaznacz cały
moje.utils.playSound = function(filename)
os.execute("mplayer /home/sigma/Downloads/" .. filename .. " &")
end
[Na lubuntu 17.04]
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ta informacja jest w `scripts.character.state`Szmups pisze:1 W poprzedniej wersji skryptow bylo scripts.char.state.fatigue, czego mogem uzywac do ustawienia sobie powiadomien/brzeczkow. Teraz zostalo to usuniete, czy moze przeniesione w inne miejsce? Bo nie wiem czy pisac wylapywanie zdarzen gmcp, zeby ulepic taki obiekt, czy gdzies to jest?
Kod: Zaznacz cały
lua scripts.character.state
{
fatigue = 0,
mana = 8,
hp = 6,
form = 6
}
Kod: Zaznacz cały
if to_notify_event then
raiseEvent("character_state_update")
end
Z tym niestety nie pomoge. Sugeruje udac sie z tym na Mudletowy github i zalozyc ticket.Szmups pisze: 2. Co zrobic jesli komus pod linuksem nie dziala wyklikiwany trigger "play sound"?
Ja uzywam moje.utils.playSound( "401211__stuxer__man-screams-in-pain-in-a-big-hall.mp3" );, co jest zwyklym:ale jest to mniej wydajne, i gdyby chciac to jakos sensownie zrobic to pewnie trzebaby komunikowac sie w obie strony z jakims vlc , odpalonym w terminalu, zeby zmieniac elementy playlisty. Moze ktos juz przez to przeszedl i jest jakis prosty sposob na uruchomienie mudletowego playSound?Kod: Zaznacz cały
moje.utils.playSound = function(filename) os.execute("mplayer /home/sigma/Downloads/" .. filename .. " &") end
[Na lubuntu 17.04]
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wracam do aktualnego rozwoju skryptów, zaczynamy od wersji 3.6, która posiada sporo poprawek (głównie z Githuba, tam też proszę zgłaszać wszystkie błędy).
W najbliższym czasie planuję dodanie konfigurowalnych bindów i opcjonalnego wydzielania okien walki/rozmowy.
Wersja 3.6
Aktualizacja wprowadzająca sporo poprawek.
W razie jakichkolwiek problemów, najlepiej zgłaszać na Githubie: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.6
W najbliższym czasie planuję dodanie konfigurowalnych bindów i opcjonalnego wydzielania okien walki/rozmowy.
Wersja 3.6
Aktualizacja wprowadzająca sporo poprawek.
W razie jakichkolwiek problemów, najlepiej zgłaszać na Githubie: https://github.com/tjurczyk/arkadia-skrypty/issues
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.6
Ostatnio zmieniony 02 gru 2017 22:44 przez Adremen, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Wraz z nadchodzacymi poprawkami, zmianami itp, skrypty zostana niebawem rowniez zrefaktorowane. Umozliwi to szybszy i bardziej niezawodny dalszy rozwoj.
Ale miedzy innymi pozwoli to wlaczyc w rozwoj osoby, ktore chcialyby wniesc cos od siebie. Z wymagan: znajomosc LUA.
Pracy jest sporo, dlatego jesli ktos ma ochote sie przylaczyc, zapraszam do kontaktu.
Ale miedzy innymi pozwoli to wlaczyc w rozwoj osoby, ktore chcialyby wniesc cos od siebie. Z wymagan: znajomosc LUA.
Pracy jest sporo, dlatego jesli ktos ma ochote sie przylaczyc, zapraszam do kontaktu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Po aktualizacji linie na mapie wydają się grubsze (linie, strzałki -> wszystko co łączy ze sobą lokacje).
Czy to zamierzony efekt?
Czy to zamierzony efekt?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
u mnie wszystkie staly sie biale.Expowiska / trakty itp
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
u mnie natomiast zniknęły wszystkie literki oznaczające lokacje... Znaczy teoretycznie są, ale ich nie widac