czy jest szansa na zakodowanie jakichś bonusów za zdobycie gildii wroga?
W tej chwili wypady tego typu na Arce to wręcz rzadkość. Nie ma się co
dziwić skoro to trochę frajdy ale duże ryzyko przy praktycznie 0 profitach
dla zdobywających i nikłych stratach dla zdobywanych, którym w zasadzie
czasem nawet nie opłaca się siedziby bronić.
Nową obronę i infrastrukturę można szybko wykupić, a magiki wyjąć.
Jakimś rozwiązaniem ew. mógłby być procent ze skarbca zdobytej gildii,
albo proponowane juź punkty sławy czy respektu.
Pozdrawiam.
Bel.
Z wielu powodow nie lub 'nie teraz'. Nie bede sie rozpisywal, bo i tak nikt tego nie przeczyta , ale albo trzeba by wprowadzic system bardzo sztuczny i zupelnie oderwany od swiata (mmorpg'owy) albo bylby bardzo podatny na oszustwa.
Czy jest mozliwosc dodania opisanych poziomow zuzycia przedmiotow? (mowie o ubraniach/plecakach/torbach)/ Roznia sie one nieco od tych ktore teraz mozna sobie sprawdzac.
Jesli to gdzies wisi pod komenda, to przepraszam za zachod - ja nie znalazlem.
Pzdr.
Na te chwile nie, jest ich za duzo. Trzeba by to przemyslec, byc moze ustandaryzowac i wtedy dodac.
Jakie obowiazuja obecnie zasady zmiany przymiotnikow postaci? Czy da sie uzyskac przymiotniki niestandardowe, i jesli tak, to jakie zasady ich dotycza?
Pozdrawiam
Haern
Zmiana przymiotników (jednego lub obu), opisujących postać gracza, jest jak najbardziej możliwa, aczkolwiek istnieje kilka warunków, które dana osoba musi spełnić. Podstawowym wymogiem technicznym jest minimalny wiek postaci wynoszący 100 dni. Z tego punktu widzenia zmiana taka jest przywilejem, który przysługuje postaciom o odpowiednim stażu. Dodatkowym, może nawet ważniejszym warunkiem jest odpowiednie podanie, zawierąjace dobre uzasadnienie. Niektorzy błędnie interpretują oferowaną przez nas możliwość jako coś, co im się bezwzględnie należy gdy przekroczą 100 dni. Warto więc powtórzyć, że podanie o zmianę nie oznacza jeszcze że ona nastąpi.
Zły przykład: "Mam juz 100 dni, proszę o zmianę przymiotnika (...)".
Dobry przykład: Gracz prosi o zmianę przymiotnika na "klapouchy", jako że długi czas nosił ciężkie kolczyki w uszach.
Wybór przymiotników ogranicza się do puli przymiotników standardowych, przy czym wymaga się od gracza by wiedział wcześniej, jakie są jego propozycje.
Istnieje także teoretyczna możliwosc wyboru przymiotników niestandardowych, aczkolwiek są to sytuacje bardzo wyjątkowe, dotyczące postaci, które przez lata wykazywały się wyrazistą osobowoscią, jednoznacznie wnosząc jakość do świata Arkadii. Wprowadzenie tej opcji dla szerokiej rzeszy graczy mogłoby zaburzyc spójność świata.
Czy planowana kodowa mozliwosc oceny jakosci broni jest w trakcie robienia/odrzucona/zapomniana?
Globalne reformy zaczna byc wprowadzane, gdy zakoncza sie prace na przerobieniem MC.
Dlaczego teren obozu/fortu/garnizonu ktory jest otoczony lasem jest traktowany jak las? chodzi o ukrywanie
Jak widac koder robiacy dany oboz uznal, ze jednak jest to las, a owczesny AoB sie do tego przychylil.
czy poruszanie sie po lokacjach nie powinno byc jakos usrednione?
chodzi o roznice w domenach imp/ish oraz tilea - trakty
roznice miedzy gorami/lasami/lakami itd
Tak dlugo jak nie wykracza poza pewne granice - nie powinno, a raczej nie musi.
Topic z lista zadan dla poczatkujacych graczy znalazlem w archiwum, czyli tam, gdzie raczej zaden poczatkujacy gracz nie zajrzy. Czy daloby sie przeniesc go tutaj, na wiesci, i podpiac na stale?
re down:
Ok, moze byc
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2009 13:24 przez Zxar, łącznie zmieniany 1 raz.
W komendzie szukaj wprowadzono dwie paskudne zmiany:
Pierwsza, dość dawno temu:
Kiedyś komenda szykaj sprawiała ze szukajacy zaczynal widziec to co znalazl, a znalezione obiekty wziaz byly ukryte. Po zmianie znalezione przedmioty byly automatycznie ujawniane wszystkim, czego szukajacy czesto nie chciał.
W obu przypadkach sytuacja sprzed zmiany była zarówno bardziej realna jak i grywalna, wobec czego mam dwa pytania: 1. Czy te zmiany były celowe, czy to skutki uboczne innych zmian?
2. Jeśli celowe, to po jaką cholere zostały wprowadzone?
Ukrywanie, jak sama nazwa wskazuje, ma sluzyc do ukrycia sie a nie gry na niewidzialnosci. Ukrycie polega na siedzeniu w miejscu w swojej 'kryjowce' a nie na przeszukiwaniu okolicy, szukaniu ziol na lace, szukaniu wrogow itp.
Zmiana ta jest jedna z pierwszych z dlugiego szeregu dawno temu zaplanowanych modyfikacji mechaniki muda. Ujawnianie osob znajdowanych rowniez zostanie poprawione (jakkolwiek teraz, przy ujawnianiu szukajacego, nie jest specjalnie istotne).
Mam nastepujące pytanie, czy wiele stoi na przeszkodzie by zawody takie
jak Fanatyk i Partyzant, dostały możliwość przewieszenia broni przez plecy tak jak ma to miejsce ( bądź miało ) w przypadku pochodzeniówki KGKSów.
Były projekty odpowiednich bardziej klimatycznych pochewek na bronie dla użytkowników duala, jednak zostały odrzucone z przyczyn komplikacji kodowej. Gladiatorzy i Hufce z tego co wiem maja możliwość przewieszenia sobie przez plecy tarczy, co niektórym biedaką z dualem pewnie bylo by miło gdyby mieli dostep do podobnie fajnych emocji.
Ja mam następujące pytanie: czy konto na forum jest integralną częścią konta na arkadii?
Tak, jak napisano w Regulaminie Forum:
- Forum nie jest czescia muda, uzytkownicy, mimo iz zalogowani pod imieniem postaci, wypowiadaja sie jako gracze.
I drugie pytanie: czy za przewinienia na forum, może zostać skasowane/zablokowane konto na arkadii?
- nie chcielibysmy wyciagac konsekwencji na Arkadii za tresci zamieszczane na Forum, cos takiego moze miec miejsce tylko w wypadku lamania na Forum zasad Arkadii lub w przypadkach, ktore uznamy za absolutnie beznadziejne, a dana osobe za szkodliwa i niepozadana
Przykładem osoby szkodliwej i niepożądanej może być osoba wielokrotnie karana za obelgi skierowane w strone graczy i kreatorów Arkadii, która dostała już kiedyś swoją ostatnią szansę i nie wykorzystała jej.