To to ja wiem.. tylko robi to z opoznieniem..Rafgart pisze:Arkadia wysyla dane, ktore akurat sie zmienily. Nie ma potrzeby zrzucac wszystkiego, jesli je aktualizujesz od momentu zalogowania. Zmiana lokacji moze byc zdarzeniem, ktore wywola zmiane danych, ale nie musi - jesli na lokacjach, po ktorych sie poruszasz, nie ma nikogo innego, to nic sie nie zmienia, wiec nie ma potrzeby wysylania danych.
I faktycznie nie mam problemu ze "gubie" o czyms informacje..
I kurde miales racje.. odswiezanie nie ma zadnego sensu.. wydawalo mi sie ze dostaje nowe dane ale najczesciej tak bylo przez to ze zanim konemda poszla i wrocila to juz odswiezylo sie samo.
Tylko
Zeby pokazac kondycje graczy na lokacji mam 2 mozliwosci:
1. Wywolac "kondycja wszystkich" - sparsowac i pokazac w formie jaka mi sie podoba
2. Uzyc lokalnie zapisanego stanu gmcp (stan ten jest pushowany z servera z drobnym opoznieniem [z moich testow wynika ze to opoznienie jest od 0.1s do 0.5s])
Fajniejszy dla mnie (i zakladam ze dla arkadii tez) jest tryb 2 bo jest szybszy i nie wymaga odpytywania arki (ale nie dziala dobrze).
I teraz przypadek testowy (wszystkie sprowadzaja sie do tego samego):
- Siedze sobie z na lokacji i ide na nowa lokacje i sprawdzam kondycje wedle jednego z tych 2 algorytmow.
1. Da zawsze dobre wyniki.
2. Przez pierwsze (powiedzmy pol sekundy) dostene wyniki ze starej lokacji.
Kod: Zaznacz cały
15:02:38.687427 # [7/7][0][##############][ ] Ty.
15:02:38.687431 # [7/7][0][##############][ ] Ktos.
15:02:40.271477 # ## Ide: "n".
15:02:40.313583 # ## GMCP: room.info {"exits":["poludnie"]}
15:02:40.313498 # Sklep.
15:02:40.313503 # Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
15:02:40.313505 # Zorbar.
15:02:40.552515 # /kon %;kondycja wszystkich
================ metoda 2 (dane ze starej lokacji) =================
15:02:40.552979 # [ ][##############][0] Ty
15:02:40.553157 # [ ][##############][0] Ktos
================ metoda 1 (wszystko ok) =================
15:02:40.591390 # [7/7][0][##############][ ] Ty.
15:02:40.591394 # [7/7][0][##############][ ] Zorbar.
================ Dopiero teraz dochodzi odswiezenie danych =================
15:02:40.666721 # ## GMCP: objects.nums [903903,20611]
15:02:40.667287 # ## GMCP: objects.data {"20611":{"avatar_target":false,"desc":"Zorbar","defense_target":false,"attack_num":false,"attack_target":false,"team_leader":false,"team":false,"enemy":false,"living":true,"hp":6}}