Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dodalem go do bindow, tak jak mowiles, faktycznie podwieswitlilo jego opis, ale bez imienia, tak to wyglada:
Dojrzaly markotny mezczyzna (WROG!)
Dojrzaly markotny mezczyzna (WROG!)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ok, poprawione, będzie w następnej wersji. Podczas tworzenia wpisu w bazie nie robiłem małych liter z shorta, dlatego jak zrobiłeśWulgor pisze:Dodalem go do bindow, tak jak mowiles, faktycznie podwieswitlilo jego opis, ale bez imienia, tak to wyglada:
Dojrzaly markotny mezczyzna (WROG!)
Kod: Zaznacz cały
/dodaj_osobe Elich#Dojrzaly markotny mezczyzna#przewoznik
Jeśli chcesz to rozwiązać na szybko to po prostu użyj shorta z małych albo poczekaj do 1.8
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Podczas używania chodzika, kiedy "kliknę" kierunek by przyspieszyć lub zmienić trasę, mapper się gubi w taki sposób, jakby nie przyjmował informacji o zmianie kierunku. /zlok na szczęście wszystko naprawia ale czasami jest to upierdoliwe.
Mam problemy z wyłączeniem na dobre róży wiatrów, po jakimś czasie zwyczajnie sama się ponownie odpala.
Co się stało z /seg_z ? Było to mega pomocne i brakuje mi tego
Mam problemy z wyłączeniem na dobre róży wiatrów, po jakimś czasie zwyczajnie sama się ponownie odpala.
Co się stało z /seg_z ? Było to mega pomocne i brakuje mi tego
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Co do chodzika - to jest zamierzone. Nie da się chodzika "przyspieszyć" poprzez nacisnięcie czegokolwiek na róży wiatrów ani bindem (w sumie to własnie się zorientowałem, że kliknięcie kierunku na róży wiatrów powinno wyłączać chodzika, a tego nie robi, naprawiam to). Chodzik to zwykły bind, dlatego cieżko byłoby zgrać to w dodatku z manualnym chodzeniem (to znaczy, można, ale nie wiem czy ma to większy sens). Jest jakiś powód dla którego nie zrobisz '/opoz 0.5'?Esze pisze:Podczas używania chodzika, kiedy "kliknę" kierunek by przyspieszyć lub zmienić trasę, mapper się gubi w taki sposób, jakby nie przyjmował informacji o zmianie kierunku. /zlok na szczęście wszystko naprawia ale czasami jest to upierdoliwe.
Mam problemy z wyłączeniem na dobre róży wiatrów, po jakimś czasie zwyczajnie sama się ponownie odpala.
Co się stało z /seg_z ? Było to mega pomocne i brakuje mi tego
Zmiana trasy to wyłączenie chodzika i skierowanie go gdzie indziej - ponownie, chodzik to zwykły alias, nie da się go modyfikować w trakcie
Co do róży wiatrów - czy dzieje się to w jakichś specyficznych momentach?
Właśnie sprawdzałem i zauważyłem, że jak wyłączysz różę poprzez '/roza' i minimalnie zmieni się większość okna Mudleta to róża się uruchamia (bug po mojej stronie, naprawione w następnej wersji). Podaj mi może więcej informacji jak często się to dzieje/w jakich momentach.
W dodatku, w następnej wersji będzie możliwość ustawienia opcji na stałe czy róża ma być włączona/wyłączona na starcie.
'/seg_z' to było do segregowania ziół? Tego już nie ma, zobacz '/ziola'.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Puszczam chodzika z roznym opoznieniem ale czasem nastepuje zmiana planow albo potrzeba podbiegniecia. Skoro zdajesz sobie sprawe i proba naprawy jest zbyt ciezka albo wrecz niemozliwa, to nie ma sprawy - /zlok na szczescie dziala bez zarzutu.
Postaram sie zwrocic uwage w jakich momentach roza ponownie sie odpala.
---
ziola
Postaram sie zwrocic uwage w jakich momentach roza ponownie sie odpala.
---
ziola
Tak to powinno dzialac? Dwa woreczki mam przytroczone, szesc w torbie. Pod /ziola_pokaz zupelnie nic sie nie dzieje. /seg_z bylo do segregacji, brakuje mi opcji wyciagnięcia wszystkich ziół "do łapy", klepnięcia komendy i posegregowania wszystkiego, a teraz, jak rozumiem tego nie ma i wszystko muszę manualnie robic?>/ziola_buduj
policz woreczki
Doliczyles sie osmiu sztuk.
zajrzyj do pierwszego woreczka
Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac (...)
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
To jest błąd, który naprawiony jest w następnej wersji - nie wziąłem pod uwagę sytuacji kiedy masz 8 woreczków i nie wszystkie przy sobie.Esze pisze: ---
ziola
Tak to powinno dzialac? Dwa woreczki mam przytroczone, szesc w torbie. Pod /ziola_pokaz zupelnie nic sie nie dzieje. /seg_z bylo do segregacji, brakuje mi opcji wyciagnięcia wszystkich ziół "do łapy", klepnięcia komendy i posegregowania wszystkiego, a teraz, jak rozumiem tego nie ma i wszystko muszę manualnie robic?>/ziola_buduj
policz woreczki
Doliczyles sie osmiu sztuk.
zajrzyj do pierwszego woreczka
Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac (...)
Poza tym brakuje kilka ziół i możliwe, że przez to Ci się zawiesza i nie działa. Jeśli możesz poczekać do jutra to będzie aktualizacja.
Zamysl ziół jest taki, że uruchamiasz '/ziola_buduj' i skrypt tworzy sobie mape ziół co jest w którym woreczku w jakiej ilości. Wtedy, '/ziola_pokaz' pokaże łączną sumę ziół we wszystkich woreczkach, więc możesz robić coś w stylu: '/wezz [ziolo] [ilosc]' i weźmie z woreczków odpowiednią ilość ziół aktualizując sobie mapę czego ile gdzie zostało.
W dodatku od następnej wersji dochodzi:
Kod: Zaznacz cały
| /zapakuj [numer_woreczka] [ziolo] - zapakuj pelny woreczek [ziola] do |
| [tego numeru woreczka]. Jako [numer woreczka] podaj jego liczbe. |
| Np: '/zapakuj 2 deliona' - zapakuje deliony do pelna do drugiego woreczka. |
| Definicja pelnego woreczka mozna ustawic (patrz README). |
Segregowanie było mało praktyczne, bo trzeba było definiować co które woreczki trzymają. Teraz to nie jest potrzebne, bo baza sama sobie będzie to trzymała.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Postaram w ciągu nocy przeszukać moje woreczki w poszukiwaniu niestandardowych ziół i podesłać Ci spis. Mam jeszcze pytanie, które niesamowicie ułatwiłoby mi życie - czy jest opcja aby w oknie dialogowym po wklepaniu komendy zapisywało mape? Typu /zapisz_mape ?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Tak, będzie w następnej wersji (w ciągu kilku dni).Esze pisze:Mam jeszcze pytanie, które niesamowicie ułatwiłoby mi życie - czy jest opcja aby w oknie dialogowym po wklepaniu komendy zapisywało mape? Typu /zapisz_mape ?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Nie korzystam z Mudleta, ale chciałbym wyrazić szczery podziw i szacunek dla roboty jaką odwalasz Adremen. "To nie działa", "Fajnie by było gdyby", a Ty tylko "Będzie w ciągu kilku dni".
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzięki za super robotę!
Czy jest w planach dodatkowe okno gdzie przenosiłyby się opisy walk (docelowo swojej, każdej, drużyny)?
Byłoby wspaniale.
Czy jest w planach dodatkowe okno gdzie przenosiłyby się opisy walk (docelowo swojej, każdej, drużyny)?
Byłoby wspaniale.