trochę się pogubiłem co się gubi na które mapie na której wersji Mudleta.Terum pisze:Ja już teraz wiem, że to wszystko przez to, że mam klienta Mudlet 3.0. Rozumiem, że sugerujesz przejście na 2.1? Jak sam rysowałem mapę na 3.0 to się tak nie wieszało jak z tą która była załączona. Ta załączona przy szybkim chodzeniu, gubi się na traktach i w miastach.Adremen pisze:
Mudlet 2.1 czy 3.0? Bazując na tym, co Vicentil opisywał to 3.0 ma sporo błędów w funkcjach mappera (ja też ich doświadczałem jak próbowałem go pisać pod 3.0).
Jeśli jesteś w rysowaniu ręcznym i próbujesz iść w jakimś kierunku, ale nie ma tam drogi to mapper nic nie powinien narysować (pokazywałem to tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Es1uQiPqkTA#t=7m37s). Mapper wyrysuje lokację, kiedy nadejdzie gmcp.room, a ten komunikat nadchodzi tylko wtedy, gdy zmienia się lokacja. Jeśli próbujesz gdzieś wyjść, ale nie da się/coś blokuje/nie dajesz rady to gmcp nie nadchodzi i nic nie powinno być wyrysowane. Ale jeśli byłbyś w stanie zreprodukować błąd i wysłać mi loga/opis to wtedy sprawdziłbym czy faktycznie jest coś, czego mapper nie obsługuje.
To jest konfiguracja, która działa: Mudlet 2.1, jakakolwiek mapa, wersja mappera 1.3. Tutaj chodzenie powinno działać bez zarzutów. Jeśli nie działa to jest jakiś problem, który muszę rozwiązać - czy mógłbyś wtedy mi wysłać loga? Najlepiej loga z głównego okna + w skryptach jest okno "Debug" i też loga stamtąd. Ewentualnie daj mi znać co robisz dokładnie (dobrze, żeby to był błąd, który Ty też jesteś w stanie zreprodukować).
A najlepiej by było pogadać na żywo. Jeśli nie używasz na IRCa to prosiłbym Cię, abyś na chwilę skorzystał używając tego webowego klienta: http://webchat.ircnet.net/
kanał możesz dać arkadia. Wtedy klik na moim nicku (dzordzyk) i 'query' i będzie okno rozmowy ze mną.