Arkadia skrypty, wersja 1.3
Co w tej wersji?
Kilka dość kluczowych zmian.
1. Zmiana okna kondycyjnego i zmiana algorytmu do wspierania/atakowania celu ataku.
- Okno od teraz wygląda mniej więcej tak:
Kod: Zaznacz cały
[ @][#######] JA <- [0,3]
[ A][#######] teammate1 <- [1,2]
[ B][#######] teammate2
[ C][#######] teammate3
[ 0][#######] drazliwy jasnooki mezczyzna -> [@,A,C]
[ 1][#######] gorliwy krotkowlosy mezczyzna -> [B]
[ 2][#######] arogancki bystrooki mezczyzna
[ 3][#######] arogancki gladkolicy mezczyzna
Prawdopodobnie w następnej wersji dojdzie alternatywna opcja do ustawienia okna na całą długość + pełnych opisów zamiast skrótów.
- Jednocześnie zmieniają się odrobinę klikalne, a dokładniej jedno:
a) klik na imieniu kogoś z drużyny - <zaslon tego członka>
b) klik na ID wroga - <zaatakuj tego wroga> (wciąż działa tylko na wrogach drużyny)
c) klik na shortcie/imieniu wroga - <zaslon czlonka druzyny przed tym przeciwnikiem> (czyli to jest zmieniony klikalny bind)
- Zmiana algorytmu wsparcia
Jest teraz rozbudowany. Jeśli prowadzący drużyny zaatakuje i wskaże kogoś jako cel ataku to dostaniemy:
Kod: Zaznacz cały
cecho ("<red>***************************************\n")
cecho ("<red>* ZAATAKUJ WSKAZANY CEL: ALT+1 *\n")
cecho ("<red>***************************************\n")
Kod: Zaznacz cały
cecho ("<red>***************************************\n")
cecho ("<red>* Lejesz innego! ALT+W *\n")
cecho ("<red>***************************************\n")
Komunikat pokaże się tylko jeden (czyli jeśli pokaże się o celu ataku to już o LEJESZ INNEGO nie).
2. Dodanie opcji do dolnego paska
Dodałem opcje przeciążenia, paniki i postępów, można je sobie dodać do paska na dole. Lista wszystkich pasków i pomoc: '/ui'.
3. Liczniki do postępów i zabitych.
- '/postepy' to licznik do postępów. Po wykonaniu '/postepy' pokaże tabelkę z aktualnym czasem oraz godziną kiedy wbiliśmy postępy. W czasie kiedy wskoczą nam postępy (działa po GMCP bo przychodzi komunikat) pokaże komunikat typu:
Kod: Zaznacz cały
[07/02 14:00:00] Wlasnie wbiles postepy: bardz male
4. Ładowanie skryptów walki
Skrypty walki ładują się teraz po dłuższym czasie od zalogowaniu (~15 sekund), bo dodałem sprawdzanie czy GMCP jest włączone.
Instalacja
Standardowa - usunąć paczkę, restart mudleta i powinno wszystko działać. Radzę przejrzeć całe '/skrypty'
Arkadia mapper, wersja 1.2
Co w tej wersji?
1. Dodanie usuwania stubów
Stuby to te kikuty, które czasami można zobaczyć. Oznaczają, że jest wyjście w tym kierunku. Czasami jest tak, że chcemy przerysować linie łączące dwie lokacje. Załóżmy, że mamy:
Kod: Zaznacz cały
o
\
o
Problemem jest, że wtedy przy górnej i dolnej lokacji zobaczymy te kikuty na se i nw tak jak były oryginalnie (pomimo posiadania nowych kresek, które wyrysowaliśmy). Dzieje się tak dlatego, bo Mudlet nie usuwa stubów w momencie, kiedy pokoje są łączone, dlatego dodałem komendę:
Kod: Zaznacz cały
/usun_stuby
2. Zmiana otwierania bram.
Od teraz gdy idziemy gdzieś manualnie i natrafimy bramę to pokaże się komunikat, że:
Kod: Zaznacz cały
amap:print_log("**** OTWORZ UZYWAJAC ALT+2 ****")
Instalacja
Standardowa - usunąć paczkę, restart mudleta i powinno wszystko działać. Radzę przejrzeć całe '/mapper'.
I jak zwykle będę wdzięczny za informacje o jakichkolwiek błędach/problemach/uwagach.