Ysar: poszukalem tego Twojego bledu w google i znalazlem na stronie zuggsoftu taka sugestie
PostPosted: Sat Feb 18, 2006 8:01 pm
In case someone else has this same problem, I think I tracked down the cause:
When zMUD starts, it needs to find the SQLITE.DLL file in the *Current Working Directory*! Apparently it doesn't look in the directory that the ZMUD.EXE is stored in, but looks in whatever the current directory is.
When you create a desktop icon for a program, it stores the path for the current working directory. So right-click on your zMUD icon and select Properties and make sure the "Start In:" directory is the same directory path that is set in the "Target:" field.
For example, if the Target field is "C:\ZMUD\ZMUD.EXE" then make sure the "Start In:" field is set to "C:\ZMUD".
Sprawdz czy masz w Start in i Target field cos w stylu:
Postanowiłem sobie napisać prosty licznik zabitych. Dość toporny, ale wystarczający na moje potrzeby. Zlicza on konkretne moby na których przeważnie expie, zabite przeze mnie i drużynę.
Mam problem niestety z czarnymi orkami i orkami. Chce zrobić trigger na czarne i zwykłe. Tylko jak sformułować pattern, żeby rozróżniał mi przy zabiciu te dwa rodzaje. Może jest jakiś inny sposób?
Mam pewien dylemat dotyczacy stringow.
Przykladowy patern Triggera:
{(@Ten_String)}
Kiedy ten trigger się aktywuje, chciałbym znać %ismember(%1,@Ten_String), gdzie %1 to zmienna która została wychwycona przez pattern.
Czy jest to możliwe?
1. (*) wyłapuje cokolwiek, okrągłe nawiasy mają zapisać część patternu do zmiennej np. %1. {abc|def|ghi} lub {@ten_string} w patternie sprawdzi, czy na tym miejscu są wszystkie wpisane pozycje. Czyli w patternie powinno być ({@ten_string}).
2. I teraz, jeśli pattern się zgodzi, czyli będzie w nim jakaś pozycja z @ten_string, to to co napisałeś %ismember(%1, @ten_string) pokaże Ci numerek pozycji na liście, np. 3.
Czy na pewno musisz mieć listę @ten_string w patternie? Wydłuży to "łapanie" triggera i jak będziesz miał ich więcej zbudowanych w ten sposób, zmud zacznie zwalniać, zwłaszcza przy większych walkach/ilości tekstu.
Jesli dobrze pamieta, i jesli sam nic nie zmieniales w domyslnych ustawieniach zmuda, tekst podstawowy, ten domyslny to %ansi(3), to tak na przyszlosc:)
Może źle sformułowałem. Chodzi mi o kolor jaki mam ustawiony, czyli kolory domyślne arkadii plus moje drobne modyfikacje. A ansi(3) zmienia to na konkretny kolor.
#CLASS {Walka_wsk}
#VAR prowadzacy {Throg|Falik|Cadael}
#VAR cel_ataku {vesne}
#VAR cel_obrony {siebie}
#TRIGGER {(.*) zrecznie zaslania (@cel_ataku) przed} {#SH "(-) Cel ataku zasloniety!"}
#TRIGGER {* zaslania(*)} {#cw 14}
#TRIGGER {^{@prowadzacy} wskazuje (*) jako cel ataku.}
{#VAR cel_ataku %1;
#sa ==============================================================;
#sa %ansi( 117) CEL ATAKU --> @cel_ataku F2 %ansi( 117);
#sa;
#sa %ansi( 001) PRZELAMANIE --> @cel_ataku F3 %ansi( 001);
#sa ==============================================================}
#TRIGGER {^{@prowadzacy} wskazuje (*) jako cel obrony.}
{#VAR cel_obrony %1;
#sa ==============================================================;
#sa %ansi( 003) CEL OBRONY --> @cel_obrony F4 %ansi( 003);
#sa ==============================================================}
#KEY F2 {zabij cel ataku}
#KEY F3 {przelam obrone celu ataku}
#KEY F4 {zaslon cel obrony}
#KEY CTRL-F2 {rozkaz wszystkim zabic cel ataku}
#KEY CTRL-F3 {rozkaz wszystkim przelamac obrone celu ataku}
#KEY CTRL-F4 {rozkaz wszystkim zaslonic cel obrony}
#CLASS 0
Skrypt ogólnie działa, ale...
No właśnie
Chodzi o to, że dla każdego wskazanego wroga zMUD tworzy katalog z ostatnim wyrazem z nazwy wroga a w nim Variable z przedostatnim słowem z shorta tego wroga
np. katalog o nazwie "Wilka" a w nim Variable - "zwinnego"
Czy dałoby się to wszystko umieścić w jednym katalogu? Jeśli tak to w jaki sposób?
Z góry dziękuję, za wszelkie rady i pomoc
Re down:
Dzięki Ysar. Działa
Ostatnio zmieniony 15 lut 2016 09:09 przez Bianik, łącznie zmieniany 1 raz.