CMUD
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: CMUD
Żeby suby typu jeden[ok] dwa[ok] dzialaly, jak chcesz, zaznacz w opcjach triggera Repeat within line. Niestety, jak wspomniał mój kolega gnom Haern, nadal należy się spodziewać błędów z rozjeżdżaniem literek i kolorów przy wielu subach w jednej linii.
Co do gmcp:
To co w klejasz jest zwracane poprawnie - tak to w cmudzie zostało zaprojektowane, żeby zmienna %gmcp zawierała wszystkie dotychczasowe dane.
Json jest używany między arką a klientem, a wyświetlając %gmcp.Objects.Data używasz danych już sparsowanych w zmiennej cmuda, więc w tym formacie się pojawiają.
Efekt, którego szukasz, osiągniesz czytając w triggerze gmcp ze zmiennej %gmcp.data, która zawiera dane z własnie otrzymanej paczki, które trigger odpaliły. Wartość Json przed parsowaniem znajdziesz w %0 i możesz je konwertować ręcznie przez %json(%0).
Co do gmcp:
To co w klejasz jest zwracane poprawnie - tak to w cmudzie zostało zaprojektowane, żeby zmienna %gmcp zawierała wszystkie dotychczasowe dane.
Json jest używany między arką a klientem, a wyświetlając %gmcp.Objects.Data używasz danych już sparsowanych w zmiennej cmuda, więc w tym formacie się pojawiają.
Efekt, którego szukasz, osiągniesz czytając w triggerze gmcp ze zmiennej %gmcp.data, która zawiera dane z własnie otrzymanej paczki, które trigger odpaliły. Wartość Json przed parsowaniem znajdziesz w %0 i możesz je konwertować ręcznie przez %json(%0).
Re: CMUD
Tak, objects.data i objects.nums jest aktualizowane a nie dostarczane w całości.
Czytaj, patrz jak jest w mojej paczce, bo tam już to klejenie jest zrobione i nie trzeba się tym przejmować. Z tego co pamiętam, aktualne wartości GMCP triggery gmcp zapisywały w jakcihś zmiennych, które sa automatycznie odświeżane i można z nich spokojnie do skrytpowania korzystać.
Czytaj, patrz jak jest w mojej paczce, bo tam już to klejenie jest zrobione i nie trzeba się tym przejmować. Z tego co pamiętam, aktualne wartości GMCP triggery gmcp zapisywały w jakcihś zmiennych, które sa automatycznie odświeżane i można z nich spokojnie do skrytpowania korzystać.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: CMUD
@Amirez:
Chyba, że chcesz, aby nie pokazywało tylko jednej, konkretnej komendy?
Gagujemy komendę, która pokazuje poziom Twoich umiejętności, czyli <um>.
Trigger o patternie ^{> |}um$
Value #gag
I niżej, wybieramy z listy Type: Comand Input. Listę trzeba przewinąć bo przynajmniej u mnie nie pokazuje jej od początku, a jest to pozycja druga od góry.
Tym razem sprawdziłem, zanim napisałem - u mnie działa.
Chyba, że chcesz, aby nie pokazywało tylko jednej, konkretnej komendy?
Gagujemy komendę, która pokazuje poziom Twoich umiejętności, czyli <um>.
Trigger o patternie ^{> |}um$
Value #gag
I niżej, wybieramy z listy Type: Comand Input. Listę trzeba przewinąć bo przynajmniej u mnie nie pokazuje jej od początku, a jest to pozycja druga od góry.
Tym razem sprawdziłem, zanim napisałem - u mnie działa.
Re: CMUD
Mam pewien problem. Chce widziec co wpisuje w listach, a mam wylaczone echo commands. Dlatego zrobilem cos takiego:
Problem tylko taki, ze gdy tylko folder sie otwiera to od razu sie zamyka. To przez ten trigger, tylko nie wiem jak to wylaczyc, a jakos inny sposob na zrobienie tego mi nie przyszedl do glowy. Ktos ma jakis pomysl?
Kod: Zaznacz cały
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
<trigger type="Command Input" priority="31560" copy="yes">
<pattern>napisz list</pattern>
<value>#class listy 1</value>
</trigger>
</cmud>
Kod: Zaznacz cały
<class name="listy" enabled="false" id="1526">
<trigger type="Command Input" priority="31590" id="3159">
<pattern>^(*)$</pattern>
<value>#print %1</value>
</trigger>
</class>
Re: CMUD
Mam problem, nad którym siedzę od wczoraj... Wklejam część większego kodu:
I kod funkcji @skrot_short, która w okienku CMUDA, na dole pod kodem w polu Param: nic nie ma wpisanego.
Problem polega na tym, że sprawdzanie @skrot_short na sucho, czyli:
działa i ładnie skraca do 4 pierwszych literek. Natomiast w większym kodzie nie pokazuje nic, tam gdzie powinna być treść $atk, nie ma żadnego tekstu.
Wpisałem #sh %param w @skrot_short przed całym ifem i %param wyglądało tam dobrze, pełny short npc. Kiedy w drugie { } tego samego ifa wpisałem to, co widać, pokazało mi się takie coś...
Co jest dla mnie totalną zagadką, bo przecież w $atk nie ma jak wrzucić całości linijki z GMCP Messages...
Myślałem już, żeby w Param: funkcji @skrot_short wpisać $atk i $bron, ale one nigdy nie będą wrzucane na raz do tej funkcji. Nie uśmiecha mi się też rezygnowanie z funkcji, bo będę musiał ten sam kod pisać X razy.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Kod: Zaznacz cały
//moj unik
#if (%match($msg.text,"%e[0m%e[%d;%dm%e[0m%e[%d;%dm(*)%e[0m%e[%d;%dm probuje cie trafic (*), lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.",$atk,$bron)) {
$zlapane=1
$ukryj=1
#if (@sopcje.miss) {} {
#if (@sopcje.short) {
#switch (@sopcje.mini)
(1) {$atk=@skrot_short($atk)}
(2) {
$atk=@skrot_short($atk)
$bron=@skrot_short($bron)
}
#say %repeat(" ",17)%ansi(8)"TY --> UNIK --> "$atk" ("$bron")"
} {
#say %ansi(7)$msg.text
}
}
}
Kod: Zaznacz cały
#if (1<%numwords(%param)) {
$a=0
$b=%null
$rep=%null
#if (4<%numwords(%param)) {$rep=4} {$rep=%numwords(%param)}
#repeat $rep {
$a=%eval($a+1)
#if ($a=1) {$b=%left(%word(%param,$a),4)} {$b=$b" "%left(%word(%param,$a),4)}
}
#return $b
} {#return %param}
Kod: Zaznacz cały
#sh @skrot_short(qwertyuiop asdfghjkl zxcvbnm)
Wpisałem #sh %param w @skrot_short przed całym ifem i %param wyglądało tam dobrze, pełny short npc. Kiedy w drugie { } tego samego ifa wpisałem to, co widać, pokazało mi się takie coś...
Kod: Zaznacz cały
TY --> UNIK --> {"type":"combat","text":"Brzydki beczkowaty gremlin probuje cie trafic dlugimi szponiastymi pazurami, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu."} (dlugimi szponiastymi pazurami)
Myślałem już, żeby w Param: funkcji @skrot_short wpisać $atk i $bron, ale one nigdy nie będą wrzucane na raz do tej funkcji. Nie uśmiecha mi się też rezygnowanie z funkcji, bo będę musiał ten sam kod pisać X razy.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Re: CMUD
Od jakiegoś czasu męczę się z licznikiem zabić, takim uber-prox. W drużynie jestem ja, xxx i yyy.
Chciałem to ugryźć tak, żeby zrobić bazę @killers_db, tam w KEY byłyby imiona, w VALUE np. potwora=3|goblina=2|orka=1
I potem wyświetlać:
ALBO tak, żeby każdy członek drużyny miał swoją własną zmienną, a w niej jako KEY potwora/goblina/orka, VALUE liczbę zabić.
Grzęznę w #var, zmiennych lokalnych i innych rzeczach... wywoływanie z bazy na zasadzie @variable.key.potwora też nie działa tak jak chcę i w ogóle mam problem z jej tworzeniem.
O jakiejś komendzie/funkcji nie pomyślałem? Może ktoś ma coś gotowego? Dawno temu był taki licznik na ZMUDa. Przygarnę cokolwiek.
Chciałem to ugryźć tak, żeby zrobić bazę @killers_db, tam w KEY byłyby imiona, w VALUE np. potwora=3|goblina=2|orka=1
I potem wyświetlać:
Kod: Zaznacz cały
JA|xx|yy|
potwora 1 |4 |6 |
goblina 1 |4 |6 |
Grzęznę w #var, zmiennych lokalnych i innych rzeczach... wywoływanie z bazy na zasadzie @variable.key.potwora też nie działa tak jak chcę i w ogóle mam problem z jej tworzeniem.
O jakiejś komendzie/funkcji nie pomyślałem? Może ktoś ma coś gotowego? Dawno temu był taki licznik na ZMUDa. Przygarnę cokolwiek.
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.