Hacki zyciowe do Mudleta

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Tercoral »

Dobra wiadomosc to taka ze latwo da sie to zrobic:

tempTimer(czas, kod)
tempTimer( 0.5, [[send("kill elfa")]] )
tempTimer( 1.5, [[send("kill elfa")]] )

Zla to taka, ze musisz se sprawdzic na wlasnej skorze (ewentualny piorun) czy takie timerowane alliasy sa legalne, bo ja nie wiem.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Zorilazor
Posty: 49
Rejestracja: 19 lut 2015 19:56

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Zorilazor »

raczej legalne, niczym sie nie rozni taki alias od komendy wykonaj.

Tu masz troche rozwinieta wersje zalezna od ilosci cial, np 'lua wycinanko(3)' wytnie wsztstko co napisales po kolei z pierwszego, drugiego i trzeciego ciala.

Kod: Zaznacz cały

function wycinanko(ile)
	local licznik = 0
	local liczebniki = {"pierwszego",
		"drugiego",
		"trzeciego",
		"czwartego",
		"piatego",
		"szostego"
	}

	for i = 1, ile do
		for y = 1, 6 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij kiel z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
		for y = 1, 2 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij szczekonoze z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
		for y = 1, 1 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij guz z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
	end
end
Esze
Posty: 20
Rejestracja: 29 kwie 2015 23:57

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Esze »

@Zori

Jako zielony w mudzie potrzebuje małej pomocy, bo nie moge sobie poradzic.

http://imgur.com/dMh6R8u
Awatar użytkownika
Zorilazor
Posty: 49
Rejestracja: 19 lut 2015 19:56

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Zorilazor »

prawie dobrze

aliasy i triggery przekazuja dane w tablicy 'matches', czyli np przy paternie ^wycinanko (.*)$
matches[1] - to cala zlapana linia np "wycinanko 3"
matches[2] - to pierwsze nawiasy - czyli "3"
zawsze mozna sprawdzic czy dziala przez

Kod: Zaznacz cały

display(matches)
czyli tak,
dodaj nowa element w sekcji Scripts i przeklej tam kod funkcji/
a w aliasie dodaj samo wywolanie tak

Kod: Zaznacz cały

wycinanko(matches[2])
i sprobuj wywolac komenda
wycinanko 1


jakos tak w kazdym razie :)
Alakdae
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2015 15:27

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Alakdae »

Witam,

Nie mogłem się doczekać na link do skryptów, więc napisałem swoje do obsługi Mapy i stanu postaci z GMCP.
Jak ktoś zainteresowany to dajcie znać.
Załączniki
arkadia.png
arkadia.png (20.34 KiB) Przejrzano 7526 razy
Awatar użytkownika
Zorilazor
Posty: 49
Rejestracja: 19 lut 2015 19:56

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Zorilazor »

gejdze troche duze :) ale ta mapa fajna, jak zrobiona?
Alakdae
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2015 15:27

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Alakdae »

Mapa to mapa z klienta webowego i oskryptowana, żeby ładnie działąła pod Mudletem. Zachowuje się dokładnie jak mapa webowa.
Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Walkirr »

Ma ktoś może skrypt, który zlicza normalne ciosy, ciosy specjalne i pudła speców - jakby jeszcze podawał procentowo jak to wygląda to byłbym wniebowzięty :D
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Werbat »

W adremenowych jest, /stat - ale nie wiem, czy zlicza spece.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

Post autor: Drubin »

+--------------------- Statystyki ----------------------+
| |
| WSZYSTKIE ciosy: .................. 0 |
| |
| OGOLEM ciosy |
| � otrzymane: .................... 0 (0%) |
| � wyparowane: ................... 0 (0%) |
| � unikniete: .................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE ciosy na czesci ciala |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez |
| � bron: ......................... 0 (0%) |
| � zbroje: ....................... 0 (0%) |
| � tarcze: ....................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez zbroje |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE na czesci ciala/WYPAROWANE przez zbroje |
| � glowa: ....... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � ramiona: ..... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � korpus: ...... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � nogi: ........ 0 (0%) / 0 (100%) |
| |
+-------------------------------------------------------+


Wyglada, ze albo to wrzuca do jednego wora, albo tylko zwykle. Pewnie autor musialby sie wypowiedzec.

BTW. Ktos ma pomysl na skrypcik na gnomia mowe (w sensie jej generacji z normalnego tekstu)?
ODPOWIEDZ