Opcje skrocone opisy ciosow
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Wizogodzina jest nieskończenie bardziej cenna niż godzina gracza, przeznaczona na pisanie skryptów, bo ta jest dla Arkadii warta dokładnie nic.
Także, twoje rozumowanie jest matematycznie błędne.
Także, twoje rozumowanie jest matematycznie błędne.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Jakby matematycznie tego nie liczyć to Trfog ma rację w tym, że nie każdy umie pisać skrypty poprawiające grywalność. Fajnie by było, gdyby tych, którzy tego nie potrafią nie dzieliła przepaść od tych potrafiącychZurwen pisze:Wizogodzina jest nieskończenie bardziej cenna niż godzina gracza, przeznaczona na pisanie skryptów, bo ta jest dla Arkadii warta dokładnie nic.
Także, twoje rozumowanie jest matematycznie błędne.
Endless learning the basics...
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Slippery slope...
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Jeśli można trzy grosze z perspektywy, za przeproszeniem, nooba.
Trzeba mieć jakieś cele w grze.
Naturalnym celem jest przystąpienie do stowarzyszenia.
Stety czy niestety, osiągnięcie celu wiąże się z wieloma floodowymi walkami. Jeśli ktoś ma zacięcie do rpgowania, wytrwałość do długiego expienia i idlowania etatów, ma odpowiednie umiejętności interpersonalne by jakoś się wkręcić w towarzystwo no to powinien jakoś w stowarzyszeniu sobie znaleźć miejsce.
Ale jeśli zarazem ta osoba nie ma odpowiednich umiejętności, czasu, ochoty na zgłębianie klientów, makr, pluginów, scriptów... Poprawcie mnie ale raczej osoba na kliencie webowym w takich walkach powyżej 5v5 jest bezużyteczna?
Wówczas przez sprawy techniczne gra traci sens. Bo gracz ma świadomość, że nie ma sensu wyznaczać sobie coraz to ambitniejszych celów bo zamiast satysfakcji dostanie milion literek na sekundę na ekranie- czyli raczej frustrację.
Nie chcę zabrzmieć roszczeniowo- nie mam nic przeciwko absurdalnie trudnym zadaniom dla rekrutów. Dawno, dawno temu ktoś opowiadał jak Bezdomny miał przynieść skórę jednorożca żeby przywdziać kilt w Górach Krańca Świata. Nie znam na tyle dobrze obecnego świata, na pewno da się wymyśleć dużo cięższe, wręcz zaporowe zadania- i OK! Byleby to były przeszkody w świecie gry a nie natury technicznej.
Może w wielu miejscach mijam się z prawdą, może osoba nowo przyjęta zostaje otoczona odpowiednią opieką i poza Arką i dostaje gotowca z paskami życia i różnymi tam skryptami. Cóż, po to jest dyskusja żeby rzucać tematy i jakoś je prostować. Tak czy inaczej na pewno głosuję za rozbudową klienta webowego/kodu samej Arki w kierunku jej samowystarczalności i zjadliwości bez zaawansowanej obsługi innych programów.
A jak to się ma do możliwości i chęci Wizów to już osobny temat. Dobrze ktoś tutaj napisał- raczej Oni sami wiedzą co chcą robić i czym mają się kierować.
Trzeba mieć jakieś cele w grze.
Naturalnym celem jest przystąpienie do stowarzyszenia.
Stety czy niestety, osiągnięcie celu wiąże się z wieloma floodowymi walkami. Jeśli ktoś ma zacięcie do rpgowania, wytrwałość do długiego expienia i idlowania etatów, ma odpowiednie umiejętności interpersonalne by jakoś się wkręcić w towarzystwo no to powinien jakoś w stowarzyszeniu sobie znaleźć miejsce.
Ale jeśli zarazem ta osoba nie ma odpowiednich umiejętności, czasu, ochoty na zgłębianie klientów, makr, pluginów, scriptów... Poprawcie mnie ale raczej osoba na kliencie webowym w takich walkach powyżej 5v5 jest bezużyteczna?
Wówczas przez sprawy techniczne gra traci sens. Bo gracz ma świadomość, że nie ma sensu wyznaczać sobie coraz to ambitniejszych celów bo zamiast satysfakcji dostanie milion literek na sekundę na ekranie- czyli raczej frustrację.
Nie chcę zabrzmieć roszczeniowo- nie mam nic przeciwko absurdalnie trudnym zadaniom dla rekrutów. Dawno, dawno temu ktoś opowiadał jak Bezdomny miał przynieść skórę jednorożca żeby przywdziać kilt w Górach Krańca Świata. Nie znam na tyle dobrze obecnego świata, na pewno da się wymyśleć dużo cięższe, wręcz zaporowe zadania- i OK! Byleby to były przeszkody w świecie gry a nie natury technicznej.
Może w wielu miejscach mijam się z prawdą, może osoba nowo przyjęta zostaje otoczona odpowiednią opieką i poza Arką i dostaje gotowca z paskami życia i różnymi tam skryptami. Cóż, po to jest dyskusja żeby rzucać tematy i jakoś je prostować. Tak czy inaczej na pewno głosuję za rozbudową klienta webowego/kodu samej Arki w kierunku jej samowystarczalności i zjadliwości bez zaawansowanej obsługi innych programów.
A jak to się ma do możliwości i chęci Wizów to już osobny temat. Dobrze ktoś tutaj napisał- raczej Oni sami wiedzą co chcą robić i czym mają się kierować.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Nad sprawami technicznymi pracujemy i już jest łatwiej a będzie jeszcze łatwiej.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Gazkojn, z klienta webowego spokojnie można grać i brać udział w większych walkach. I to nawet nie kwestia zajebistych skryptów, ale odpowiednich ustawień. Kluczem, w mojej opinii, są:
OPISYWANIE walki: Swojej
Wyswietlana KONDYCJA: Rozszerzona
Pierwsze usunie wszystkie ciosy zadane przez twoją drużynę oraz ciosy, które zadaje drużyna przeciwna. Zostaniesz tylko ty + ciosy, które wchodzą w ciebie. Skąd zatem wiedzieć co się właściwie dzieje? Tutaj przydaje się właśnie kondycja rozszerzona. Dzięki temu jeżeli wpiszesz 'kondycja wszystkich', czy innych alias, jak 'kw', to szybko się dowiesz kto kogo atakuje w danej chwili. Pozostaje zatem obserwować kto jest w jakim stanie i odpowiednio zasłaniać, czy przebijać poranionych.
Inną rzeczą, która może pomóc jest ustawienie paru szybkich aliasów dla komend takich jak:
Narzekać naprawdę moim zdaniem nie ma na co, istnieje obecnie sporo udogodnień i Arkadia nie wymaga aż takiej gimnastyki, jak mogłoby się wydawać.
OPISYWANIE walki: Swojej
Wyswietlana KONDYCJA: Rozszerzona
Pierwsze usunie wszystkie ciosy zadane przez twoją drużynę oraz ciosy, które zadaje drużyna przeciwna. Zostaniesz tylko ty + ciosy, które wchodzą w ciebie. Skąd zatem wiedzieć co się właściwie dzieje? Tutaj przydaje się właśnie kondycja rozszerzona. Dzięki temu jeżeli wpiszesz 'kondycja wszystkich', czy innych alias, jak 'kw', to szybko się dowiesz kto kogo atakuje w danej chwili. Pozostaje zatem obserwować kto jest w jakim stanie i odpowiednio zasłaniać, czy przebijać poranionych.
Inną rzeczą, która może pomóc jest ustawienie paru szybkich aliasów dla komend takich jak:
- 'zc' - zabij cel ataku
'bc' - zablokuj cel ataku
'pc' - przelam obrone celu ataku
'zo' - zaslon cel obrony
Narzekać naprawdę moim zdaniem nie ma na co, istnieje obecnie sporo udogodnień i Arkadia nie wymaga aż takiej gimnastyki, jak mogłoby się wydawać.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2015 21:19 przez Galatea, łącznie zmieniany 1 raz.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Nie wiem jaka jest możliwość skryptowania klienta webowego, ale w innych jest to dość proste. Z własnego doświadczenia mogę poradzić Ci:
- przeczytanie z grubsza jakiegos tutoriala do Perla, Pythona lub innego Lua by załapać podstawowe konstrukcje,
- dokładne przeczytanie manuala do własnego klienta
Może zabierze Ci to 2-3 dni gry, ale będziesz miał później mega satysfakcję
- przeczytanie z grubsza jakiegos tutoriala do Perla, Pythona lub innego Lua by załapać podstawowe konstrukcje,
- dokładne przeczytanie manuala do własnego klienta
Może zabierze Ci to 2-3 dni gry, ale będziesz miał później mega satysfakcję
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Wielkie dzięki!
Galatea - nie wiedziałem, bardzo pożyteczne Super! Do tej pory bazowałem na kw i rozmaitych aliasach. Trzeba się dokształcić.
Miałem wyobrażenie, że to masakra jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=r3muV8C-T_k
Migr - Ja doceniam tę satysfakcję ale niekoniecznie z lenistwa jestem zmuszony odpuścić. Rodzina, praca w której też nieustannie trzeba się dokształcać i nierzadko z dnia na dzień przyswajać nową wiedzę, różne inne pasje. Pewnie takich osób jest więcej. I tacy ludzie, casuale, też zasługują na wybitną rozrywkę jaką jest Arka- nie tylko na tańce na lodzie czy strzelanki po sieci.
Galatea - nie wiedziałem, bardzo pożyteczne Super! Do tej pory bazowałem na kw i rozmaitych aliasach. Trzeba się dokształcić.
Miałem wyobrażenie, że to masakra jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=r3muV8C-T_k
Migr - Ja doceniam tę satysfakcję ale niekoniecznie z lenistwa jestem zmuszony odpuścić. Rodzina, praca w której też nieustannie trzeba się dokształcać i nierzadko z dnia na dzień przyswajać nową wiedzę, różne inne pasje. Pewnie takich osób jest więcej. I tacy ludzie, casuale, też zasługują na wybitną rozrywkę jaką jest Arka- nie tylko na tańce na lodzie czy strzelanki po sieci.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
Mi osobiście to bardzo przeszkadza, że ktoś może wyłączyć sobie opisy moich ciosów. Nie rozumiem jak można w ogóle rozważać taką opcję. Wiem, że niektórzy gracze widzieli już wszystkie możliwe opisy i ich to po prostu nudzi ale z mojej perspektywy? Jak ma się czuć gracz który zdobędzie fajnacką broń z dodatkowymi opisami a ktoś sobie to zwyczajnie wyłączy skracając opis do wersji czysto informacyjnej. Przecież interakcje w grze RPG są kluczowe, jaki sens z perspektywy RPG'a ma walka( tym bardziej w przypadku postaci bojowych dla których to walka stanowi kluczowy aspekt gry) kiedy opisy które generuję widzę tylko ja. Takie podejście spłyci walkę PvP do walki takiej jak z NPC, może bardziej skomplikowanej ale mimo wszystko.
Może od razu interakcję z kupcami ( graczami) skrócimy do formy przejrzyj bronie/kup bron.
Nie idźmy w tę stronę proszę.
Dużo lepszą rzeczą imho. byłoby walczenie z takim flood'em w inny sposób np skracając walkę poprze zwiększenie obrażeń ( kara za zgon mniejsza to można pokombinować). Może jest tak, że problem nie tkwi w opisach a w tym że w czasie walki mogę 10 razy poważnie oberwać w głowę i dalej walczyć albo 30 razy zostać tylko muśniętym.
Może od razu interakcję z kupcami ( graczami) skrócimy do formy przejrzyj bronie/kup bron.
Nie idźmy w tę stronę proszę.
Dużo lepszą rzeczą imho. byłoby walczenie z takim flood'em w inny sposób np skracając walkę poprze zwiększenie obrażeń ( kara za zgon mniejsza to można pokombinować). Może jest tak, że problem nie tkwi w opisach a w tym że w czasie walki mogę 10 razy poważnie oberwać w głowę i dalej walczyć albo 30 razy zostać tylko muśniętym.
Re: Opcje skrocone opisy ciosow
No ale gracz, który obrywa Twoim ciosem specjalnym widzi jego opis nawet przy tej opcji. Nie widzą inni co jest według mnie bardziej realne. Przecież podczas prawdziwej walki 3 vs 3 nie widzisz dokładnie wszystkich ruchów szóstki walczących.
Edit:
Piszesz o opcji wyłączenia walki innych, czy też skrócenia opisów ciosów specjalnych?
Tak czy siak, inni i tak to robią subami, gagami itp.
Edit:
Piszesz o opcji wyłączenia walki innych, czy też skrócenia opisów ciosów specjalnych?
Tak czy siak, inni i tak to robią subami, gagami itp.
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."