Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Bug sie trafil. Ale skoro zakoncz gra dziala to i na gmcp poprawione trzeba bedzie poczekac
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
zakoncz gre dziala:)
bugi do tej pory
czasami se gubi na mapie po kilku szybkich lokacjach.
odmiana pod f3 nie zawsze wylapuje wroga z ktorym sie walczy lub ktory jest na lokacji.
/med zlicza podcechy i pokazuje ile do poziomu jednak poziom jest 'xxxxxx'
ogólnie przerzucam sie w pełni na te skrypty oraz klienta gdyz dziala fantastycznie pod win 8.1
dziekuje bardzo zs udostępnienie
Trooph
bugi do tej pory
czasami se gubi na mapie po kilku szybkich lokacjach.
odmiana pod f3 nie zawsze wylapuje wroga z ktorym sie walczy lub ktory jest na lokacji.
/med zlicza podcechy i pokazuje ile do poziomu jednak poziom jest 'xxxxxx'
ogólnie przerzucam sie w pełni na te skrypty oraz klienta gdyz dziala fantastycznie pod win 8.1
dziekuje bardzo zs udostępnienie
Trooph
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Zakoncz nie dziala w wersji "drugiej", (trzeba dopisac send("zakoncz",false) do aliasa zakoncz )
GMCP nie dziala napewno. -> Trzeba sie przejechac po mapie jeszcze raz i pozbierac koordynaty.
F3 nie zabardzo dziala, ono w ogole jest troche do przerobienia
Licznik nie dziala znaczy zliczanie podcech. (Tak mi sie wydaje)
GMCP nie dziala napewno. -> Trzeba sie przejechac po mapie jeszcze raz i pozbierac koordynaty.
F3 nie zabardzo dziala, ono w ogole jest troche do przerobienia
Licznik nie dziala znaczy zliczanie podcech. (Tak mi sie wydaje)
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Znalazlem drobny blad w mapie...i chialbym poprawic sciezki w 2 lokacjach..
Jak to osiagnac?:)
Dodatkowo...
jesli sie nie myle zaslony w druzynie sa zbindowane pod alt + 1 2 3 4 prawda?
MI nie dzialaja
Jak to osiagnac?:)
Dodatkowo...
jesli sie nie myle zaslony w druzynie sa zbindowane pod alt + 1 2 3 4 prawda?
MI nie dzialaja
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
1/ Poczytaj alliasy i help do mappera.
2/ Moze temu ze nie ustawiles kolorow. Albo nikt z druzyny teraz nie walczy. Popatrz w walce.
2/ Moze temu ze nie ustawiles kolorow. Albo nikt z druzyny teraz nie walczy. Popatrz w walce.
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Witajcie.
Czy jest mozliwosc by ktos udostepnil ten skrypt? Chcialbym sprobowac pograc na czyms innym niz na kliencie ze stronki.
Dzieki wielkie.
Y.
Czy jest mozliwosc by ktos udostepnil ten skrypt? Chcialbym sprobowac pograc na czyms innym niz na kliencie ze stronki.
Dzieki wielkie.
Y.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
@Tercoral
Czy skrypt potrzebuje jakiś ogromnych zmian po wczorajszej akualizacji Arki? (Hyhy jak to brzmi arka dostała patcha) jeśli tak to czy coś trzeba wyłączyć w obecnym skrypcie by nie zostać zmniecionym z powieszchni ziemi? I
Czy skrypt potrzebuje jakiś ogromnych zmian po wczorajszej akualizacji Arki? (Hyhy jak to brzmi arka dostała patcha) jeśli tak to czy coś trzeba wyłączyć w obecnym skrypcie by nie zostać zmniecionym z powieszchni ziemi? I
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Nie wiem. Nie mam jakis specjalnych auto-masowych odmian o ktorych pisal rafgart.
Nie planuje dodawac tego ob123, bo raz ze delay, dwa ze nie bardzo wiem jak to zrobic, to co jest w skrypcie wystarcza mi w 100%.
W ogole chce wystawic nowa wersje bo kilka bugow jest w starej, ale to jeszcze w najblizszym czasie.
Nie planuje dodawac tego ob123, bo raz ze delay, dwa ze nie bardzo wiem jak to zrobic, to co jest w skrypcie wystarcza mi w 100%.
W ogole chce wystawic nowa wersje bo kilka bugow jest w starej, ale to jeszcze w najblizszym czasie.
Tęczowe serce...