Nowe płacze na magów
- Angauriela
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 maja 2015 10:06
- Lokalizacja: Pyrlandia
- Kontakt:
Re: Nowe płacze na magów
Mnie również zmiany się podobają, nawet jeśli czeka mnie duuużo pracy, zanim wyjdę z "minimalnej" choćby w jednej kategorii.
A widok ogra, pracowicie zgłębiającego wiedzę w bibliotece, jest wprost bezcenny.
A widok ogra, pracowicie zgłębiającego wiedzę w bibliotece, jest wprost bezcenny.
Lecz cieniom zbrakło nagle sił, a cień się mrokom nie opiera!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...
I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!
I powymarły jeszcze raz, bo nigdy dość się nie umiera...
I nigdy dość, i nigdy tak, jak tego pragnie ów, co kona!...
I znikła treść — i zginął ślad — i powieść o nich już skończona!
Re: Nowe płacze na magów
Tia, teraz reputacja w np. w takiej Redanii, i kowal/sklepikarz ktory wykuje/sprzeda Ci lepszy sprzet wedle jej poziomu. Dla najwyzszej rangi, 1st class lounge u kupcow.
Dwa - najwyzszy poziom wiedzy w danej kategorii tylko osiagalny przez zabicie odpowiedniego etatowego potwora.
Dwa - najwyzszy poziom wiedzy w danej kategorii tylko osiagalny przez zabicie odpowiedniego etatowego potwora.
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: Nowe płacze na magów
Świetne zmiany, brawo dla wizów za kawał fantastycznej pracy.
Re: Nowe płacze na magów
Moje dwa grosze o ostatnich zmianach.
Ciekawe z punktu widzenia mechaniki muda (jak na globalna zmianę w sumie weszła od razu bez większych baboli za co nalezą sie ukłony i uznanie). Są jednak niespecjalne pod względem grywalności i deczko niesprawiedliwe.
Ktoś kto zaczął grać albo wrócił musi w zasadzie wybrać, zgłębianie wiedzy albo oswajanie zwierzaka (w tych ostatnich to trzeba by dokonać jakiejś zmiany z oswajaniem). Ze względu na powolna regeneracje many i to co zostało napisane, żeby osiągnąć pełnię wiedzy z walki trzeba by masakrycznie długo tłuc najsilniejsze moby co w zasadzie uwiązuje gracza do postaci, ponieważ nie opłaca się dzielić czasu na dwie lub więcej. Rasy "mentalne" maja do przodu (chyba nie powinienem płakać ale trzeba spojrzeć na sprawę globalnie), a przecież zbalansowano już cechy pod walkę aby wszyscy mieli porównywalne profity z cech rasowych.
Jeszcze niedawno było mówione, ze system walki jest już kompletny i nic nie będzie zmieniane. Dołożenie wiedzy ułatwiającej oranie to w tym wypadku gruba niekonsekwencja. Na zwiedził włącza się dławik na ekspa, no to dokładamy coś co przyspieszy oranie, za rok czy dwa będzie przycinka "bo coś znów nie tak z poziomami". Obym się mylił.
Od siebie tylko dodam, dokładanie kolejnych rzeczy, które wymagają od groma czasu gracza, który musi poświęcić postaci działa tylko do pewnego punktu. To ten krytyczny punkt oddzielający grywalność, od zwykłej harówki przed monitorem, która kończy się w pewnym momencie myślą "co ja tu qr.. robię?". Miałem to okazję zaobserwować w kilku grach (swego czasu tak tez było na Arkadii). Zmiana z wiedza to imho krok w tę stronę i wprowadzenie kolejnych podobnych powinno być mocno przemyślane czy to aby się mudowi opłaci.
Ciekawe z punktu widzenia mechaniki muda (jak na globalna zmianę w sumie weszła od razu bez większych baboli za co nalezą sie ukłony i uznanie). Są jednak niespecjalne pod względem grywalności i deczko niesprawiedliwe.
Ktoś kto zaczął grać albo wrócił musi w zasadzie wybrać, zgłębianie wiedzy albo oswajanie zwierzaka (w tych ostatnich to trzeba by dokonać jakiejś zmiany z oswajaniem). Ze względu na powolna regeneracje many i to co zostało napisane, żeby osiągnąć pełnię wiedzy z walki trzeba by masakrycznie długo tłuc najsilniejsze moby co w zasadzie uwiązuje gracza do postaci, ponieważ nie opłaca się dzielić czasu na dwie lub więcej. Rasy "mentalne" maja do przodu (chyba nie powinienem płakać ale trzeba spojrzeć na sprawę globalnie), a przecież zbalansowano już cechy pod walkę aby wszyscy mieli porównywalne profity z cech rasowych.
Jeszcze niedawno było mówione, ze system walki jest już kompletny i nic nie będzie zmieniane. Dołożenie wiedzy ułatwiającej oranie to w tym wypadku gruba niekonsekwencja. Na zwiedził włącza się dławik na ekspa, no to dokładamy coś co przyspieszy oranie, za rok czy dwa będzie przycinka "bo coś znów nie tak z poziomami". Obym się mylił.
Od siebie tylko dodam, dokładanie kolejnych rzeczy, które wymagają od groma czasu gracza, który musi poświęcić postaci działa tylko do pewnego punktu. To ten krytyczny punkt oddzielający grywalność, od zwykłej harówki przed monitorem, która kończy się w pewnym momencie myślą "co ja tu qr.. robię?". Miałem to okazję zaobserwować w kilku grach (swego czasu tak tez było na Arkadii). Zmiana z wiedza to imho krok w tę stronę i wprowadzenie kolejnych podobnych powinno być mocno przemyślane czy to aby się mudowi opłaci.
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii
Re: Nowe płacze na magów
Uprzejmie przypominamy, że zdobywanie wiedzy ani oswajanie zwierzaka-posłańca to nie są rzeczy obowiązkowe, i każda postać doskonale sobie poradzi w grze bez nich.
Re: Nowe płacze na magów
Na Arkadii nic nie jest obowiązkowe, a jednak ludzie chcą to lub tamto mieć lub osiągnąć . Co do wiedzy, to bym się nie zarzekał czy za 2-3 lata nie wejdzie jakaś zmiana w której bez wiedzy ani rusz.Haern pisze:Uprzejmie przypominamy, że zdobywanie wiedzy ani oswajanie zwierzaka-posłańca to nie są rzeczy obowiązkowe, i każda postać doskonale sobie poradzi w grze bez nich.
Parafrazujac słowa pewnego czarodzieja od strony gracza
"Nie wtrącaj się do spraw czarodziejów, bo są chytrzy i głowy mają pełne paskudnych pomysłów, a zrealizują je wtedy gdy się najmniej tego będziesz spodziewał"
ps. Prosze nie traktować moich postów w kategoriach płaczów, zmiany jak zmiany, pożyjemy zobaczymy. Kiedyś były na forum tematy "Komentarze do zmian", nie miałem się gdzie ze swoimi postami podziać to wylądowały tutaj XD.
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii
Re: Nowe płacze na magów
Uuu... mocium panie. "Trzeba by zmienic" uzyte na darmowym MUDzie, ktory jest hobby dla paru zapalencow, to nawet najstarsi wyjadacze by sie nie osmielili. Nawet dyskusje nt. ogolnej filozofii gry nie sa zwykle podejmowane (bo i tak schodzilo na elitarki). "Masakrycznie dlugo" to pojecie wzgledne w MMO, a juz szczegolnie na Arce, mlody polny koniku. Wiesz co to byl stary wintersrping frostsaber?. Albo posiadanie pelnego T2?
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: Nowe płacze na magów
Wydaje mi się (co wynika z kontekstu), że tak naprawdę chciałeś napisać "to lub tamto mieć lub osiągnąć SZYBKO", ale się wstydziłeś, a tymczasem całkowicie zmienia to postać rzeczy.Herin pisze:Na Arkadii nic nie jest obowiązkowe, a jednak ludzie chcą to lub tamto mieć lub osiągnąć
Gdyż szybko to niekoniecznie tutaj.
I jeszcze:
W takim wypadku gorąco polecam komendę "zakoncz" i brak logowania przez krótszy lub dłuższy czas. Naprawdę działa, przetestowane osobiście!Herin pisze:To ten krytyczny punkt oddzielający grywalność, od zwykłej harówki przed monitorem, która kończy się w pewnym momencie myślą "co ja tu qr.. robię?".
Życie jest sumą przypadków.
Re: Nowe płacze na magów
Pozwolę sobie raz jedyny odpisać w temacie by uciąć takie spekulacje z czapki coby nie musieli dołączać inni i nabijać postów, a temat nie poszedł do zamknięcia. Po kilkunastu latach grywania hardcorowego czasowo i pogrywania z przerwami w te literki słowo "szybko" na Arce ma dla mnie Xionie zupełnie lajtowy wydźwięk, jako że działam w tej grze "na mrówkę" zatem kto wie może być i tak, że to co dla ciebie jest wolno dla mnie to chwila. Zatem mnie tu, żaden wstyd nie ogarnia. Co do 'zakoncz' to wierz mi ja wciąż uznaję jedna z najstarszych reguł Arki i nawet przez te lata rozciągnąłem ja na kilka innych gier: "Nie podoba się to nie graj". I jeśli uznam, że gra jest nie warta świeczki to jak zwykle sobie zrobię przerwę bez siąkania czarodziejom w rękaw i strzelania focha. Wyraziłem swoją opinię opartą na swoim doświadczeniu, której nie zamierzam cofać. W międzyczasie doszło kilka wyjaśnień na temat nowego systemu wiedzy od wizów i przyjmę je na razie jako dobrą monetę. Zmienia się Arkadia, zmieniają się wizowie, zmieniają się gracze. Pantha rhei. A teraz idę się nacieszyć "literkami" po zmianach.Xion pisze:Wydaje mi się (co wynika z kontekstu), że tak naprawdę chciałeś napisać "to lub tamto mieć lub osiągnąć SZYBKO", ale się wstydziłeś, a tymczasem całkowicie zmienia to postać rzeczy.Herin pisze:Na Arkadii nic nie jest obowiązkowe, a jednak ludzie chcą to lub tamto mieć lub osiągnąć
Gdyż szybko to niekoniecznie tutaj.
I jeszcze:W takim wypadku gorąco polecam komendę "zakoncz" i brak logowania przez krótszy lub dłuższy czas. Naprawdę działa, przetestowane osobiście!Herin pisze:To ten krytyczny punkt oddzielający grywalność, od zwykłej harówki przed monitorem, która kończy się w pewnym momencie myślą "co ja tu qr.. robię?".
Pozdro.
PS. Jakby ktoś chciał sobie jeszcze "pospekulować" to walić na PM, miejsca w skrzynce mam dość ;]
Pierwsza pomoc: Arkadia Wiki Mechanika Arkadii