Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Dzięki raz jeszcze i szybki feedback:
Może by tak wrzucić ten pasek z kondycjami, który jest po prawej, gdzieś na górę? Bo w momencie rozwinięcia mapy do jakiegoś niemikroskopijnego poziomu zaczyna nachodzić na tekst i go zasłaniać.
Może by tak wrzucić ten pasek z kondycjami, który jest po prawej, gdzieś na górę? Bo w momencie rozwinięcia mapy do jakiegoś niemikroskopijnego poziomu zaczyna nachodzić na tekst i go zasłaniać.
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Tak na szybko:
-możesz zmienić szerokość tekstu arkadyjskiego (chyba w opcjach, nie?)
-możesz tymczasowo schować pasek z kondycjami przyciskiem w prawym górnym rogu: | VVVVV |
-możesz zmienić szerokość tekstu arkadyjskiego (chyba w opcjach, nie?)
-możesz tymczasowo schować pasek z kondycjami przyciskiem w prawym górnym rogu: | VVVVV |
Po cóż Ci jad z ust sączyć? Czyż serce to nakazało?
Oczyść swe myśli dziecko, byś martwym za życia nie było.
Oczyść swe myśli dziecko, byś martwym za życia nie było.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
W pierwszym przypadku robi się u mnie dość tłoczno na ekranie, bo i tak mam ustawioną dość sporą czcionkę do grania z łóżka (hyhy), za to | VVVVV | rozwiązuje częściowo problem, dzięki. (:
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Dzis wieczorem spore poprawki.
Trzeba bedzie wyrzucic profil i wgrac jeszcze raz zgodnie z instrukcja.
Ci co byli sprytni zalozyli se folder "moje skrypty" i wyrzuca tylko paczke z moimi skryptami zachowujac swoje ustawienia
\
Konkurs na pelne skrypty Z checia zobacze obsluge pojemnikow w formacie mniej wiecej takim:
+ Woreczki w formacie:
Trzeba bedzie wyrzucic profil i wgrac jeszcze raz zgodnie z instrukcja.
Ci co byli sprytni zalozyli se folder "moje skrypty" i wyrzuca tylko paczke z moimi skryptami zachowujac swoje ustawienia
\
Konkurs na pelne skrypty Z checia zobacze obsluge pojemnikow w formacie mniej wiecej takim:
Kod: Zaznacz cały
[TOPORY] | [MIECZE]
[ 2] jakies jakies topory |[ 1] jakis miecz
[ 1] jakis topor |
[WI] kolorowych toporow |
-------------------------------------------------------------
[Kaftany] | [Plyty]
[ ] jakis kaftan | [XX] przepakowanych templarek :P
-------------------------------------------------------------
[Naramienniki] |
-------------------------------------------------------------
[Inne]
[ST] szklanych kulek | [ 3] gnomie binokle
+ Woreczki w formacie:
Kod: Zaznacz cały
[Trujace] | [Leczace]
[ 2] jakies nasionka |[ 1] dziurawiec
[ 1] jakis lodyga |
[WI] kolorowych kwiatow |
-------------------------------------------------------------
[Meczace] | [Zdrowiejace]
[ ] |
-------------------------------------------------------------
[Inne]
[XX] jakis cebulek
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Gdzies sie mozna jeszcze zapisac do testowania tego teczowego kombajnu?
Z checia popatrze z czym to sie je i dorzuce swoje dwa miedziaki.
Z checia popatrze z czym to sie je i dorzuce swoje dwa miedziaki.
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Ogolnie to nie dziwie sie i wspolczuje wizom, naprawde to ciezka robota. Jak jeden z drugim nie przeczyta co trzeba i sie dopytuje...
W 1 poscie jest napisane co trzeba zrobic zeby sie dopisac
W 1 poscie jest napisane co trzeba zrobic zeby sie dopisac
Tęczowe serce...
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Lepiej sie zapytac nizby sie mialo okazac ze lista juz zamknieta, a ja na glupca wyszedlem.
PW polecialo w twym kierunku.
PW polecialo w twym kierunku.
Spod mokrego kaptura, miast skołtunionej brody, wyzierał długi i spiczasty nos, niezawodnie określający przynależność posiadacza do starej i szlachetnej rasy gnomów.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
Fantastycznie mi się tego używa - generalnie, kawał świetnej roboty! Kolosalna dla mnie różnica od czasu zmiany z klienta www, szczególnie jeżeli chodzi o lagi i czas rekcji
Powoli zaczynam pisać własne skrypty i finalnie opanowałem mapowanie, jednakże mam kilka pytań:
1. Od wczoraj mapper zupełnie mi się nie odnajduje, wcześniej przy wyjściu z miasta albo w okolicach granicznego menhiru nie było żadnych problemów. Teraz muszę "biec" z Novigradu do lokacji w której się znajduję. Nie działa chyba od czasu jak kliknąłem któryś z przycisków na lewo od czerwonego paska w GUI.
2. Czasem są takie przejścia do jaskiń, gdzie wchodzi się przez special exit - i o ile nie ma problemów kiedy ja prowadze, to kiedy jestem członkiem drużyny mapper sie gubi. Moment przejścia do jaskini brzmi w stylu "podążasz za X przez otwor" - jest tutaj jakaś możliwość udoskonalenia pracy mappera?
3. Zupełnie nie działa mi VVVVVVV, to już chyba od początku. Wysuwam tylko szarawy pasek ale wygląda to tak jakbym nikogo nie widział na lokacji.
Powoli zaczynam pisać własne skrypty i finalnie opanowałem mapowanie, jednakże mam kilka pytań:
1. Od wczoraj mapper zupełnie mi się nie odnajduje, wcześniej przy wyjściu z miasta albo w okolicach granicznego menhiru nie było żadnych problemów. Teraz muszę "biec" z Novigradu do lokacji w której się znajduję. Nie działa chyba od czasu jak kliknąłem któryś z przycisków na lewo od czerwonego paska w GUI.
2. Czasem są takie przejścia do jaskiń, gdzie wchodzi się przez special exit - i o ile nie ma problemów kiedy ja prowadze, to kiedy jestem członkiem drużyny mapper sie gubi. Moment przejścia do jaskini brzmi w stylu "podążasz za X przez otwor" - jest tutaj jakaś możliwość udoskonalenia pracy mappera?
3. Zupełnie nie działa mi VVVVVVV, to już chyba od początku. Wysuwam tylko szarawy pasek ale wygląda to tak jakbym nikogo nie widział na lokacji.
Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp
1/
? Zrestartuj mudleta? (Moze tak byc ze koordynaty na mapce wizow sie zmienily wiec sie juz nie odnajduje po starych i trzeba sie znow uprzejsc zebrac nowe)
2/
if matches[9] == "wyjscia" then matches[9] = "wyjscie" end
onEventHandler( event, matches[9] )
3/
Idz na lokacje na ktorej sa npc i kliknij f1 (Moze jakis bug)
--------------------------------------
Ogolnie jest prawie nowa wersja ale przez te nowe formy stan sie rozjechal i trzeba wyexpic forme zeby miec jakies patterny do oskryptowania czego mi sie okrutnie nie chce robic. A tak do duzo poprawilem.
No i znow jest problem z f2.
No i potrzebuje odmienionej listy wszystkich dostepnych przy tworzeniu postaci przymiotnikow. (Nie chce mi sie tego robic.)
? Zrestartuj mudleta? (Moze tak byc ze koordynaty na mapce wizow sie zmienily wiec sie juz nie odnajduje po starych i trzeba sie znow uprzejsc zebrac nowe)
2/
if matches[9] == "wyjscia" then matches[9] = "wyjscie" end
onEventHandler( event, matches[9] )
3/
Idz na lokacje na ktorej sa npc i kliknij f1 (Moze jakis bug)
--------------------------------------
Ogolnie jest prawie nowa wersja ale przez te nowe formy stan sie rozjechal i trzeba wyexpic forme zeby miec jakies patterny do oskryptowania czego mi sie okrutnie nie chce robic. A tak do duzo poprawilem.
No i znow jest problem z f2.
No i potrzebuje odmienionej listy wszystkich dostepnych przy tworzeniu postaci przymiotnikow. (Nie chce mi sie tego robic.)
Tęczowe serce...