Zmud pomoc

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Zmud pomoc

Post autor: Tercoral »

http://ethel.pl/arkadia/

WYSWIETLANIE zmiany stanu: Rozszerzone
OPISYWANIE walki innych: Wylaczone
Wyswietlana KONDYCJA: Rozszerzona
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Irelia
Posty: 55
Rejestracja: 18 lut 2013 10:26
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmud pomoc

Post autor: Irelia »

Fejm sie zgadza :mrgreen:
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.
Awatar użytkownika
Dalan
Posty: 30
Rejestracja: 29 cze 2013 15:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zmud pomoc

Post autor: Dalan »

I kolejne pytanie, pewnie dla większości graczy oczywiste, ale zastanawia mnie fakt posiadania mapy w kliencie, dużo jest wątków o mapach/mapperach itp. znalazłem też np. gotowe mapy pod Zmuda 7.21, ale nikt nigdzie w zasadzie nie opisał implementacji tego do klienta i z czym to się je? Mógłby ktoś rzucić trochę światła na ten temat?
"Nothing is true, everything is permitted."
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zmud pomoc

Post autor: Werbat »

Dude, może mamy jeszcze przyjechać i to za Ciebie wyklikać? Trochę samodzielności, co?

Masz.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Dalan
Posty: 30
Rejestracja: 29 cze 2013 15:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zmud pomoc

Post autor: Dalan »

Ok dzięki, masz rację nie można zawsze prosić by ktoś prowadził za rączkę :)
"Nothing is true, everything is permitted."
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Zmud pomoc

Post autor: Herenvarno »

Natrafilem na pewna niedogodnosc w konfiguracji mapera, mianowicie:
Czesc pierwsza (dla mnie chyba sprawa o najwyzszym priorytecie)

Klient ladnie wylapuje mi wszelkie widoczne wyjscia i elegancko odwzorowywuje je na mapce.
Jednak problem zaczyna sie w momencie kiedy w shorcie nazwy lokacji pojawiaja sie literki, ktore Zmud interpretuje jako wyjscia np:.

"Apteka u(p) Wawrzynoska."
"Droga w(est) lesie."

W tym momencie klient wylapuje mi tylko "wyjscia" w shorcie i jednoczesnie pomija te, ktore ma zaznaczone jako linijka opisu z wyjsciami.


Jest jakas konfiguracja, ktora poinstruuje klienta w ten sposob, by w shorcie lokacji nie szukal wyjsc z lokacji? A jesli tak, to jak to uczynic?

@Edit: Powyzszy problem udalo mi sie rozwiazac.

Czesc druga mojego zapytania: Nie wiem co mam zle skonfigurowane (opcja "SLOW"), ale przykladowo DWUKLIK, nie powoduje u mnie podazania do wyznaczonego miejsca.

@Edit: Powyzszy problem udalo mi sie rozwiazac.

Czesc trzecia
Kazdy ROOM ma swoj nr identyfikacyjny do ktorego mozna sie odwolac by np. uzyc procedury "#TELEPORT XXX".
A czy istnieje jakakolwiek procedura ktora zaznaczy cala "sciezke podazania" do danego ROOMu z miejsca w ktorym akurat stoimy na mapce?
(lub ewentualnie zeby zaznaczal TEN ROOM, by nie bylo watpliwosci do ktorego to mam zamiar sie odwolac.)
(jesli tak to prosze o przyklad)

@Edit: Powyzszy problem rozwiazany dzieki uprzejmosci odpowiadajacego, za co serdecznie Ci dziekuje Elkasie.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2014 19:44 przez Herenvarno, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Elkas
Posty: 11
Rejestracja: 07 sty 2014 22:16

Re: Zmud pomoc

Post autor: Elkas »

Herenvarno pisze:Czesc trzecia
Kazdy ROOM ma swoj nr identyfikacyjny do ktorego mozna sie odwolac by np. uzyc procedury "#TELEPORT XXX".
A czy istnieje jakakolwiek procedura ktora zaznaczy cala "sciezke podazania" do danego ROOMu z miejsca w ktorym akurat stoimy na mapce?
(lub ewentualnie zeby zaznaczal TEN ROOM, by nie bylo watpliwosci do ktorego to mam zamiar sie odwolac.)
(jesli tak to prosze o przyklad)
#PATHHIGH %walk(_id_lokacji_)
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Zmud pomoc

Post autor: Herenvarno »

Pytanie poza konkursem: Czy ktorakolwiek wersja Zmuda (nie Cmud) obsluguje GMCP? A jesli tak to, pod jakim haslem poszperac w dokumentacji na ten temat?
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Vandarel
Posty: 35
Rejestracja: 22 paź 2012 21:59

problem z maperem w zmudzie 7.21

Post autor: Vandarel »

witam

mam problem z maperem a ogolnie nie skresla mi mapy tak jak powinien
kiedy daje na skreslanie mapy nigdy nie robi mi pierwszego ruchu
a juz nie wspomne jak ide wschod czy gdzies indziej maper sam idzie w druga strone , ktos moze wie o co kaman ?
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Zmud pomoc

Post autor: Herenvarno »

Moze daj kilka kilka malych podpowiedzi co do powyzszego pytania:
- Jaki tryb marszu Slow/Save/Fast??
- Jak u ciebie wygladaja DIR'y (angielskie 'wyjscia' / polskie / oryginalne zamontowane w maperze?)
- Jak masz skonfigurowanego mapera? (ktore opcje wlaczone, ktore wylaczone - najbardziej interesujacy jest przedzial:
"Properties"
...-Configuration/Room Name
...-Configuration/Room Description
...-Configuration/Room Exit
...-Configuration/Mud Prompt
- "Interface"
- "Speedwalking")
- Jak masz skonfigurowane klawisze keypad (numeryczne), czyli co wlasciwie jest wykonywane przez wcisniecie kierunu np. polnocnego ('8')
I czy pod te same klawisze masz przypisane inne tryby chodzenia, (przemykanie z druzyna / jazda wozem / przemykanie bez druzyny / standartowy marsz / plywanie lodzia / plywanie wplaw / inne...)
Jesli rozne tryby pod jeden klawisz (np '8', to kazda mozliwa kombinacja, ktora moze byc bindowana pod ten klawisz - przydalaby sie do wgladu)

Jaka masz ustawiona szerokosc ekranu na ARCE (nie w Zmudzie)
Czy masz ustawione dlugie opisy lokacji.
Oraz: Czy masz podmienione w "opisie wyjsc" czesc ktora podpowiada Ci jaka ilosc wyjsc widzisz w danej lokacji (jesli tak, to na co podmienione).
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
ODPOWIEDZ