CMUD
Re: CMUD
Hej.
Siedzę i próbuje ogarnąć GMCP ale to dość ponad moje siły.
Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić jak pobrać z tego GMCP stan kondycji/zmęczenia etc?! Z tego co rozumie klient wysyła to za każdym razem gdy wartość kondycji się zmieni - chciałbym podmienić w pasku kondycji by korzystał z tej informacji zamiast ze "stan" "kondycja" ect.
Siedzę i próbuje ogarnąć GMCP ale to dość ponad moje siły.
Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić jak pobrać z tego GMCP stan kondycji/zmęczenia etc?! Z tego co rozumie klient wysyła to za każdym razem gdy wartość kondycji się zmieni - chciałbym podmienić w pasku kondycji by korzystał z tej informacji zamiast ze "stan" "kondycja" ect.
Re: CMUD
Hmm... a room ID?! - mapa w kliencie www nie jest na GMCP?!
Tak samo myślałem, ze paski stanu z klienta www sa robione na GMCP - ale w sumie to może faktycznie wygagowali info "czujesz sie xx" "jestes xx" i wrzucili to do paska stanu a ja kminie.
Re down: O to jednak dobrze myślałem. Teraz potrzebuje kogoś kto mi naświetli jak to się robi - z programowania jestem totalne 0. Spędziłem nad nim dopiero dwie noce .
Miałem jakiegoś debugera co miał pokazywać niby komunikaty GMCP ale fail to był.
Tak samo myślałem, ze paski stanu z klienta www sa robione na GMCP - ale w sumie to może faktycznie wygagowali info "czujesz sie xx" "jestes xx" i wrzucili to do paska stanu a ja kminie.
Re down: O to jednak dobrze myślałem. Teraz potrzebuje kogoś kto mi naświetli jak to się robi - z programowania jestem totalne 0. Spędziłem nad nim dopiero dwie noce .
Miałem jakiegoś debugera co miał pokazywać niby komunikaty GMCP ale fail to był.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2014 10:21 przez Bargor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: CMUD
Należy włączyć GMCP emulation w zakładce Prefs->Session->Emulation.
Od tej pory pakiety GMCP są odbierane. Teraz użycie predefiniowanej zmiennej %gmcp wyrzuca nam cały dotychczasowy odebrany GMCP, łatwo to sprawdzić wpisując:
#SH %gmcp
Do konkretnych modułów/pakietów odnosić się można po kropce, a więc przykładowo %gmcp.room.info.exits wyświetli dostępne na lokacji wyjścia [widoczne dla postaci - nie ma tak łatwo ], %gmcp.char.state wyświetli panel ze zmiennymi stanu postaci, a %gmcp.char.state.mana wyświetla wartość sił mentalnych postaci.
Można też stworzyć trigger typu GMCP reagujący na konkretny pakiet i update'ujący wtedy zmienne używane w cmudzie na podstawie pakietu GMCP - dynamicznie samoupdate'ujących się zmiennych nie udało mi się zrobić, ale też nie próbowałem zbyt długo, więc może jest to możliwe.
Od tej pory pakiety GMCP są odbierane. Teraz użycie predefiniowanej zmiennej %gmcp wyrzuca nam cały dotychczasowy odebrany GMCP, łatwo to sprawdzić wpisując:
#SH %gmcp
Do konkretnych modułów/pakietów odnosić się można po kropce, a więc przykładowo %gmcp.room.info.exits wyświetli dostępne na lokacji wyjścia [widoczne dla postaci - nie ma tak łatwo ], %gmcp.char.state wyświetli panel ze zmiennymi stanu postaci, a %gmcp.char.state.mana wyświetla wartość sił mentalnych postaci.
Można też stworzyć trigger typu GMCP reagujący na konkretny pakiet i update'ujący wtedy zmienne używane w cmudzie na podstawie pakietu GMCP - dynamicznie samoupdate'ujących się zmiennych nie udało mi się zrobić, ale też nie próbowałem zbyt długo, więc może jest to możliwe.
Re: CMUD
Heh.. Tak to jest jak nie jest sie na biezaco z tematem.
Ostatni wpis jaki widzialem w sprawie GMCP to Rafgartowe:
Wybaczcie zamieszanie.
Pozdro^600
Ostatni wpis jaki widzialem w sprawie GMCP to Rafgartowe:
z sierpnia 2013Nic mi nie wiadomo o tym, by driver Arkadii obslugiwal GMCP, co niestety konczy temat.
Wybaczcie zamieszanie.
Pozdro^600
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Re: CMUD
Mam problem ktory dla Was pewnie bedzie mega smieszny otoz - mecze sie z paternem bo * mi wszystko psuje. - mianowicie:
Chciałbym by gdy pojawia się wiadomość:
XXX wskazuje trolla jako cel ataku.
XXX wskazuje trolla.
By zmienna trolla mi łapało na później bo ją wykorzystam.
Niestety pattern który zaprezentowałem jest wadliwy bo z listy zawsze najpierw wybiera . przez co jako cel ataku idzie pod * i wszystko sie krzaczy * %w nie mogę zamienić bo wiadomo określeń na wroga jest od 1 do 4.
Jakieś idee? Da się jakoś wykluczyć {^jako cel ataku} w *? (nie udało mi się tego poprawnie napisać) lub ustawić priorytet w {jako cel ataku.|.} By najpierw sprawdzał czy nie pasuje mu pierwsza część a później druga z listy?
Update:
Poradziłem sobie - ale nie wiem czemu w wykluczeniu musiało być {^ataku} - zamiast {^jako cel ataku} czy jakaś mądra głowa jest w stanie mi wytłumaczyć ową zagadkę?
Kod: Zaznacz cały
%w wskazuje (*){jako cel ataku.|.}
XXX wskazuje trolla jako cel ataku.
XXX wskazuje trolla.
By zmienna trolla mi łapało na później bo ją wykorzystam.
Niestety pattern który zaprezentowałem jest wadliwy bo z listy zawsze najpierw wybiera . przez co jako cel ataku idzie pod * i wszystko sie krzaczy * %w nie mogę zamienić bo wiadomo określeń na wroga jest od 1 do 4.
Jakieś idee? Da się jakoś wykluczyć {^jako cel ataku} w *? (nie udało mi się tego poprawnie napisać) lub ustawić priorytet w {jako cel ataku.|.} By najpierw sprawdzał czy nie pasuje mu pierwsza część a później druga z listy?
Update:
Kod: Zaznacz cały
%w wskazuje (*{^ataku}){jako cel ataku.|.}
Re: CMUD
Mam problem z wysubowaniem speca fanatyka
Próbuję zrobić to w następujący sposób:
I nie do końca działa to jak powinno, np. tutaj ok:
Ale już w innym przypadku:
Chciałbym, po pierwsze, wyeliminować ten drugi przypadek Po drugie, pozbyć się tej części skryptu:
Ma ktoś może jakiś pomysł?
Próbuję zrobić to w następujący sposób:
Kod: Zaznacz cały
<trigger priority="2150" id="3535">
<pattern>^{> |}(*) {dostrzegajac luke w obronie przeciwnika|krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie|krzywi wargi|usmiecha sie przebiegle|zaciska mocniej palce| wykonuje szybki,|wykrzywia twarz w grymasie|usmiecha sie czujac rozkosz}*trafia (*) w {cialo|pysk|korpus|prawa noge|lewa noge|lewa reke|prawa reke|lewe ramie|prawe ramie|glowe|tulow|nogi|kosmaty tulow|twarda glowe|prawa lape|lewa lape|kuper|noge|tulow} ({@fan_dmg}) {go|ja|je}*.$</pattern>
<value>#if (%ismember(%1,@komando)) {
#su {
%ansi(8)[fanatyk: %ismember(%3, @fan_dmg)/7]%ansi(reset) %1 %ansi(2)"=="%ansi(3)"(uderza)"%ansi(2)"=="%ansi(reset) %2 %ansi(9)"||"%ansi(reset) %line}
}
{
#su {
%ansi(pink)[fanatyk: %ismember(%3, @fan_dmg)/7]%ansi(reset) %1 %ansi(2)"=="%ansi(3)"(uderza)"%ansi(2)"=="%ansi(reset) %2 %ansi(9)"||"%ansi(reset) %line}
}</value>
</trigger>
Kod: Zaznacz cały
[fanatyk: 4/7] Ktośtam ==(uderza)== kudlatego zamyslonego mezczyzne || Ktośtam dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej sily, wyprowadza zamaszysty cios i bezlitosnie wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia kudlatego zamyslonego mezczyzne w korpus powaznie raniac go gorejacym dlugim talwarem.
Ale już w innym przypadku:
Kod: Zaznacz cały
[fanatyk: 2/7] Ktośtam krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i ==(uderza)== krzepkiego rozgarnietego mezczyzne || Ktośtam krzywi wargi w pelnym satysfakcji usmiechu i dostrzegajac luke w obronie przeciwnika rzuca sie do ataku. Wzmacniajac sile uderzenia gwaltownym skretem reki, wyprowadza zamaszysty cios i wykorzystujac przewage pozycji, zdecydowanym ruchem trafia krzepkiego rozgarnietego mezczyzne w nogi lekko raniac go gorejacym dlugim talwarem.
Kod: Zaznacz cały
{cialo|pysk|korpus|prawa noge|lewa noge|lewa reke|prawa reke|lewe ramie|prawe ramie|glowe|tulow|nogi|kosmaty tulow|twarda glowe|prawa lape|lewa lape|kuper|noge|tulow}
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Re: CMUD
Mam problem z mapa pod cmuda jesli chodzi o niestandardowe przejscia miedzy lokacjami gdy podazam za kims. Niektore dodalem prosto do skrypta jako triggery, jednak problem sie pojawia gdy "opis" przejscia powtarza sie w innym miejscu.
Przykladem moze byc namiot orkow pod Kraina Zgromadzenia oraz namiot ogra w obozie banitow. W obu przypadkach opis to "podazasz za kims na zewnatrz".
Probowalem w mapie edytowac room scripta komenda #temp, jednak nie wiem czemu ta komenda dziala jak chce. W jednym miejscu generuje blad w innym dziala poprawnie. Jest na to jakis sposob?
Room scripta probowalem edytowac w nastepujacy sposob:
#temp {podazasz za * na zewnatrz.$} {#mo <kierunek>}
Przykladem moze byc namiot orkow pod Kraina Zgromadzenia oraz namiot ogra w obozie banitow. W obu przypadkach opis to "podazasz za kims na zewnatrz".
Probowalem w mapie edytowac room scripta komenda #temp, jednak nie wiem czemu ta komenda dziala jak chce. W jednym miejscu generuje blad w innym dziala poprawnie. Jest na to jakis sposob?
Room scripta probowalem edytowac w nastepujacy sposob:
#temp {podazasz za * na zewnatrz.$} {#mo <kierunek>}