Przydało by się by nie była to religia "martwa".
Niech np przy modlitwie podnosi się choćby sila lub niech łupy będą większe, np większe kamienie z golemów, magiczne rzeczy przy każdej modlitwie.
Wyznawcy Mannana
Re: Wyznawcy Mannana
... może jednak coś bardziej w kierunku "lepsze połowy ryb na morzu"? Już widzę jak dzięki modlitwie do Mannana dropią lepsze klejnoty z blaszanych stworów.Athalius pisze:Przydało by się by nie była to religia "martwa".
Niech np przy modlitwie podnosi się choćby sila lub niech łupy będą większe, np większe kamienie z golemów, magiczne rzeczy przy każdej modlitwie.
Ale sama idea fajna, żeby dało się coś wymodlić. Problem tylko taki, że bogowie w WFRP raczej nie byli skorzy do wysłuchiwania modlitw, u Sapkowskiego też niezbyt...
Re: Wyznawcy Mannana
Ale czy to nie zabilo by w pewnym sensie samej decyzji gracza co do bostwa? Jestem przekonany ze znalazlo by sie sporo osob, ktorzy z automatu zmienili by wyznanie "bo tam mozna cos lepszego wymodlic".
Re: Wyznawcy Mannana
M.in. dlatego wchodzą w grę tylko i wyłącznie bonusy rpgowe - nowe emocje, ładniejszy item, itp.
Re: Wyznawcy Mannana
"Pograzasz sie w cichej modlitwie do poteznego Mananna, Wladcy Sztormow i furii burzy, proszac aby jego sila wypelnila twoje ramiona i pozwolila ci zdobyc wspaniale lupy."
Wypadało by żeby jakiś bonus "wymodlić".
Czy to choć niewielką siłę czy też choćby zwiększyć szanse na zdobycie większych łupów lub choćby w przypadku walki z upiorem by amulet się częściej pojawiał.
Wypadało by żeby jakiś bonus "wymodlić".
Czy to choć niewielką siłę czy też choćby zwiększyć szanse na zdobycie większych łupów lub choćby w przypadku walki z upiorem by amulet się częściej pojawiał.
Re: Wyznawcy Mannana
Takie rozwiązania definitywnie nie zostaną wprowadzone. Wyznanie jest i pozostanie tylko i wyłącznie rpgowe.