Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Płacze na magów

Post autor: Rafael »

Dzieki Rafgarcie za szybka odpowiedz :)

R.
Awatar użytkownika
Jennever
Posty: 39
Rejestracja: 13 gru 2010 14:21

Re: Płacze na magów

Post autor: Jennever »

Dziekuje Elanderze :D
Thyrrun
Posty: 15
Rejestracja: 27 sie 2010 18:26

Re: Płacze na magów

Post autor: Thyrrun »

Minęły mnie płacze o jaśniaka więc nadrobię teraz.


Już ponad rok nie ma zastępstwa magikowi. Pozostał jedynie Ishtarski misz masz w postaci drąga, którym trudno zaspokoić dwa kontynenty ;).

Z jakiego powodu zabrano młotek i czy są szanse na powrót ?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Płacze na magów

Post autor: Werbat »

W temacie viewtopic.php?p=36481#p36481

Czyli co, jak sobie teraz założę seconda, nie będę miał darmówek i braku męczenia, które strasznie pomagają w początkowym rozwoju, bo można szybciej questować i takie tam - tylko dlatego, że jestem 'starym graczem' z postacią z wiekiem ponad dobę? Niefajne, takie trochę utrudnienie na siłę, jak sieci komórkowe i podejście "ty już jesteś nasz, mamy Cię w odbycie.. o, nowy klient, WITAM SZANOWNEGO PANA MOŻE KAWKI PAN SE SIĄDZIE I ZARAZ BĘDZIE WSZYSTKO TAKIE SUPER".
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Maylinne
Posty: 98
Rejestracja: 16 lis 2011 16:44

Re: Płacze na magów

Post autor: Maylinne »

Braku męczenia? Ile setek lat temu było takie ułatwienie?

Brak darmowych podróży statkiem i dyliżansem faktycznie może być problematyczny, bo nowa postać nie ma ani pieniędzy, ani sensownych cech, pozwalających je zdobyć. Mimo to moim zdaniem teraz będzie bardziej sprawiedliwie.
Erkhart
Posty: 12
Rejestracja: 10 kwie 2014 11:53

Re: Płacze na magów

Post autor: Erkhart »

"Niemęczenia się" to chyba już od dawna nie ma, a przynajmniej nie takiego jak było kiedyś, gdy można było przebiec całą domenę na jednym oddechu. Z tego co zauważyłem, to realną pomocą jest tylko brak opłat za komunikację, reszta to jakieś pomniejsze, mało istotne dla doświadczonego gracza bzdurki o których Rafgart wspomniał (urna w wiosce startowej, mapa Nuln albo Novigradu, itp.), także mnie ma co marudzić. :p

re: Maylinne
Czy ja wiem, zdobyć te 5, 10 zlotych monet to nawet w przypadku totalnego żółtodzioba chyba nie problem. Parę podstawowych paczek (no dobra, parenaście), a jeśli nie ma zimy: kilka minut szukania ziół (nawet ze spostrzegawczością na trochę).
Quint
Posty: 45
Rejestracja: 19 lut 2009 04:55

Re: Płacze na magów

Post autor: Quint »

Pomijając kwestię czy jest to sprawiedliwe, czy też nie - w obecnej sytuacji, gdy postać "starego gracza" w tzw. wiosce startowej nie dostaje ani sprzętu, ani kasy, ani nawet doświadczenia (!) pojawia się pytanie - po jaką cholerę jest w ogóle zmuszana do latania po statku i wrzucana do tejże wioski.

Ot, zróbmy proste i eleganckie rozwiązanie - po wybraniu opcji tworzenia postaci niechaj "starzy gracze" dostają prosty kreator postaci (coś jak zamówienie plecaka) i będą wrzucani od razu na startówkę w Nuln/Novi.

Jak działać, to po całości.
Orm
Posty: 17
Rejestracja: 15 mar 2014 12:09

Re: Płacze na magów

Post autor: Orm »

Werbat pisze:W temacie viewtopic.php?p=36481#p36481

Czyli co, jak sobie teraz założę seconda, nie będę miał darmówek i braku męczenia, które strasznie pomagają w początkowym rozwoju, bo można szybciej questować i takie tam - tylko dlatego, że jestem 'starym graczem' z postacią z wiekiem ponad dobę? Niefajne, takie trochę utrudnienie na siłę, jak sieci komórkowe i podejście "ty już jesteś nasz, mamy Cię w odbycie.. o, nowy klient, WITAM SZANOWNEGO PANA MOŻE KAWKI PAN SE SIĄDZIE I ZARAZ BĘDZIE WSZYSTKO TAKIE SUPER".
Bardzo dobra zmiana. Mam jedno 'ale' pod względem balansu. Zgodnie z informacją wygląda na to, że konto posiadające 25 godzin w grze już nie jest żółtodziobem. Chciałbym tu zauważyć, że pilot konta (gracz), który zaiste jest żółtodziobem spędza ca 10-20 pełnych dni czasu do momentu, w którym faktycznie zaczyna interesować się wstąpieniem do gildii, zawodem masowym, relacjami między ugrupowaniami etc (są to informacje bezpośrednio z mojego doświadczenia oraz wielu tych, z którymi grałem wcześniej). Do tego zatem momentu można określić go mianem żółtodzioba (w takim właśnie momencie mogą się pojawić pierwsze pomysły z zakładaniem 'produkcyjnego' sekonda). We wcześniejszych czasach albo takiej myśli w ogóle nie ma, albo po obeznaniu w świecie gracz wykreował sobie historię, którą chce odgrywać i chce poświęcić poprzedni czas (np takie 10 dni wieku postaci - to naprawdę sporo) i zacząć od nowa zgodnie ze zbudowaną sobie historią.
Moim skromnym zdaniem granica 1 dnia jest zdecydowanie zbyt mała. Teraz widzę, że 24 godziny zeszły mi jak z płatka tylko po to, żeby się wdrożyć w świat z powrotem (biorąc pod uwagę moje doświadczenie - parę lat temu miałem postać główną, której stuknęło 100 dni wieku).
Proponuję zatem określić tę* granicę* gdzieś między 10**-20*** dni wieku konta.

* to dla Gnomika ^^
** bardziej konserwatywnie, mniej marketingowo
*** mniej konserwatywnie, bardziej marketingowo

edit: 2 literówki
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014 23:15 przez Orm, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Płacze na magów

Post autor: Rafgart »

Oczywiscie wartosc te mozna zmienic, ale nalezy pamietac, ze to nie jest wiek postaci a staz. To oznacza, ze jesli grasz jedna postacia, to masz zoltodzioba przez 5 tygodni gry. A jak spedzasz na mudzie mniej niz 5 godzin na tydzien to jeszcze dluzej.
Orm
Posty: 17
Rejestracja: 15 mar 2014 12:09

Re: Płacze na magów

Post autor: Orm »

Zwracam zatem honor. Faktycznie jest to zdecydowanie inna liczba od tej, którą miałem na myśli. :) Ca miesiąc brzmi zdecydowanie lepiej.
Zablokowany