--------------------------------------------------------------
Udało mi sie napisać skrypt, który bedzie cofał kropke na mapie w miejscach gdzie zmieniają sie połączenia miedzy lokacjami, np na łąkach w Bretonii czy lasku hobgoblinów nad Nuln.
W skrócie działa to tak:
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na (*).
#IF (%roomlink( @room , %db( @kierunki, %1))<1) {} {#mo @last_dir}
Jeżeli klikniesz sobie gdzieś gdzie faktycznie niema wyjścia nic sie nie stanie, jeśli jednak na mapie istnieje połączenie, ale akurat w grze znikneło, kropka cofnie sie, a Ty możesz obejść/wejść do lokacji innym połączeniem.
Wstyd byłoby mi gubić sie w rodzimej krainie

Ponadto teraz po kliknieciu F12 wyświetla sie helper:

--------------------------------------------------------------
I coś co powinien mieć każdy. Zamiast korzystać z automatów binduj akcje pod klawisz, u mnie Num0.
Przykładowo:
wyplyn
Aby kierowac lodzia, musisz usiasc przy wioslach.
### usiadz przy wioslach ###
usiadz przy wioslach
Zajmujesz miejsce przy wioslach.
Mam nadzieje, że uchroni to początkujących graczy przed gniewem miotaczy piorunów =P
--------------------------------------------------------------
Licze na jakiś Feedback i myśle w przyszłości coś tu jeszcze wrzucić, stąd nowy topic. A skrypty do pobrania z:
====] http://ethel.pl/arkadia/