Rozwiązanie:Opeteh pisze:> szczelina
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
All #TRIGGER {Wraz z|Podazas}*za * przez szczeline. #TEL #3784
W jaskiniach.
W doskonale znanym ci miejscu z latwoscia jestes w stanie dostrzec wszystko nawet w polmroku.
albo:
> e
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
All #TRIGGER odazasz * za brame. #TE 6320
Przy bramie.
Mozesz sie stad udac na poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc, poludniowy-zachod lub zachod.
to jest efekt po imporcie zMud -> cMud
dlaczego? co boli w skrypcie?
1. Zrób kopie bazy mapy z ZMUDA
2. Przed importem map do cmud'a otwierasz bazę mapy w Accessie.
3. Wyszukujesz odpowiednia tabelę i kolumnę odpowiadającą RoomScript'om
4. Używasz polecenia "znajdź i zamień" na tej kolumnie wybierając opcję "dowolna część pola" i "rozróżniaj wielkość liter". Znajdź "All " (zwróć uwagę na spację), zamień na "". Przy zamianie wszystkiego naraz Access zamienił mi tylko część , więc krok 4. być może będzie trzeba powtórzyć przy zbyt dużej ilości rekordów.
Przetestuj najpierw pojedynczo i sprawdź wyniki.
Piszę w tej chwili z pamięci, być może nazewnictwo różni się nieznacznie.
Sposób na drugie rozwiązanie już w CMUDzie, nie testowałem osobiście, przytaczam jedynie posty ze starego forum.
Zxaru pisze: Witam, witam.
W zmudzie w room scriptach zmienna ustawialo sie w taki sposob: @var = "bla bla bla"
I dzialalo glancko.
W cmudzie natomiast room script powinien wygladac: var = "bla bla bla"
I wtedy dziala.
Problem moj jest nastepujacy:
Jak "hurtowo" zmienic wszystkie @var na var w room scriptach?
Probowalem otwierac plik mapy w Accessie, ale znalazlem tam chyba wszystkie informacje, tylko nie te, co chcialem.
Ktos ma jakis pomysl? Czy jestem skazany na zmiane kilkuset lokacji recznie?
Pozdrawiam,
Zxar
Hemdall pisze: Zxaru, nie testowalem tego, przejrzalem tylko manuala, ale sugerowalbym cos takiego:
Ustaw mapper w trybie tworzenia mapy i odpal najpierw petle testowa, powiedzmy
#Loop 5 {#call %roomcom(%i,%replace(%roomcom(%i),"@var","var"))}, sprawdz co sie zmienilo w room scriptach lokacji 1 - 5, jezeli zadziala to odpal druga petle:
#LOOP %numrooms {#call %roomcom(%i,%replace(%roomcom(%i),"@var","var"))}