Znajdujesz sobie gildię dla której zbierasz ziółka i cieszysz się tym, że wszyscy Cię lubią. Ewentualnie sprzedajesz deliony/dziurawce wszystkim jak leci i okropnie się bogacisz. Do tego możesz też płakać raz na jakiś czas na wieściach o to, że jeszcze nie pojawił się etatowy zawód Alchemika, czy Magistra Ziołolecznictwa, jak to Rangar obiecywał w 2005 roku. (:Mikkel pisze:A właśnie, tutaj jest skaven pogrzebany. Znaczy - co jak mi się skończy AJ zielarza? Zostaję zielarzem, wytrenowawszy wszystkie umiejętności do maksymalnego możliwego poziomu... i co dalej? Psychopatycznych napaści nie przewiduję w przyszłości zbyt wielu, ale jakbym się chciał przekwalifikować to zbyt wysokie mentale faktycznie mogą być niepotrzebne.
Chociaż wydaje mi się, że akurat ta postać zostanie zielarzem po grób.
Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Re: Porady dla graczy.
Jeżeli chciałbyś zielarza zmienić postać na bojową to jedynym sensownym rozwiązaniem będzie całkowite spacyfikowanie postaci, czyli seria zgonów i innego wyjścia nie ma, bo wysokie mentale kosztem bojówek będą stawiać Cię na przegranej pozycji. Zresztą rozwiązanie nie takie bolesne, myślę, że niewielu masochistów na zielarzu zrobiło powyżej zwiedził, czyli raptem dwa tygodnie solidnego odrabiania. Zresztą niejeden gracz zakłądał zielarza, żeby szybko zarobić na etat i wyszkolenie. Niższe cechy bojowe Ci nic nie zrekompensują, od dławika na zwiedził i tak idzie exp marnie, i tak, wątpię, żebyś zauważył wielką różnicę, za to odexpianie zawsze pójdzie szybciej z większym przemiałem, czyli silniejszą postacią.
Re: Porady dla graczy.
Mam pare pytan:
1. Czy jaka kolwiek cecha jest odpowiedzialna za ukrywanie? Mam tu na mysli sile, zrecznosc, wytrzymalosc lub mentale?
2. Czy majac zawod opierajacy sie na walce dwiema bronmi oplaca uzywac sie czasami tarczy/puklerza?
3. Czy lepiej walczyc jest dwiema jednorecznymi bronmi czy jedna dwureczna jesli zawod oparty jest na unikach?
1. Czy jaka kolwiek cecha jest odpowiedzialna za ukrywanie? Mam tu na mysli sile, zrecznosc, wytrzymalosc lub mentale?
2. Czy majac zawod opierajacy sie na walce dwiema bronmi oplaca uzywac sie czasami tarczy/puklerza?
3. Czy lepiej walczyc jest dwiema jednorecznymi bronmi czy jedna dwureczna jesli zawod oparty jest na unikach?
Re: Porady dla graczy.
ad. 2 Nie.
ad. 3 imho bez znaczenia.
ad. 3 imho bez znaczenia.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Re: Porady dla graczy.
2 - zalezy od mobkow i zawoduDeli pisze:ad. 2 Nie.
ad. 3 imho bez znaczenia.
3 - jak punkt 2
Re: Porady dla graczy.
Hej mam pytanie
czy jesli elfem wezme pochodzeniowke z Druchii i wyznanie khaine'a
to przy spolelfieniu strace pochodzenie i wyznanie?
czy jesli elfem wezme pochodzeniowke z Druchii i wyznanie khaine'a
to przy spolelfieniu strace pochodzenie i wyznanie?
Re: Porady dla graczy.
Przede wszystkim stracisz coś najcenniejszego - wrażliwą elfią duszę...Plas pisze:Hej mam pytanie
czy jesli elfem wezme pochodzeniowke z Druchii i wyznanie khaine'a
to przy spolelfieniu strace pochodzenie i wyznanie?
Re: Porady dla graczy.
Prawdopodobnie nie zpółelfisz Druchii, ponieważ "nie słyszałam, żeby w miejscu skąd pochodzisz mieszkały półelfy." (cytat z NPCa do zpółelfiania)
Re: Porady dla graczy.
Jak dostac sie do Val Kare z Novigradu? Przez ta pustynie da sie przejsc?
Re: Porady dla graczy.
Otóż to.Slain pisze:Przede wszystkim stracisz coś najcenniejszego - wrażliwą elfią duszę...Plas pisze:Hej mam pytanie
czy jesli elfem wezme pochodzeniowke z Druchii i wyznanie khaine'a
to przy spolelfieniu strace pochodzenie i wyznanie?